Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Warszawa: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych o kodach: 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych i 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe, pochodzących z selektywnej zbiórki
Numer ogłoszenia: 56307 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych o kodach: 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych i 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe, pochodzących z selektywnej zbiórki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki o kodach i ilościach: Zadanie 1 - zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 z selektywnej zbiórki w ilości 100 Mg Zadanie 2 - zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 z selektywnej zbiórki w ilości 200 Mg Zadanie 3 - zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06 z selektywnej zbiórki w ilości 4 100 Mg Zagospodarowanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia ma być prowadzone zgodnie z zapisami ustawy z 21 kwietnia 2001r o odpadach z póż. zmianami. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 740.927,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie I - 86,67 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć złotych 67/100). Zadanie II - 173,34 zł (słownie: sto siedemdziesiąt trzy złote 34/100 ). Zadanie III - 6.696,53 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 53/100). w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodach: - 15 01 01 (dla zadania I) - 15 01 02 (dla zadania II) - 15 01 06 (dla zadania III) wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające odzysk odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.), z dopuszczonymi do odzysku w decyzjach ilościami niemniejszymi niż: - 100 Mg/rok (dla zadania I) - 200 Mg/rok (dla zadania II) - 4100 Mg/rok (dla zadania III) i zapewnił ważność w/w dokumentów przez cały okres trwania umowy z uwzględnieniem przedłużenia czasu trwania umowy. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentu, które poświadcza (lub nie poświadcza) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionego powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia tj.: A. instalacją do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia w procesie odzysku Sposób dokonania oceny spełnienia warunku będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentu, które poświadcza (lub nie poświadcza) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej (którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa zgodnie z zapisami SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. b) potencjału technicznego wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w niniejszym SIWZ. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt a i b jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać, co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w niniejszym SIWZ (dla ppkt b).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11: wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że umowa może być realizowana do wyczerpania max wielkości zamówienia określonej w poszczególnych zadaniach. W przypadku, gdy wielkość max zamówienia zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy. Natomiast w przypadku, gdy wielkość max zamówienia nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej (do chwili, gdy zostanie zrealizowana max wielkość, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące). Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie: -Zadanie 1 - 50 Mg -Zadanie 2 - 100 Mg -Zadanie 3 - 2 050 Mg i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z papieru i tektury o kodzie 15 01 01.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 z selektywnej zbiórki w ilości 100 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 z selektywnej zbiórki w ilości 200 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06 z selektywnej zbiórki w ilości 4 100 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 3 klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 49 w Warszawie.
- Usługi w zakresie wsparcia/utrzymania systemów informatycznych/ oprogramowań, świadczone przez producentów tych oprogramowań
- "Rozbudowa DW nr 801 poleg. na rozbiórce istniejącego mostu i budowie nowego obiektu inżynierskiego w km 19+395 DW nr 801 nad rz. Świder w m. Józefów i Otwock wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: E. Plater 55 m 172, część nr 2: S. Dubois 8 m 14 (w podziale na 2 części)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów do wykonywania pieczęci na potrzeby j.o. CBA
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnia w 2025 r.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydułtowach
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skrwilno w 2025 r.
- Gospodarowanie odpadem w formie płynnej o kodzie 19 08 99 pochodzącego z Oczyszczalni Ścieków w Warce
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lelis"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu działalności PPK Sp. z o. o. w Połczynie-Zdroju, w tym z terenu trzech Cmentarzy Komunalnych.
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.