To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Oświęcim: Odbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej z segregacji odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12.
Numer ogłoszenia: 56205 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84426 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Składowisko Odpadów Komunalnych sp. z o.o., ul. Nadwiślańska 36, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 842-70-31, faks 0-33 842-70-31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej z segregacji odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Całkowita ilość frakcji nad sitowej do odbioru - do 5 000,00 Mg, 2) Zamawiający może zmniejszyć zamówienie do 30% w stosunku do całkowitej ilości, 3) Ilość frakcji nadsitowej odbierana miesięcznie - od 700,00 do max 900,00 Mg, średnio 800 Mg miesięcznie. Warunki realizacji: 1) W zakresie odbioru odpadów: 1. Transport po stronie Wykonawcy, 2. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia - loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36, 3. Załadunek frakcji nadsitowej po stronie Zamawiającego, 4. Wykonawca będzie zobowiązany do codziennego odbioru odpadów, 5. Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 16.00. 6. Okres realizacji przedmiotu zamówienia - od 01.07.2016r. do 31.12.2016r. 7. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wydane przez odpowiednie organy. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy wynosi 24 h od zgłoszenia. 11. Zamawiający podkreśla, że ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru w granicach pełnej pojemności środka transportowego Wykonawcy, uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu sumarycznej ilości odpadów odebranych w okresie rozliczeniowym, w granicach wskazanej tolerancji. 12. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w RIPOK oraz w trakcie ich ew. magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów odzysku i/lub unieszkodliwiania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników. 13. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy [wskazanemu przez niego Przewoźnikowi], przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 2) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: a) Każda faktycznie odebrana od Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rej. pojazdu odbierającego odpad, kod odpadu, datę odebrania odpadów, b) Na potwierdzenie faktycznej ilości odebranych odpadów Wykonawca podpisze karty przekazania odpadów. 3) W zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów: a) W przypadku jedynie unieszkodliwiania poprzez składowanie odpadów o kodzie 19 12 12 podmiot je unieszkodliwiający powinien znajdować się (posiadać instalację) w regionie zachodnim województwa małopolskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 20 ust. 7 pkt. 2 ustawy o odpadach)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: SANIT TRANS Sp. z o.o. (LIDER) 43-392 Międzyrzecze Górne 383 REMONDIS Sp. z o.o. 02-981 Warszawa, ul. Zawodzie 16, Międzyrzecze Górne, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 775000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 837000,00
Oferta z najniższą ceną: 837000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 837000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.