To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Poznań: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek..
Numer ogłoszenia: 56250 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5846 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Solna 10, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061-8852-000, faks 061 8472594.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem kopert do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych Prokuratur Rejonowych. 2. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 2- Formularz cenowy. 3. Określone ilości kopert w załączniku nr 2 zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych kopert z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 4. Składanie zamówień zawierające rodzaj koperty i ilość odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 07.15 do 15.15. pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/ adres wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny ( w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonania przekazania danej dostawy osobie wskazanej w zamówieniu) w terminie 20 dni od złożenia zamówienia. 6. Wykonawca poinformuje telefonicznie Zamawiającego (osobę wymienioną w zamówieniu) o terminie dostawy. 7. Wykaz lokalizacji, gdzie będą dostarczane druki zawiera załącznik nr 3. 8. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą maksymalnie dwa razy w miesiącu.9. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 10.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20608,92
Oferta z najniższą ceną: 20608,92 / Oferta z najwyższą ceną: 40909,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa kopert dla ORWLP w Bedoniu II postępowanie
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.