eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaPoprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17



Ogłoszenie nr 562051-N-2019 z dnia 2019-06-17 r.

Gmina Słupia (Jędrzejowska): Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.03.03.00 ,,Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupia (Jędrzejowska), krajowy numer identyfikacyjny 29101069400000, ul. Słupia  257 , 28-350  Słupia, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 3816024, 3816288, e-mail sekretariat@slupia.pl, faks 0-41 3816005.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.slupia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.bip.slupia.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-46


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.slupia.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-46


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Gmina Słupia Słupia 257, 28-350 Słupia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia
Numer referencyjny: SGG 271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: rzedmiotem zamówienia jest Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i budynków komunalnych w Gminie Słupia Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 poniższych zadań: Zadanie 1 - "Termomodernizacja Strażnicy OSP w Obiechowie" ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej c) Zmiana sposobu użytkowania komórek lokatorskich na kotłownię skład opału do 25 kW z wykonaniem instalacji C.O. d) Przebudowę schodów zewnętrznych e) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i instalacji odgromowej Zadanie 2 - "Termomodernizacja Strażnicy OSP w Rożnicy" ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 8cm. b) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24cm. c) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 8 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm w kolorze szarym. d) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej e) Wymiana balustrady na piętrze na profil zamknięty w kolorze brązowym malowanym proszkowo h=1, 1m. f) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV. g) Montaż nowych rur spustowych o śr. 100 mm z PCV. h) Wykonanie podbitki dachu. i) Odnowienie figury św. Floriana j) Odnowienie i pomalowanie istniejących balustrad przy schodach wejściowych k) Częściowa wymiana istniejącej instalacji odgromowej l) Remont schodów zewnętrznych, wyłożyć płytkami mrozoodpornymi antypoślizgowymi w kolorze szarym Zadanie 3 - "Termomodernizacja Strażnicy OSP w Sieńsku" ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) Zmiana sposobu użytkowania komórek lokatorskich na kotłownię skład opału do 25 kW z wykonaniem instalacji C.O. d) Przebudowa schodów zewnętrznych e) Wymiana konstrukcji więźby dachowej wraz z poszyciem dachu Zadanie 4 - ": Termomodernizacja budynku mieszkań komunalnych w Nowej Wsi" ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 14 cm b) Docieplenie dachu nad garażem gr 12 cm c) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24 cm d) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 8 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm e) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bramy garażowej f) Wymiana pokrycia dachu garażu na pokrycie z blachodachówki STANDARD z blachy powlekanej w kolorze czerwonym g) Wykonanie nowych obróbek blacharskich po wykonaniu termomodernizacji h) Demontaż części istniejących krat okiennych i) Montaż barierki balkonowej h=110 cm j) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV k) Montaż nowych rur spustowych o śr. 100 mm z PCV l) Wykonanie napisu ze styroduru wysokości ok. 50 cm. m) Odnowienie figury św. Floriana n) Odnowienie i pomalowanie istniejących balustrad przy schodach wejściowych Wymiana części istniejącej instalacji odgromowej Zadanie 5 - "Termomodernizacja budynku mieszkań komunalnych w Wywle" ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 15 cm. b) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24 cm c) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 15 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm w kolorze szarym d) Wykonanie obróbki blacharskiej e) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej f) Wymiana balustrady przy schodach wejściowych na profil zamknięty w kolorze brązowym malowanym proszkowo h=1, 1m, g) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV h) Montaż nowych rur spustowych o śr.100 mm z PCV i) Wykonanie podbitki dachu w kolorze analogicznym do pokrycia dachowego j) Wykonanie napisu ze styroduru wysokości ok. 50 cm k) Remont schodów zewnętrznych, wyłożyć płytkami mrozoodpornymi antypoślizgowymi w kolorze szary l) Częściowa wymiana istniejącej instalacji odgromowej

