Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Łódź: Dostawa i montaż szafek i przebieralni w obiekcie pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2
Numer ogłoszenia: 56252 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szafek i przebieralni w obiekcie pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż szafek i przebieralni w obiekcie pływalni Wodny Raj w Łodzi przy ul. Wiernej Rzeki 2, a szczególności: Szafki ubraniowe dwudrzwiowe o wymiarach: wysokość od 180 cm do 186 cm x głębokość 50 cm x szerokość od 40 cm do 41 cm, dzielone w połowie na dwie szafki. Dopuszcza się stosowanie zestawów szafek dwudrzwiowych, czterodrzwiowych, sześciodrzwiowych i ośmiodrzwiowych jako wielokrotność szerokości od 40 cm do 41 cm. Szafki ubraniowe muszą być wyposażone w nóżki ok. 10 cm. Szafki ubraniowe muszą być wykonane z wysokociśnieniowego laminatu HPL o grubości min. 4mm (tył szafy) i min. 10 mm (pozostałe elementy). Wymagana ilość szafek ubraniowych dwudrzwiowych w ilości 90 szt. W przypadku zastosowania szafek czterodrzwiowych wymagana ilość szafek to 45 szt. itd. Szafki ubraniowe jednodrzwiowe o wymiarach: wysokość od 180 cm do 186 cm x głębokość 50 cm x szerokość od 40 cm do 41 cm. Dopuszcza się stosowanie zestawów szafek dwudrzwiowych, czterodrzwiowych, jako wielokrotność szerokości od 40 cm do 41 cm. Szafki ubraniowe muszą być wyposażone w nóżki ok. 10 cm. Szafki ubraniowe muszą być wykonane z wysokociśnieniowego laminatu HPL o grubości min. 4mm (tył szafy) i min. 10 mm (pozostałe elementy). Wymagana ilość szafek ubraniowych dwudrzwiowych w ilości 4 szt. W przypadku zastosowania szafek czterodrzwiowych wymagana ilość szafek to 1 szt. Szafki ubraniowe dwudrzwiowe z ławeczką o wymiarach: wysokość od 150 cm do 156 cm x głębokość 50 cm x szerokość od 40 cm do 41 cm, dzielone w połowie na dwie szafki. Dopuszcza się stosowanie zestawów szafek dwudrzwiowych, czterodrzwiowych, sześciodrzwiowych i ośmiodrzwiowych jako wielokrotność szerokości od 40 cm do 41 cm. Szafki ubraniowe muszą być wyposażone w nóżki ok. 40-45 cm. Szafki ubraniowe muszą być wykonane z wysokociśnieniowego laminatu HPL o grubości min. 4mm (tył szafy) i min. 10 mm (pozostałe elementy). Wymagana ilość szafek ubraniowych dwudrzwiowych w ilości 11 szt. W przypadku zastosowania szafek czterodrzwiowych wymagana ilość szafek to 5 szt. i 1 szt. szafka dwudrzwiowa itd. Wszystkie szafki muszą być wyposażone w zamki elektroniczne w ilości 206 szt. Szafki muszą być otwierane i zamykane paskami transponderowymi (jeden pasek otwiera jedna szafkę z numerem z paska) zakładanymi na rękę. Paski transponderowe muszą być wodoodporne. Paski transponderowe muszą współpracować z elektronicznym systemem obsługi klienta VIVO działającym na obiekcie pływalni Wodny Raj. Wymagana ilość pasków transponderowych wynosi 206 szt. Przebieralnie w ilości 12 szt. wykonane z płyty wiórowej o grubości 24 mm odpornej na wilgoć P5 pokrytej obustronnie laminatem HPL o grubości min. 0,8 mm. Przestrzeń pomiędzy podłogą a konstrukcją musi wynosić od 12 do 15 cm. Głębokość kabin 120 cm. Szerokość frontu i tyłu po 100 cm. Szerokość drzwi 90 cm. Zamykane gałką z blokadą. Konstrukcja nośna wykonana z profili aluminiowych anodowanych. Przebieralnie muszą być wyposażone w opuszczaną ławeczkę wykonaną z z wysokociśnieniowego laminatu HPL o grubości min. 13 mm. Zarówno szafki jak i przebieralnie muszą stać na nogach z tworzywa odpornych na wilgoć z możliwością ich regulacji lub wykonane z profili aluminiowych anodowanych. Wszystkie szafki i przebieralnie muszą być wyposażone w minimum jeden podwójny wieszak na ubrania. Uwaga: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie pływalni Wodny Raj ul. Wiernej Rzeki 2 w Łodzi. Kontakt z Panią Anitą Kończak lub Małgorzatą Jarzębowską pod numerem telefonu: 042 250 70 11 wew. 204, 205. Na pływalni Wodny Raj zostało wykonane ogrzewanie zainstalowane w posadce. Wymagana szczególna ostrożność przy montażu przebieralni. Kolorystyka szafek i przebieralni zostanie ustalona z Wykonawcą, który wygra postępowanie zgodnie z typową paletą barw. Wykonawca powinien dołączyć do oferty próbki palety barw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.15.13.00 - Meble modułowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną pracę o tożsamym charakterze; tzn. związaną z dostawą i montażem szafek ubraniowych, przebieralni w obiekcie pływalni. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Dział Techniczno-Inwestycyjny pokój 020.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 sekretariat pokój 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia na zajęcia dodatkowe do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt.:"Akademia dobrej przyszłości - przedszkolak najlepszą inwestycją"
- Przebudowa holu wejściowego z wydzieleniem wiatrołapu oraz pomieszczenia ochrony w budynku Delegatury NIK w Krakowie
więcej: Meble modułowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.