eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceEZ/ZP/19/2015 - Dostawa Konduitów, Pierścieni oraz Łat dla potrzeb Oddziału Kardiochirurgii WSzZ w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Kielce: EZ/ZP/19/2015 - Dostawa Konduitów, Pierścieni oraz Łat dla potrzeb Oddziału Kardiochirurgii WSzZ w Kielcach
Numer ogłoszenia: 56264 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wszzkielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/19/2015 - Dostawa Konduitów, Pierścieni oraz Łat dla potrzeb Oddziału Kardiochirurgii WSzZ w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa konduitów wykrzepianych w ilości 50 szt., pierścieni do annuloplastyki mitralnej w ilości 40 szt., pierścieni do korekcji zastawki mitralnej w ilości 15 szt., pierścieni do annuloplastyki trójdzielnej w ilości 10 szt., łat filcowych sterylnych w ilości 150 szt. oraz łat do plastyki serca i tętnicy szyjnej sterylnych w ilości 25 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7, 33.18.43.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 2 dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie dostawy o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto umowy minimum: dla Zadania nr 1 - 120 000,00 zł - każda, dla Zadań nr 2, 3 i 5 - 30 000,00 zł - każda, dla Zadań nr 4 i 6 - 5 000,00 zł - każda. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dla co najmniej dwóch dostaw dowody, iż zostały wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia / nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Ocena techniczna (jakość) - 25

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY Dział Zamówień Publicznych ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce faks 41/ 36 60 014 tel. 41/ 36 71 339.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY Sekretariat Dyrektora Naczelnego ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konduity wykrzepiane - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.18.22.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie do annuloplastyki mitralnej - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie do korekcji zastawki mitralnej - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie do annuloplastyki trójdzielnej - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaty filcowe sterylne - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaty do plastyki serca i tętnicy szyjnej sterylne - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.