Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Krasnystaw: Dostawa bonów towarowych (talonów) dla pracowników DPS
w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 56300 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, faks 0 82 576 10 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych (talonów) dla pracowników DPS w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie papierowej, zwanych dalej talonami, uprawniających do zakup artykułów spożywczych i przemysłowych oraz usług, w placówkach zlokalizowanych na terenie powiatu krasnostawskiego. 2.Ilość zamawianych talonów wynosi 8092 sztuki o nominale 10 zł. Łączna wartość zamówienia wynosi 80920,00 zł. 3.Okres ważności talonów nie może być krótszy niż do 31.08.2010. 4.Przez określenie bony towarowe Zamawiający uznaje emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z pózn. zm.) 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto, w przypadku osób fizycznych, do oferty należy dołączyć aktualne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu uzyskania danych o stronie przyszłej umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Liczba łącznie wszystkich punktów handlowych, usługowych oraz gastronomicznych, w których można zrealizować talony na terenie powiatu krasnostawskiego - 80
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 ;
22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.