II.5) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45320000-6
45330000-9
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż: Dla zadania 1 - 200 000,00 PLN, Dla zadania 2 - 250 000,00 PLN, Dla zadania 3 - 180 000,00 PLN, Dla zadania 4 - 300 000,00 PLN, Dla zadania 5 - 400 000,00 PLN, W przypadku składania oferty na większą ilość zadań wartość te podlegają sumowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1 jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 200 000,00 zł brutto. Dla zadania 2 jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 250 000,00 zł brutto. Dla zadania 3 jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 180 000,00 zł brutto. Dla zadania 4 jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 300 000,00 zł brutto. Dla zadania 5 jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 400 000,00 zł brutto. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 2 to minimum 450 000,00 zł). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1, 2, 3, 4, 5 o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej jednego przedsięwzięcia związanego z termomodernizacją budynku. Tym samym kierownikiem można wykazać się maksymalnie do 3 zadań. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 ) 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 4. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 5. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 3 . W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie 2 - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 3 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie 4 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 5 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-02, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Termomodernizacja Strażnicy OSP w Obiechowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej c) Zmiana sposobu użytkowania komórek lokatorskich na kotłownię skład opału do 25 kW z wykonaniem instalacji C.O. d) Przebudowę schodów zewnętrznych e) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i instalacji odgromowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Termomodernizacja Strażnicy OSP w Rożnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 8cm. b) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24cm. c) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 8 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm w kolorze szarym. d) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej e) Wymiana balustrady na piętrze na profil zamknięty w kolorze brązowym malowanym proszkowo h=1, 1m. f) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV. g) Montaż nowych rur spustowych o śr. 100 mm z PCV. h) Wykonanie podbitki dachu. i) Odnowienie figury św. Floriana j) Odnowienie i pomalowanie istniejących balustrad przy schodach wejściowych k) Częściowa wymiana istniejącej instalacji odgromowej l) Remont schodów zewnętrznych, wyłożyć płytkami mrozoodpornymi antypoślizgowymi w kolorze szarym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Termomodernizacja Strażnicy OSP w Sieńsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Ocieplenie budynku b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) Zmiana sposobu użytkowania komórek lokatorskich na kotłownię skład opału do 25 kW z wykonaniem instalacji C.O. d) Przebudowa schodów zewnętrznych e) Wymiana konstrukcji więźby dachowej wraz z poszyciem dachu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Termomodernizacja budynku mieszkań komunalnych w Nowej Wsi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 14 cm b) Docieplenie dachu nad garażem gr 12 cm c) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24 cm d) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 8 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm e) Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bramy garażowej f) Wymiana pokrycia dachu garażu na pokrycie z blachodachówki STANDARD z blachy powlekanej w kolorze czerwonym g) Wykonanie nowych obróbek blacharskich po wykonaniu termomodernizacji h) Demontaż części istniejących krat okiennych i) Montaż barierki balkonowej h=110 cm j) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV k) Montaż nowych rur spustowych o śr. 100 mm z PCV l) Wykonanie napisu ze styroduru wysokości ok. 50 cm. m) Odnowienie figury św. Floriana n) Odnowienie i pomalowanie istniejących balustrad przy schodach wejściowych 0) Wymiana części istniejącej instalacji odgromowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-15
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Termomodernizacja budynku mieszkań komunalnych w Wywle
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr 15 cm. b) Docieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr 24 cm c) Docieplenie i izolacja ścian piwnicy styropianem XPS gr 15 cm wraz z wykonaniem opaski wokół budynku z kostki betonowej szerokości 60 cm w kolorze szarym d) Wykonanie obróbki blacharskiej e) Częściowa wymiana stolarki drzwiowej f) Wymiana balustrady przy schodach wejściowych na profil zamknięty w kolorze brązowym malowanym proszkowo h=1, 1m, g) Montaż nowych rynien dachowych o śr. 125 mm z PCV h) Montaż nowych rur spustowych o śr.100 mm z PCV i) Wykonanie podbitki dachu w kolorze analogicznym do pokrycia dachowego j) Wykonanie napisu ze styroduru wysokości ok. 50 cm k) Remont schodów zewnętrznych, wyłożyć płytkami mrozoodpornymi antypoślizgowymi w kolorze szary l) Częściowa wymiana istniejącej instalacji odgromowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.