eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I



Ogłoszenie z dnia 2006-11-03

POZYCJA 56262

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa amfiteatru zlokalizowanego nad rzeką Nogat w Malborku. Jest to obiekt użyteczności publicznej , wolnostojący, jednokondygnacyjny z zadaszeniem (konstrukcja dachu i pokrycie w etapie II). Planowana liczba osób przebywających w obiekcie około 1700. Pomieszczenia handlowo-gastronomiczne oraz sanitariaty dla widzów zaprojektowano pod trybunami widowni. Obiekt został harmonijnie wpisany w skarpę brzegową rzeki Nogat. Wraz z budową amfiteatru należy wykonać nabrzeże żelbetowe wsparte na palach żelbetowych. Trybuna dolna zaprojektowana jest jako drewniana pełna, trybuna górna drewniana ażurowa na konstrukcji stalowej. Ściany pomieszczeń handlowo-gastronomicznych pod trybunami w części przeszklone, w części licowane cegłą klinkierową. Widownia amfiteatru zaprojektowana jest na planie dwóch ćwierćokręgów o promieniach r1=3240 cm, r2= 2880cm. Audytoria widowni biegną po okręgach i składają się z łamanych odcinków oraz odcinków prostych znajdujących się pomiędzy promieniami głównych układów nośnych. Płaszczyzny audytoriów projektowane są z krawędziaków opartych na profilach stalowych i ściankach żelbetowych. W zakres zadania wchodzi również wzmocnienie poprzez palowanie ścian fundamentowych budynku Szkoły Łacińskiej stanowiącej pozostałości po historycznej zabudowie miasta oraz odwodnienie i wymiana gruntu na terenie pomiędzy Szkołą Łacińską, a dolną częścią murów obronnych, przylegających do Szkoły od strony rzeki Nogat. Na roboty związane z zabezpieczeniem Szkoły Łacińskiej w zakres prac wchodzi wykonanie na te prace projektu wykonawczego w oparciu o projekt budowlany będący w posiadaniu Zamawiającego. Ponadto w zakres prac wchodzi wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych, teleinformatycznych, wentylacyjnych, sieci zewnętrznych wod.-kan. w ograniczonym zakresie, zasilania energetycznego, oświetlenia terenu i robót drogowych w ograniczonym zakresie. Do robót tymczasowych należy zabicie ścianek szczelnych wzdłuż linii brzegowej rzeki Nogat oraz wypompowanie z wydzielonego terenu przybrzeżnego wody, co pozwoli wykonać cały zakres prac związanych z wykonaniem nabrzeża i palowania z lądu (dopuszcza się inny sposób obniżenia poziomu wody oraz wykonania nabrzeża i palowania). UWAGA! Zamawiający dopuszcza odmienną, niż przyjęta w dokumentacji technologię, umocnienia nabrzeża, wykonywania pali i fundamentowania obiektu pod następującymi warunkami: 1.zachowania tych samych parametrów technicznych i wytrzymałościowych konstrukcji jak przyjęto w dokumentacji projektowej 2.zachowania walorów architektonicznych i wizualnych rozwiązań przyjętych w pierwotnej dokumentacji projektowej 3.wykonania zamiennego projektu budowlano -wykonawczego ( zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi) na przyjętą przez Wykonawcę technologię wraz ze specyfikacją techniczną wykonania. 4.uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień stosownie do przyjętego rozwiązania 5.uzyskania decyzji pozwolenia na budowę Do robót towarzyszących należy geodezyjne wytyczanie obiektów oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanych obiektów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opinia Konserwatora Zabytków dotycząca jakosci wykonanych robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Amfiteatr. Powierzchnia zabudowy - 1 044,04 m2 Powierzchnia trybun - 1 243,40 m2 Powierzchnia użytkowa - 487,82 m2 Powierzchnia sceny - 130,97 m2 Powierzchnia proscenium - 82,45m2 Kubatura zaplecza pod trybunami - 1 600,00 m3 Kubatura trybun z dachem - 12 000,00 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 100.000,00 zł. Wadium wymagane będzie na etapie składania oferty wstępnej i winno będzie obejmować cały okres związania z ofertą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy 2. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonywali należycie roboty z zakresu budownictwa wodnego związane z: a)budową i przebudową nabrzeży - minimum 1 robota za kwotę minimum 1.000.000 netto, b)wykonaniem elementów konstrukcyjnych żelbetowych połączonych z wykonaniem pali żelbetowych - minimum 1 robota w ilości ok. 400 mb pali 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską i wykonywali: a)min 1 robotę na obiekcie zabytkowym z zastosowaniem palowania 4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 5. dysponują zespołem kierowników robót w branżach: hydrotechnicznej, konstrukcyjno-budowlanej, energetycznej, sanitarnej, teleinformatycznej, posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia odpowiadające wymogom ustawy Prawo Budowlane, Przy ocenie spełnienia warunków przez Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym ( art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy) powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące potencjału technicznego i ekonomicznego oraz doświadczenia w realizacji zamówień o charakterze podobnym - mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (bez znaczenia punktowego) na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku, gdy wiecej niż 5-ciu Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób, że za każde wykonane zamówienie ponad wymaganą ilość, spełniające wymagania zamawiającego i potwierdzone dokumentami, że zostało wykonane należycie, Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każde wykonane następne zadanie, o których mowa w punkcie III. 2 - Opis warunków udziału w postępowaniu - punkt 2a, 2b i 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) Wykaz osób (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzonych niezbędnymi uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). W wykazie należy wskazać roboty wymagane w punkcie III.2 podpunkt 2 i 3. g) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,0 zł. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów (konsorcjum) - Wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo, które powinno być podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: -uczestników Konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), -wskazanie partnera wiodącego, wraz z upoważnieniem do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z oferta i umową, chyba że reguluje to odrębne pełnomocnictwo, -określenie celu zawarcia Konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), -zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych partnerów, Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie: Dokumenty wymagane - ppkt. b, c i d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 pkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 pkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów (konsorcjum) - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. a,b,c,d muszą być wystawione indywidualnie na każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2006, godzina 09:30, Urząd Miasta Malborka pok. 218 II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.