eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaSukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56248 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25199-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31316-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 83046626200000, ul. ul. Dąbrowskiego  5, 37464   Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 448 618, faks 158 448 618, e-mail 1800313@zoz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPO/PN/343-1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży wg potrzeb Zamawiającego na okres od 01.04.2017r. - do 31.03.2019r. w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ. W ramach wartości niniejszej umowy Wykonawca zobligowany jest do: a) przekazania w użytkowanie na okres obowiązywania umowy 10 szt. pomp do podaży diet, sprawnych technicznie i spełniających wymogi przewidziane ustawą o wyrobach medycznych, posiadających wymagane atesty, certyfikaty, zezwolenia, znaki jakości wymagane na terytorium RP, b) przekazane pompy w użytkowanie są objęte gwarancją ważną przez okres związania z umową (są własnością Wykonawcy) i w okresie obowiązywania umowy na Wykonawcy ciąży obowiązek ich przeglądów i serwisowania zgodnie z wymogami producenta, c) przeszkolenia personelu z obsługi pomp, umożliwiające praktyczne zapoznanie się z techniką podaży diet i specyfiką przekazanych pomp. 3.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilość dostarczanych produktów może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ewentualne niezrealizowanie przedmiotu umowy w pełnym zakresie, wskazanym w Załączniku nr 1A do SIWZ, nie będzie skutkowało obciążeniem Zamawiającego płatnością za niezrealizowaną część zamówienia. 3.2. Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowania w jednostkach służby zdrowia oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.3. Wykonawca może zaoferować produkt w opakowaniu innej wielkości niż to określono w formularzu asortymentowo-cenowym, pod warunkiem, że łączna ilość (odpowiednio sztuk, opakowań, ml) nie będzie mniejsza (po przeliczeniu) od ilości określonej w przedmiocie zamówienia a przekroczenie ilości będzie mniejsze niż wielkość opakowania handlowego podanego w formularzu asortymentowo-cenowym. 3.4. Miejsce, sposób, terminy dostaw, rozładunku oraz forma i termin płatności: 3.4.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5 własnym transportem, na swój koszt i ryzyko wraz z wyładunkiem do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w jego siedzibie. W chwili odbioru towaru pracownik Zamawiającego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami i umową. 3.4.2. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. 3.4.3.Realizacja dostaw uzgadniana będzie telefonicznie bądź drogą elektroniczną w zależności od potrzeb z 48-godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy będą następować sukcesywnie, w ilości i asortymencie, zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie do 2-óch dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 13:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3.4.4.Termin płatności 60 dni, przelew. 3.5. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bialmed Sp. z o.o.,  ,  ul. Konopnickiej 11 a,  12-230,  Biała Piska,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152514,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152514,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181173,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.