Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-08-03
Og³oszenie nr 562586-N-2017 z dnia 2017-08-03 r.
Gmina ¦wiebodzin: Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy ¦wiebodzin w roku 2017 z podzia³em na 3 grupy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2
,
66-200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 750 916, , e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, , faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiebodzin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy ¦wiebodzin w roku 2017 z podzia³em na 3 grupy
Numer referencyjny:
BiZP.271.22.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy ¦wiebodzin w roku 2017 z podzia³em na 3 grupy: 1.1. Grupa 1 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni czê¶ci drogi Wilkowo - Lubrza na dzia³ce nr 12 i 247, polegaj±cy m.in. na: a) karczowaniu krzaków, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± nawierzchni o pow. ok. 8499 m2, c) wyrównaniu istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-asfaltow±, d) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 8499 m2, e) wyrównaniu z uzupe³nieniem wybojów oraz wykonaniu poboczy t³uczniem. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-1-1, w za³. nr 9-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.2. Grupa 2 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni czê¶ci drogi do m. Kupienino na dzia³ce nr 164, polegaj±cy m.in. na: a) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± nawierzchni o pow. ok. 2880 m2, b) wyrównaniu istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-asfaltow±, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 2880 m2, d) wyrównaniu z uzupe³nieniem wybojów oraz wykonaniu poboczy t³uczniem. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2-1, w za³. nr 9-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.3. Grupa 3 obejmuj±ca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni drogi na Os. ¯aków w ¦wiebodzinie od nr 2 do 8, polegaj±cy m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na ¶redni± grubo¶æ 4 cm o pow. ok. 290 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± nawierzchni o pow. ok. 290 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 290 m2, d) regulacji pionowej studzienek dla w³azów kana³owych i kratek ¶ciekowych w ilo¶ci 3 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-3-1, w za³. nr 9-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Zadanie 2: Remont nawierzchni czê¶ci drogi Witos³aw - Gliñsk na dzia³ce nr 329, polegaj±cy m.in. na: a) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsj± asfaltow± nawierzchni o pow. ok. 210 m2, b) wyrównaniu istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-asfaltow±, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ¶cieralnej o pow. ok. 210 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-3-2, w za³. nr 9-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie, wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, a w szczególno¶ci koszty: a) wywiezienia materia³ów, gruzu i ¶mieci z terenu robót - je¿eli zajdzie taka potrzeba - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów, b) zakupu i dostawy materia³ów, c) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³ (Grupa 1), 60 000,00 z³ (Grupa 2), 15 000,00 z³ (Grupa 3), f) przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, g) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie. 4.Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3) do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233140-2 |
45111200-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali:
a) Grupa 1: co najmniej 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 5000 m2 ka¿da,
b) Grupa 2: co najmniej 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 1500 m2 ka¿da,
c) Grupa 3: co najmniej 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 200 m2 ka¿da,
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) Grupa 1: co najmniej 1 osobê, w charakterze kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych.
b) Grupa 2: co najmniej 1 osobê, w charakterze kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych.
c) Grupa 3: co najmniej 1 osobê, w charakterze kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.1) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.2) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz Oferty - za³±cznik nr 1-1 (Grupa 1) do SIWZ, za³±cznik nr 1-2 (Grupa 2) do SIWZ, za³±cznik nr 1-3 (Grupa 3) do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 1a-1-1 (Grupa 1) do SIWZ, za³±cznik nr 1a-2-1 (Grupa 2) do SIWZ, za³±cznik nr 1a-3-1 i 1a-3-2 (Grupa 3) do SIWZ. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowi±zanie zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odrêbnie sk³ada O¶wiadczenie - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 8) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) Grupa 1: 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2) Grupa 2: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
3) Grupa 3: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.08.2017 r., do godz. 12:00.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem:
1) Grupa 1: "Wadium: Droga Wilkowo-Lubrza - Grupa 1"
2) Grupa 2: "Wadium: Droga do Kupienina - Grupa 2"
3) Grupa 3: "Wadium: Droga os. ¯aków i Witos³aw-Gliñsk - Grupa 3"
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem:
1) Grupa 1: "Wadium: Droga Wilkowo-Lubrza - Grupa 1"
2) Grupa 2: "Wadium: Droga do Kupienina - Grupa 2"
3) Grupa 3: "Wadium: Droga os. ¯aków i Witos³aw-Gliñsk - Grupa 3"
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 144 obowi±zuj±cej ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pó¼n. zm.). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania m.in. nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) W przypadku zmiany nr konta bankowego, o którym mowa w § 8 ust. 11 umowy - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. 2) W przypadku zmiany którejkolwiek z osób, o których mowa w § 5 ust. 4 umowy - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie proponowanej osoby bêd± spe³niaæ wymagania postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, mo¿liwa bêdzie w nastêpuj±cych przypadkach: a) Wstrzymania robót na mocy decyzji uprawnionych organów do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z decyzji organów. b) Wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiaj±cego lub innych organów, z przyczyn innych, ni¿ zwi±zane z b³êdnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcê, u¿yciem przez niego wadliwych materia³ów czy te¿ naruszeniem przez Wykonawcê przepisów prawa. c) Wyst±pienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia po przeanalizowaniu dokumentów przetargowych dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. d) Zasz³a konieczno¶æ wykonania robót rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy lub robót zamiennych rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. e) Inne nieprzewidziane przez strony zdarzenia, których strony nie mog³y przewidzieæ, a których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. 4) Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy. 5) W zakresie, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy tzn. zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci robót stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 3 okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pó¼n. zm.) podlegaj± uniewa¿nieniu. W miejsce uniewa¿nionych postanowieñ wchodz± postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Grupa 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233142-6, 45233140-2, 45111200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Grupa 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233142-6, 45233140-2, 45111200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Grupa 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233142-6, 45233140-2, 45111200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Zapewnienie czysto¶ci w budynkach Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie
- Poszerzenie poboczy w miejscowo¶ci Roz³ogi od figurki w stronê nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. ¦wiebodzin
- "¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w ¦wiebodzinie w roku 2025 i 2026"
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej 3 budynków przy ul. Staro³êckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty konstrukcyjne przy ul. W³ókienniczej w £odzi
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkañskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.