To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Lublin: Usługa kompleksowego utrzymy Rejonowej w Rykachturania czystości w budynku Prokur
Numer ogłoszenia: 56277 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19591 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymy Rejonowej w Rykachturania czystości w budynku Prokur.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratury Rejonowej w Rykach. 2. W zakres usługi wchodzą: a) codzienne sprzątanie powierzchni poziomych (podłogi, posadzki) w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych, sanitariatach, na korytarzach i klatkach schodowych oraz w windach z zastosowaniem techniki odpowiedniej dla danego rodzaju sprzątanego podłoża (mycie, odkurzanie, nabłyszczanie), b) codzienne sprzątanie, mycie i dezynfekowanie zainstalowanych w sanitariatach pisuarów, misek klozetowych i umywalek, luster oraz powierzchni pionowych (ścian i kabin), c) codzienne uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz pojemników z mydłem, d) codzienne wycieranie kurzu z biurek, szaf, regałów, stolików, krzeseł i foteli, parapetów i kaloryferów, e) codzienne opróżnianie koszy z wymianą worków, f) codzienne czyszczenie drzwi wejściowych i wewnętrznych, g) codzienne czyszczenie balustrad oraz mycie i dezynfekowanie poręczy i klamek, h) codzienne usuwanie wszelkich miejscowych zabrudzeń oraz wykonywanie innych drobnych czynności związanych z utrzymaniem czystości, i) czterokrotne w ciągu roku mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych okien (szyb i ram) w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. j) jednokrotne w ciągu roku czyszczenie (pranie) powierzchni wykładzin dywanowych i dywanów, a w sytuacjach tego wymagających - każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. 3. Czynności będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku oraz w soboty uznane przez Ministerstwo Sprawiedliwości za dni pracy w resorcie) po godzinie 16.00 za wyjątkiem pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które mają być sprzątane w obecności pracownika Prokuratury. 4. Średniodzienna ilość roboczogodzin jaka Zamawiający ustalił jako normę oraz podstawę do rozliczeń wynosi 8 godzin. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu jego sprzętu i materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIRO MONITORING" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"MIRO MONITORING" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- MIRO MONITORING Sp. z o.o, ul. Bursaki 6a, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121447,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7211,52
Oferta z najniższą ceną: 7211,52 / Oferta z najwyższą ceną: 34560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa licencji MS-SQL lub dostawę licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia producenta (typu software assurance) zaoferowanego oprogramowania przez okres co najmniej 36 miesięcy
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej w Lublinie, zatoki autobusowej w rejonie ul. Czeremchowej (...) wraz z przebudową i budową infrastruktury"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.