Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Zawiercie: Remont parkietów w placówkach obsługiwanych przez MZOE-AS w Zawierciu:
1. Przedszkole Nr 2 (Zawiercie ul. Marszałkowska 28)
2. Przedszkole Nr 5 (Zawiercie ul. Moniuszki 9)
3. Przedszkole Nr 8 (Zawiercie ul. Wierzbowa 6)
Numer ogłoszenia: 56220 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu , ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, faks 032 6722903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzspp.netpol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkietów w placówkach obsługiwanych przez MZOE-AS w Zawierciu: 1. Przedszkole Nr 2 (Zawiercie ul. Marszałkowska 28) 2. Przedszkole Nr 5 (Zawiercie ul. Moniuszki 9) 3. Przedszkole Nr 8 (Zawiercie ul. Wierzbowa 6).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia parkietów: 556 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: a) Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , b) dysponują osobą która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadająca stosowne uprawnienia c) dołączą oświadczenie że spełniają wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych Opis sposobu oceny spełnienia powyższych warunków: Ad a) : ocena wynikająca z formularza ofertowego: gwarancja poniżej 36 miesięcy - nie spełnia warunku gwarancja 36 miesięcy i więcej - spełnia warunek Ad b): wymagane dokumenty: - uprawnienia budowlane, - aktualna przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa - oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy ocena: brak któregokolwiek z dokumentów - nie spełnia warunku załączenie wszystkich dokumentów - spełnia warunek Ad c): ocena: brak oświadczenia lub o treści innej niż żądana - nie spełnia warunku dołączone oświadczenie o żądanej treści - spełnia warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 42-400 Zawiercie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Powiatowego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi dojazdowej nr 3 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica
- Dostawa igieł do badań biopsji piersi dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
- Dostawa sprzętu jednorazowego: myjki do pielęgnacji ciała
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi dojazdowej Nr 1 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.