Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Krasnystaw: wykonanie instalacji wentylacyjnej
Numer ogłoszenia: 56186 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Integracyjne "Magnum Bonum" w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5767297, fax 082 5767297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnumbonum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji wentylacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji wentylacyjnej zgodnie z dokumetnacją budowlaną
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), g) Wykonawca powinien dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. VI siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej na roboty budowlane (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 zgodnie z art 45 ust. 1 pkt. 6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 100.000,-zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia. Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane w zakresie realizowanego zamówienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót 14. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie w wykonywaniu robót podobnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,-zł Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 15. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 17. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót /załącznik Nr 5/ jako kalkulacji uproszczonej wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem. Wartość kosztorysowa robót należy obliczyć jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, według wzoru jak niżej: Wk= gdzie: Wk - obliczona wartość kosztorysowa robót; L - oznacza liczbę jednostek sprzedmiarowanych robót; Cj - oznacza ceny jednostkowe określonego j-tego rodzaju robót Wartość kosztorysową należy obliczyć w kwocie netto, doliczyć należy podatek VAT. Jako wartość brutto należy podać Wk + należny podatek VAT.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magnumbonum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum w Krasnymstawie 22-300 Krasnystaw, ul Kwiatowa 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum w Krasnymstawie 22-300 Krasnystaw, ul Kwiatowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2025 r."
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.