eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOdnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15



Ogłoszenie nr 561984-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Narodowe Forum Muzyki: Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki, krajowy numer identyfikacyjny 22414470000000, ul. Plac Wolności  1 , 50-071  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 343 85 28, e-mail karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl, faks 71 330 52 12.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nfm.wroclaw.pl/nfm/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-20
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.nfm.wroclaw.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.nfm.wroclaw.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, wejście od ul. Krupniczej, Sekretariat (IV piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Numer referencyjny: FZP.261.PN10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części: Część 1: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie. Część 2: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie graficzne. Część 3: Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego. Część 4: Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48624000-8
48312000-8
48321000-4
48327000-6
48328000-3
48761000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-08-01 2021-07-31
2020-11-04 2022-11-03
2020-09-06 2023-09-05
2020-11-13 2021-11-12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w niniejszym punkcie, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- w formie oryginału: Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień ustawy Pzp. 2. Strony przewidują możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych; 2) w przypadku zawarcia umowy z osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą do umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. klauzuli informacyjnej RODO - §13 projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano), 4) sposobu rozliczenia umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie NFM lub okolicznościami niezależnymi zarówno od NFM jak i od Wykonawcy, 3. Strony mogą również dokonać odpowiedniej zmiany postanowień Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokość minimalnej stawki godzinowej. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w pkt 3b) i c) mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 8. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w pkt 3 b) i c), Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS: a) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia, b) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w pkt 3 b) i c) wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 9. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami pkt 8 niniejszego działu nastąpi od dnia: a) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub b) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w pkt 9a) niniejszego działu. 10. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie NFM nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 11. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Zakup subskrypcji posiadanej licencji oprogramowania wspierającego projektowanie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest 12-miesięczna subskrypcja na licencje AutoCad, lub równoważnego. Wymagane jest: Okres zamawianej subskrypcji: 01.08.2020r. - 31.07.2021r. Numer kontraktu: 110002678778 Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe (kryteria równoważności) Autodesk AutoCAD, lub równoważny 12-miesięczna 1 - natywne, nie poprzez import/eksport, wsparcie formatu AutoCAD DWG R2021 - obsługa formatów DXF, DWT, DWF - szkicowanie 2D - modelowanie 3D - wsparcie dla Windows 10 Subskrypcje będą dostarczone poprzez dołączenie ich do konta, założonego na platformie producenta oprogramowania, na adres e-mail: it@nfm.wroclaw.pl 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 1.3 Płatność za wyżej wymienione licencje będzie jednorazowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48321000-4, 48624000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-08-01
data zakończenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie graficzne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Zakup subskrypcji licencji oprogramowania graficznego dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest 24-miesięczna subskrypcja licencji na pakiet oprogramowania Adobe Creative Cloud wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki m. Witolda Lutosławskiego, lub równoważnego Okres zamawianej subskrypcji: 04.11.2020r. - 03.11.2022r. Subskrypcje mają być dopisane do obecnego konta NFM definiowanego przez podany poniżej numer VIP. 2.2. Płatność za wyżej wymienione licencje odbywać się będzie w rozliczeniu miesięcznym. Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe Adobe Creative Cloud, lub równoważnego 24-miesięczna 11 Adobe Creative Cloud Teams EDU Multi European Languages Named Nr VIP: E3B2E564E3EF1EAFB97A cechy równoważności wskazane w pkt 2.4 OPZ. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 2.4. Przez oprogramowanie równoważne Zamawiający rozumie oprogramowanie spełniające następujące warunki poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: ? Program do obróbki i tworzenia obrazów. Program musi posiadać co najmniej funkcje łączenia i ulepszania zdjęć cyfrowych, projektowania witryn internetowych i aplikacji na urządzenia przenośne, a także opracowywania grafiki 3D, wideo i innych materiałów, ? Program do obróbki grafiki wektorowej umożliwiający tworzenie logo, ikon, szkiców, typografii i złożonych ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych, filmów czy zawartości dla urządzeń przenośnych, ? Program do projektowania stron i definiowania układów umożliwiający pracę zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach przenośnych, ? Program zapewniający obsługę, tworzenie, inspekcję wstępną i publikowanie dowolnych materiałów w tym np. książek, broszur drukowanych, czasopism cyfrowych, książek elektronicznych i interaktywnych dokumentów online oraz formularzy PDF, ? Program do montażu wideo umożliwiający obróbkę materiałów dowolnego typu w natywnych formatach, a także tworzenie profesjonalnych produkcji filmowych, telewizyjnych i internetowych, ? 100GB przestrzeni w chmurze, ? Typekit Portfolio (pełna biblioteka czcionek), ? Możliwość generowania arkuszy styli w oparciu o zaprojektowane ekrany oraz makiety, ? Równoległe projektowanie dla różnych rozdzielczości ekranów, ? Wzorowe skalowanie oraz wypełnianie kształtów kolorami, ? Importowanie dostępnych bibliotek, ? Oprogramowanie powinno umożliwiać edycję plików rozszerzeniach: RLE, LZW, CCITT, PSD, PDF, XD, AI, IDEA, SKET, JPG, SVG, PXR, TIFF, WMF, ? Zestaw oprogramowania musi być dostępny w chmurze w najbardziej aktualnej wersji przez cały okres trwania umowy, w wersji językowej angielskiej lub polskiej. Musi posiadać narzędzia pozwalające na tworzenie i edycję zdjęć, grafiki rastrowej i wektorowej oraz nagrań audio i wideo na urządzeniach przenośnych. Oprogramowanie musi pracować poprawnie w środowiskach: Mac OS X 10.13, 10.14 i nowszym oraz Microsoft Windows 8, Windows 10 i nowszym. Dostęp do plików pomocy, samouczków i wsparcia telefonicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48624000-8, 48312000-8, 48327000-6, 48328000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-04
data zakończenia: 2022-11-03
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Zakup kontynuacji subskrypcji oprogramowania antywirusowego Eset, lub nowego rozwiązania równoważnego dla konta Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest licencja na pakiet oprogramowania Eset Endpoint Antivirus Client, wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki, lub równoważnego. (tj.. Okres zamawianej subskrypcji: 6.09.2020r. - 5.09.2023r. Subskrypcje mają być dopisane do obecnego konta NFM. 3.2. Płatność za wyżej wymienione licencje będzie jednorazowa. Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe Eset Endpoint Antivirus Client, lub równoważny 36 - miesięczna 220 Identyfikator publiczny licencji: 33C-V6N-DVX cechy równoważności wskazane w pkt 3.5 OPZ. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego równoważnego rozwiązania systemu antywirusowego pod warunkiem dostarczenia nowych licencji nowego oprogramowania zgodnie z ilościami podanymi w pkt. 3.2. OPZ, spełniającego wszystkie określone OPZ minimalne wymagania funkcjonalne. 3.5. System antywirusowy, dla rozwiązania równoważnego, musi spełniać następujące wymagania: ? umożliwia automatyczną (zdalną) instalację na stacjach klienckich, bez konieczności posiadania dostępu do internetu, ? umożliwia automatyczną dystrybucję bazy sygnatur wirusów i aktualizację komponentów programu w sieci wydzielonej, bez dostępu do internetu (funkcjonalność serwera kopii dystrybucyjnej), ? umożliwia automatyczne wykrywanie i usuwanie innego oprogramowania antywirusowego podczas instalacji, ? umożliwia ukrycie interfejsu przed użytkownikiem końcowym, ? posiada kwarantannę spyware oraz riskware, ? posiada wbudowane narzędzie do analizy i gromadzenia wszystkich ważnych informacji o danym komputerze, oraz zarządzania bezpieczeństwem komputerów, bez konieczności korzystania z zewnętrznych stron internetowych, w szczególności o następujących funkcjonalnościach: a) możliwość instalacji konsoli zarządzania niezależnie na kilku wybranych stacjach, b) konsola zarządzająca zapewniająca automatyczną synchronizację z active directory, c) umożliwia stworzenia pliku diagnostyczny do analizy problemów, d) posiada narzędzie ręcznej aktualizacji stacji roboczych we wszystkich sygnaturach dla poszczególnych silników skanujących. ? posiada funkcję automatycznego powiadamiania użytkownika oraz administratora o pojawiających się zagrożeniach, wraz z określeniem, czy stacja robocza jest odpowiednio zabezpieczona, ? posiada funkcjonalność umożliwiającą zastosowanie reguł dla podłączanych urządzeń w zależności od zalogowanego użytkownika, ? jest wyposażony w system zapobiegania włamaniom działający na hoście, zapewniający pracę z regułami, gdzie aplikacja automatycznie tworzy i wykorzystuje reguły. Tworzenie reguł musi odbywać się co najmniej w oparciu o: aplikacje źródłowe, pliki docelowe, aplikacje docelowe, elementy docelowe rejestru systemowego, ? umożliwia całkowitą, niekolidującą z pracą systemu operacyjnego i automatyczną deinstalację programu antywirusowego na stacji klienckiej, ? do uruchomienia serwera centralnej administracji, nie jest wymagane instalowanie dodatkowych, płatnych silników baz danych. Serwer centralnej administracji musi mieć własną wbudowaną bazę danych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48624000-8, 48761000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-06
data zakończenia: 2023-09-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zakup subskrypcji licencji: Microsoft - Office 365, aktualny pakiet oprogramowania wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki, lub równoważnego oprogramowania. 4.1.1 Wykonawca zapewni funkcjonalną zgodność i ciągłość udzielonych licencji w ramach posiadanej przez NFM subskrypcji Office365 związanej z kontem nfmwroclaw.onmicrosoft.com (numer ID 65996542). Obecna subskrypcja obejmuje okres 12 miesięcy kalendarzowych i wygasa 12.11.2020 roku. 4.1.2 Ilość wymaganych licencji typu Enterprise + Business Essentials: a) 125 szt. licencji Office 365 Enterprise E3 PN: 796b6b5f613c4e24a17ceba730d49c02 b) 75 szt. licencji Office 365 Business Essentials PN: bd938f12058f4927bba3ae36b1d2501c 4.1.3 Licencje mogą być dostarczane w modelu CSP. 4.2 Wdrożenie oraz wsparcie rozwiązań Microsoft - Office 365 (lub równoważnego oprogramowania) przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia subskrypcji dostarczonego oprogramowania, polegającym na: a) świadczeniu wsparcia technicznego do Usługi Office 365 (lub równoważnego) świadczonej przez producenta tj. Microsoft (lub równoważnego) zgodnie z Umową oraz postanowieniami Regulaminu Usług Microsoft (lub równoważnego), a także postanowieniami licencji NFM dostępnej na stronie Producenta, b) zapewnieniu wsparcia osoby posiadającej odpowiednią wiedzę i doświadczenie, w procesie planowania migracji wraz z czynnym doradztwem w trakcie jej przeprowadzania poprzez umożliwienie kontaktu ze Specjalistą w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku. Strony w trybie wiadomości elektronicznej ustalą kanały komunikacji ze Specjalistą oraz osoby uprawnione po stronie NFM do kontaktu ze Specjalistą, z zastrzeżeniem że czas reakcji Specjalisty nie może być dłuższy niż 6 roboczogodzin od momentu zgłoszenia. c) zapewnieniu wsparcia Indywidualnego Specjalisty ds. Produktów Microsoft (lub równoważnego) w trakcie korzystania z usługi Office 365 (lub równoważnego), które będzie realizowane przez osobę wskazaną przez Wykonawcę- Indywidualnego Specjalistę ds. Produktów Microsoft (lub równoważnego), reprezentującego w Microsoft (lub równoważnego) sprawach zgłoszeń technicznych Strony dotyczących Office 365 (lub równoważnego), d) zapewnieniu wsparcia w zakresie konfiguracji oraz spraw i zgłoszeń technicznych dotyczących Usługi Office 365 (lub równoważnego), z tym, że Strony w trybie wiadomości elektronicznej w miarę potrzeby będą ustalały szczegółowe zasady wykonania tego wsparcia, e) zapewnieniu wsparcia dla Użytkowników końcowych obejmującego udzielanie informacji w zakresie podstawowych konfiguracji, instalacji, przyjmowania zgłoszeń wymagających weryfikacji/konsultacji, konsultacji technicznych dotyczących Usługi Office 365 (lub równoważnego) poprzez udostępnienie dedykowanej infolinii, bezpłatnej, dostępnej całodobowo, przez 7 dni w tygodni, dla Użytkowników końcowych. 4.3 Zamawiający wymaga zaoferowania oprogramowania i usług określonych z płatnością rozłożoną na 12 równych miesięcznych rat. 4.4 Zamawiający informuje, że spełnia wymagania Microsoft dla licencji typu Goverment. 