Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-05-22
Og³oszenie nr 562271-N-2018 z dnia 2018-05-22 r.
Urz±d Miejski w Szczyrku: Termomodernizacja budynku Szko³y podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Szczyrku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miejski w Szczyrku, krajowy numer identyfikacyjny
52528600000, ul.
ul. Beskidzka
4
,
43370
Szczyrk, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
338 295 026, e-mail
inwestycje@szczyrk.pl, faks
338 178 763.
Adres strony internetowej (URL): www.szczyrk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szczyrk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szczyrk.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca, osobi¶cie
Adres:
Urz±d Miejski w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Szko³y podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Szczyrku.
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: W ramach inwestycji zostan± zrealizowane 2 etapy obejmuj±ce m.in. nastêpuj±ce roboty : a) Architektura i Konstrukcja ETAP 1 obejmuj±cy : - termomodernizacjê budynku w obrêbie czê¶ci wielokondygnacyjnej, - wymianê ca³ej zewnêtrznej stolarki okiennej i drzwiowej za wyj±tkiem pomieszczenia sali gimnastycznej, - przebudowê zadaszeñ nad wej¶ciami g³ównymi do szko³y, - wymianê instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania za wyj±tkiem pomieszczenia sali gimnastycznej, ETAP 2 obejmuj±cy: - zmianê konstrukcji dachu nad sal± gimnastyczn±, - zabudowê dachu dwuspadowego nad ³±cznikiem, - termomodernizacjê sali gimnastycznej i parterowego ³±cznika, - wymianê stolarki okiennej sali gimnastycznej, - wymianê instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania sali gimnastycznej. b) Instalacje Elektryczne W zakresie instalacji elektrycznych nale¿y wykonaæ m.in.: - wewnêtrzne linie zasilania i rozdzielnice elektryczne, - wewnêtrzne instalacji o¶wietlenia i gniazd, - instalacja dzwonka szkolnego, - instalacja odgromowa, - instalacja fotowoltaiczna, c) Instalacje Centralnego Ogrzewania Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych okre¶la dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45443000-4 |
54321000-3 |
45421100-5 |
45300000-0 |
45310000-3 |
45331100-7 |
45262500-6 |
45422000-1 |
45260000-7 |
45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
a)w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu termomodernizacji budynku obejmuj±ce wykonanie ocieplenia ¶cian, wymianê/monta¿ stolarki, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³ brutto ka¿da;
lub
b) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie budynku kubaturowego, których zakres obejmowa³ wykonanie ocieplenia ¶cian, monta¿ stolarki, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej w budynkach o kubaturze minimum 8000 m3 ka¿da;
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówieni, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia i posiadaj±cymi uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególno¶ci:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie nadzorowania.
Kierownik budowy winien posiadaæ minimum 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
- kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie nadzorowania.
- kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie nadzorowania
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2.3. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 3. Inne dokumenty, które Wykonawca musi z³o¿yæ z ofert±. a) Wype³niony Formularz ofertowy - za³±cznik nr 5 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ce ofertê dzia³a/j± na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo to powinno zostaæ do³±czone do oferty i musi byæ z³o¿one w oryginale b±d¼ w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pe³nomocnictwo nie jest wymagane, je¶li podpisuj±cy jest lub s± w³a¶cicielami firmy lub je¶li s± wymienieni z nazwiska w odno¶nym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentowaæ - przy ofercie - ¿e pe³nomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zosta³o podpisane przez osobê/y uprawnione do dzia³ania w jego imieniu; d) Informacja (o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy), ¿e wybór oferty Wykonawcy bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, wraz z okre¶leniem ich warto¶ci bez kwoty podatku lub informacja, ¿e wybór oferty Wykonawcy nie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego takiego obowi±zku - wg wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ. e) Wykonawca który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowi±zania) musi wynikaæ w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; Zaleca siê, aby zobowi±zanie innych podmiotów przygotowaæ na druku zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 10 do SIWZ. f) Parafowany i podpisany projekt umowy za³±cznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 18 056,36 z³ (s³ownie: osiemna¶cie tysiêcy piêædziesi±t sze¶æ z³otych 36/100 ) .
2.Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 07.06.2018r. do godz. 10:00 w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3.Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: ETNO Bank Spó³dzielczy konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na: "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Szczyrku"
Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uznaje wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na koncie Zamawiaj±cego.
Zaleca siê do³±czyæ do oferty kopiê wykonania przelewu.
4.W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium, orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ w Dziale Ksiêgowo¶ci - kasa Zamawiaj±cego, pokój nr 24 w terminie przed up³ywem sk³adania ofert. Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê z³o¿onego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp, oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej specyfikacji.
UWAGA: Kasa Zamawiaj±cego nie przyjmuje wp³at wadium w formie gotówki.
5.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wysoko¶æ kary umownej z tytu³u nieterminowego wykonania umowy | 20,00 |
Okres rêkojmi za wady | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ, gdy wyst±pi±: 2.1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w tym: a) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ, np. intensywne opady atmosferyczne deszczu, gradu, wyst±pienie w terminie realizacji umowy wiatru - halnego lub ponadprzeciêtnych temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót zgodnie z procesem technologicznym, a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej. b) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy np. spowodowany stanem wyj±tkowym, stanem klêski ¿ywio³owej. c) w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy. d) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych). e) opó¼nieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych b±d¼ obligatoryjnych wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa. f) w razie konieczno¶ci dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu o któr± ma byæ wykonany przedmiot umowy, je¿eli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy oka¿e siê, ¿e dokumentacja ta zawiera b³êdy, braki lub wady. g) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówieñ publicznych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia. h) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê). i) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. j) przed³u¿aj±ce siê postêpowanie o zamówienie publiczne spowodowane uzupe³nieniami i wyja¶nieniami oferentów na etapie przetargu lub sk³adanymi ¶rodkami ochrony prawnej, uniemo¿liwiaj±ce udzielenie zamówienia do dnia 10.07.2018r., co powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonania zamówienia w terminie wskazanym w postêpowaniu. k) protesty mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych. l) nieprzewidziany brak dostêpu do materia³ów lub urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj± projektow±, spowodowany niedostêpno¶ci± na rynku z uwagi na zaprzestaniem produkcji, d³ugotrwa³y brak materia³ów lub urz±dzeñ z przyczyn le¿±cych po stronie producenta/ów lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ. 2.1.2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w niniejszym ustêpie termin wykonania umowy oraz termin po¶redni okre¶lony w §5 ust.2 umowy mog± ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do prawid³owego ukoñczenia robót, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 3. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wyst±pi: 3.1. Konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub jego czê¶ci - roboty zamienne; 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany: 4.1. Nast±pi zmiana przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych maj±ca negatywny wp³yw na finansowanie inwestycji lub przepisów - wytycznych dotycz±cych finasowania zadania przez instytucjê po¶rednicz±c± . 4.2. Nast±pi zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT . 4.3. Nast±pi rezygnacja przez Zamawiaj±cego z czê¶ci zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI SZCZYRK
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych
- Odbiór odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci niezamieszka³ych oraz od w³a¶cicieli domków letniskowych albo nieruchomo¶ci wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe i ich transport.
wiêcej: przetargi SZCZYRK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.