Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-08-02
Og³oszenie nr 562342-N-2017 z dnia 2017-08-02 r.
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa): Kreatywna strefa sportu - Aktywny maluch ul. S³owackiego 16 w Lubaczowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), krajowy numer identyfikacyjny
65090069000000, ul.
ul. Rynek
26
,
37600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
166 328 010, , e-mail
zamowienia@um.lubaczow.pl, , faks
166 321 191.
Adres strony internetowej (URL): www.lubaczow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.lubaczow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lubaczow.pl zak³adka przetargi inwestycyjne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W wersji papierowej
Adres:
ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Kreatywna strefa sportu - Aktywny maluch ul. S³owackiego 16 w Lubaczowie
Numer referencyjny:
RIR.III.271.12.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: "Kreatywna strefa sportu - Aktywny maluch ul. S³owackiego 16 w Lubaczowie" lokalizacja projektu: teren Miejskiego Przedszkola Nr 3 "Weso³a Trójeczka" nr dzia³ek 2979/2, 2998/2 Wykonanie placu zabaw nawierzchni naturalnej. Urz±dzenia zabawowe i wyposa¿enie np. firmy Avis lub równowa¿ne sk³adaj±ce siê minimum z: o Zjazd linowy o Karuzela z siedziskami o Zestaw integracyjny nr 5 o Trap ruchomy typu C o Zestaw sze¶ciok±t wielofunkcyjny o K³adka na sprê¿ynie o Gra w klasy o Panel interaktywny o Labirynt o £awka drewniana o Tablica regulamin placu zabaw Nawierzchnia bezpieczna Projektuje siê nawierzchniê z piasku o powierzchni 47,38 m2 obejmuj±c± powierzchniê zajmowan± przez urz±dzenie zabawowe wraz ze stref± bezpieczeñstwa tj: zestaw zabawowy nr 5, zjazd linowy, sze¶ciok±t wielofunkcyjny. Grubo¶ci nawierzchni wynosi 30 cm w celu zabezpieczenia ewentualnych upadków. Piasek p³ukany, bez zawarto¶ci czê¶ci pylastych i i³ów o frakcji od 0,2-2mm. Dopuszcza siê wykorzystanie produktów innego producenta pod warunkiem, ¿e bêd± one równowa¿ne z wy¿ej wymienionymi, a tak¿e bêd± wykonane z impregnowanego drewna litego o elementach konstrukcyjnych z belek o przekroju kwadratowym lub okr±g³ym. Wszystkie elementy stalowe wykonane z elementów ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej. Wy¿ej wymienione wyposa¿enie dobrano tak, aby spe³nia³y wymagania norm bezpieczeñstwa i posiada³y stosowne certyfikaty. Rozmieszczono je w terenie wykorzystuj±c jego najlepsze cechy i warunki naturalne, a tak¿e kieruj±c siê zasad± maksymalnego urozmaicenia i wykorzystania terenu z jednoczesnym zachowaniem stref bezpieczeñstwa dla poszczególnych urz±dzeñ. Monta¿ urz±dzeñ zabawowych nale¿y wykonaæ ¶ci¶le wg. Instrukcji producentów. Przy ka¿dym urz±dzeniu nale¿y umie¶ciæ czytelne tablice informacyjne pokazuj±ce mo¿liwo¶ci i sposób wykorzystania ka¿dego urz±dzenia, tak aby osoby, pod których opiek± dzieci bêd± przebywa³y po zajêciach lekcyjnych, mog³y zagwarantowaæ bezpieczne korzystanie z tych urz±dzeñ. Wszystkie elementy placu zabaw powinny byæ wykonane zgodnie polsk± wersjê normy europejskiej EN 1176-1 do 1176-7, EN 1176-10, EN 1176-11 oraz EN 1177. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki: 1) Projekt Zagospodarowania (za³±cznik nr 8 do SIWZ) 2) Elementy placu zabaw (za³±cznik nr 9 do SIWZ). 5. Dodatkowe uwagi: Przedmiot zamówienia objêty bêdzie okresem gwarancji od 3 do 5 lat, licz±c od dnia przekazania ca³o¶ci zamówienia protoko³em koñcowym odbioru robót. Wykonawca mo¿e wykonaæ przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcze¶niejsz± zgod± Zamawiaj±cego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45233200-1 |
45112720-8 |
37535200-9 |
45112723-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-09-29
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp o z³o¿y wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, przy czym Wykonawca wyka¿e siê co najmniej realizacj± jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie/przebudowie placu zabaw, na kwotê 20.000,00 z³ - wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
o o¶wiadczenie, ¿e osoby te posiadaj± stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 2. wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy - patrz rozdz. VI punkt 1. ppkt 1) lit. d SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, przy czym Wykonawca wyka¿e siê co najmniej realizacj± jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie/przebudowie placu zabaw, na kwotê 20.000,00 z³ - wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 1 000,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden tysi±c 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na konto Zamawiaj±cego:
Powiatowy Bank Spó³dzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005
a potwierdzenie wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu za termin wniesienia uznaje siê chwilê uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu w kasie Urzêdu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako za³±cznik do oferty (sposób preferowany) lub do³±czyæ do oferty w sposób umo¿liwiaj±cy pó¼niejsze zdeponowanie w kasie (nie spinaæ z ofert±).
6. Gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i powinna zawieraæ: nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, kwotê gwarancji, termin wa¿no¶ci gwarancji, bezwarunkowe zobowi±zanie do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê (np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).
7. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±.
8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pe³nomocnictwem cz³onka konsorcjum.
9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena wykonania zamówienia | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych pó¼niej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zostan± wprowadzone niezbêdne zmiany do dokumentacji projektowej, bez których wprowadzenia nie bêdzie mo¿liwe wykonanie umowy, 2) proponowane przez Wykonawcê zmiany bêd± mia³y wp³yw na przyspieszenie ukoñczenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawê sprawno¶ci lub warto¶ci robót lub w inny sposób dostarcz± Zamawiaj±cemu po¿ytku, 3) Wyst±pi konieczno¶æ rezygnacji z czê¶ci robót, je¶li taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o warto¶æ niewykonanych robót), 4) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac przez dwa kolejne dni - temperatury wykraczaj±ce poza dopuszczalne przez producentów materia³ów, ulewne opady deszczu lub ¶niegu, huraganowy wiatr, które zostan± potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW, 5) wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, wynikaj±ca z: - zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materia³ów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego, - zmiany dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia b³êdów projektowych 6) wyst±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów techniczno-budowlanych, 7) wyst±pi zmiana osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzoruj±cych wykonanie zamówienia po stronie Zamawiaj±cego 8) nast±pi zawieszenie robót przez zamawiaj±cego, 9) nast±pi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 2. Wprowadzone zmiany, za zgod± obu stron mog± skutkowaæ zmian± terminu realizacji umowy oraz zmian± wynagrodzenia wykonawcy. 3. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmiany do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ piwnic w budynku g³ównym Liceum Ogólnokszta³c±cego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawno¶ciowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
- Zakup serwerów NAS z wyposa¿eniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
wiêcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Bronice Kolonia, Gmina Na³êczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chiñskiej nale¿±cego do zespo³u urbanistyczno-architektonicznego za³o¿enia pa³acowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jab³onnie
- Remont ³azienki na parterze i pierwszym piêtrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku g³ównym oraz remont czê¶ci elewacji frontowej w budynku g³ównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Kaszewska Wola
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.