4.5 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 4.6 Oprogramowanie biurowe, dla rozwiązania równoważnego, musi spełniać następujące wymagania: ? pakiet oprogramowania biurowego powinien zawierać przede wszystkim: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania prezentacji multimedialnych, narzędzie do zarządzania i wymiany poprzez usługę internetową poczty e-mail wraz z kalendarzem, kontaktami. ? musi umożliwiać odczyt i edycję dokumentów dostępnych poprzez webowe aplikacje biurowe, ? Zamawiający oczekuje dostawy oprogramowania w modelu licencyjnym CSP i nie dopuszcza zaoferowania licencji w ramach licencjonowania zbiorowego OPEN, ? musi umożliwiać współpracę grupową na dokumentach (platformy SharePoint), ? musi umożliwiać spotkania - wideokonferencje webowe, wiadomości tekstowe, video, status obecności, ? musi zapewnić minimum 1 TB przestrzeni osobistej do przechowywania dokumentów i dostępu na komputerach, tabletach i smartfonach, ? musi umożliwiać ochronę przed spamem i złośliwym oprogramowaniem, ? musi dawać gwarancję dostępności na poziomie 99,9%, ? musi umożliwiać udostępnienie repozytorium dokumentów które musi zapewnić usługę przestrzeni dyskowej o pojemności minimum 1 TB dla każdego użytkownika. Repozytorium musi umożliwiać użytkownikom pakietów biurowych na traktowanie go jako własnego dysku, synchronizację zawartości wybranego folderu ze stacji roboczej do repozytorium przypisanego danemu użytkownikowi na bazie niezaprzeczalnego uwierzytelnienia, synchronizację zawartości repozytorium z wieloma urządzeniami w ramach uprawnień użytkownika (właściciela] repozytorium, ? musi pozwalać na dostęp użytkownikom do wszystkich elementów usługi na zasadzie niezaprzeczalnego uwierzytelnienia wykorzystującego mechanizm logowania pozwalający na autoryzację użytkowników w usłudze, ? musi pozwalać na dostęp do portalu administracyjnego do zarządzania usługą oraz zasadami grup, ? w okresie obowiązywania subskrypcji usługa będzie przechowywać dane i umożliwiać uprawnione przetwarzanie danych, które pozostają wyłączną własnością Zamawiającego; po zakończeniu okresu subskrypcji, w przypadku podjęcia decyzji o braku jej kontynuacji, Usługa będzie przechowywać dane Zamawiającego, które zostały w niej zapisane, na koncie o ograniczonej funkcjonalności przez 90 dni od daty wygaśnięcia lub wypowiedzenia subskrypcji w celu umożliwienia ich odzyskania, ? po upływie tego 90-dniowego okresu przechowywania konto związane z subskrypcją usługi zostanie wyłączone, a dane Zamawiającego zostaną usunięte, ? dostęp do usługi musi być możliwy z dowolnego urządzenia klasy PC, tabletu lub telefonu wyposażonego w system operacyjny Android, Windows lub Apple OS, ? subskrypcja ma uprawniać każdego użytkownika do instalacji pakietu biurowego na minimum 5 urządzeniach klienckich, ? subskrypcja usługi musi umożliwiać zmianę jej przypisania do innego użytkownika będącego pracownikiem Zamawiającego, ? wymagane jest zobowiązanie umowne gwarantujące pozostawanie własnością Zamawiającego wszelkich danych przetwarzanych w usłudze, ? centra przetwarzania świadczące Usługę muszą znajdować się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ? usługa musi odpowiadać wymaganiom prawa Europejskiego w zakresie ochrony danych osobowych w tym realizować zapisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 ("RODO"), ? usługa musi zapewniać szyfrowanie danych przesyłanych za pomocą sieci publicznych, ? usługa ma zapewniać usunięcie danych Zamawiającego po zakończeniu okresu jej subskrypcji, ? usługa hostowana on-line musi zawierać subskrypcję pakietu biurowego spełniającego następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: a) dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit, b) wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: c) pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym język angielski, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, d) narzędzie wspomagające procesy migracji z poprzednich wersji pakietu i badania zgodności z dokumentami wytworzonymi w pakietach biurowych, e) oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentu elektronicznego w ustalonym standardzie, który spełnia następujące warunki: f) posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, g) ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017, poz. 2247 ze zm.), umożliwia kreowanie plików w formacie XML, h) Subskrypcja musi gwarantować aktualizację pakietu biurowego w wersji off-line o funkcjonalności nie mniejszej niż funkcjonalność pakietu on-line dla Windows, systemów operacyjnych Apple, Android.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48624000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-13
data zakończenia: 2021-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.