Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-17
Szczecin: CZARTER ŻAGLOWCA WRAZ Z USŁUGAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI
UMOŻLIWIAJĄCY UDZIAŁ ŻEGLARSKIEJ REPREZENTACJI SZCZECINA
W REGATACH THE TALL SHIPS RACES 2014
Numer ogłoszenia: 56329 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży - Pomorskie Centrum Edukacji w Szczecinie , al. Piastów 7, 70-327 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4225261, faks 91 4225262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZARTER ŻAGLOWCA WRAZ Z USŁUGAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI UMOŻLIWIAJĄCY UDZIAŁ ŻEGLARSKIEJ REPREZENTACJI SZCZECINA W REGATACH THE TALL SHIPS RACES 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest czarter żaglowca wraz z usługami uzupełniającymi umożliwiający udział żeglarskiej reprezentacji Szczecina w regatach The Tall Ships Races 2014 w trzech etapach po 34 osoby. Planowana trasa regat (porty główne): I etap na trasie: Szczecin (Polska) - Kopenhaga - Arhus (Dania); II etap na trasie: Arhus (Dania) - Kristiansand - Bergen (Norwegia); II etap na trasie: Bergen (Norwegia) - Esbjerg (Dania) - Rostok (Niemcy). Termin wykonania zamówienia: I etap w terminie: 13 lipca - 19 lipca 2014; II etap w terminie: 19 lipca - 26 lipca 2014; III etap w terminie: 26 lipca - 7 sierpnia 2014 r. Kod CPV 80310000-0 usługi edukacji młodzieży. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonawca zapewnia jednostkę pływającą, spełniającą następujące wymagania: 1) jednostka pływająca spełnia wymogi i przepisy, uprawniające do żeglugi po wodach morskich bez ograniczeń, a jej załoga stała posiada odpowiednie uprawnienia pozwalające na obsługę i prowadzenie jednostki zawarte w Karcie Bezpieczeństwa jednostki wydawanej przez Urząd Morski; 2) jednostka jest wyposażona w pomocniczy napęd mechaniczny, umożliwiający poruszanie się jednostki w niesprzyjających warunkach atmosferycznych i wiatrowych z prędkością marszową minimum 6 węzłów z zasięgiem nie mniejszym niż 800 mil morskich; 3) jednostka jest wyposażona w indywidualne środki ratunkowe dla załogi (w liczbie odpowiadającej liczbie członków załogi stałej i zmiennej); 4) jednostka wyposażona jest w komplet aktualnych map i pomocy nawigacyjnych na obszar Europy Północnej - Basenu Morza Bałtyckiego; 5) jednostka wyposażona jest w łączność radiową i satelitarną, oraz łączność przewidzianą wymogami organizatora regat, a także łączność ze służbami ratunkowymi; 6) jednostka jest wyposażona w inne urządzenia - wymagane przez organizatorów regat; 7) jednostka posiada minimum 34 miejsca załogowe (nie licząc miejsc załogi stałej niezbędnej do prowadzenia jednostki) - zamawiający czarteruje łącznie 34 miejsca dla uczestników rejsów i udział w regatach TTSR 2014; 8) jednostka ma długość całkowitą minimum 30,0 metrów; 9) jednostka ma zanurzenie nie większe niż 7,00 m; 10) jednostka posiada autonomiczność żeglugi powyżej 20 dni; 11) powierzchnia ożaglowania jednostki jest większa niż 400 m2. 2.2. Wykonawca zapewnia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zgłoszenie jednostki do udziału w regatach The Tall Ships Races 2014 i opłacenie udziału w regatach; 2) Transport autokarem (wyposażonym minimum w klimatyzację, WC) sprzętu i ludzi w celu dokonywania zmian w portach - w których planowane są wymiany załóg: a. I etap-wymiana załóg w Arhus, na trasie: Szczecin - Arhus - Szczecin, wyjazd ze Szczecina 18 lipca 2014 r., a z Arhus 19 lipca 2014 r. b. II etap-wymiana załóg w Bergen,na trasie: Szczecin - Bergen - Szczecin, wyjazd ze Szczecina 25 lipca 2014, a z Bergen 26 lipca 2014 r. oraz c. III etap - na trasie: Rostock - Szczecin, wyjazd z Rostocku 7 sierpnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli i posiadać aktualny przegląd techniczny stanu pojazdu. Jeśli w przypadku transportu autokarowego będzie zachodzić konieczność, ze względu na przepisy dotyczące czasu pracy kierowcy, postoju dłuższego niż 8 godzin i jeśli postój ten będzie przypadał na godziny nocne, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegu i śniadania załodze jednostki pływającej w hotelu minimum 2-gwiazdkowym. W przypadku transportu autokarem wykonawca zapewni młodzieży na czas przejazdów suchy prowiant oraz napoje. 3) Zaokrętowanie, wyokrętowanie, wg następujących terminów: a. w Szczecinie - zaokrętowanie 34 osób - w dniu 13 lipca 2014 r. b. w Arhus - wyokrętowanie 34 osób - w dniu 19 lipca 2014 r. c. w Arhus - zaokrętowanie 34 osób - w dniu 19 lipca 2014 r. d. w Bergen - wyokrętowanie 34 osób - w dniu 26 lipca 2014 r.; e. w Bergen - zaokrętowanie 34 osób - w dniu 26 lipca 2014 r.; f. w Rostocku - wyokrętowanie 34 osób - w dniu 07 sierpnia 2014 r. 4) Rejsy na trasie: a. I etap rejsu na trasie Szczecin - Kopenhaga - Arhus, w dniach 13 lipca - 19 lipca 2014 r. b. II etap rejsu na trasie Arhus - Kristiansand - Bergen, w dniach 19 lipca - 26 lipca 2014 r. c. III etap rejsu na trasie Bergen -Esbjerg - Rostock, w dniach 26 lipca - 7 sierpnia 2014 r. 5) Liczbę miejsc w rejsach: a. na trasie Szczecin - Kopenhaga - Arhus, w dniach 13 lipca - 19 lipca 2014 r. - 34 miejsca (w tym 29 uczestników + 5 opiekunów), b. na trasie Arhus - Kristiansand - Bergen, w dniach 19 lipca - 26 lipca 2014 r. - 34 miejsca (w tym 29 uczestników + 5 opiekunów), c. na trasie Bergen - Esbjerg - Rostock, w dniach 26 lipca - 7 sierpnia 2014 r. - 34 miejsca(w tym 29 uczestników + 5 opiekunów), 6) Pełne wyżywienie - 3 pełnowartościowe posiłki dziennie oraz całodobowy nieograniczony dostęp do wody mineralnej, kawy i herbaty. 7) Opracowanie i realizację przez doświadczonych instruktorów programu szkoleniowego z zakresu żeglarstwa, etykiety żeglarskiej, meteorologii, który uwzględnia wymagania Polskiego Związku Żeglarskiego dotyczące zdobywania i podnoszenia kwalifikacji żeglarskich. Program musi być przygotowany dla wszystkich uczestników, tj. 102 osób w liczbie 30 godzin (łącznie we wszystkich etapach, tj. po 10 godzin w każdym). 8) Zaplecze dydaktyczne z wyposażeniem audiowizualnym na min. 18 osób i gotowość na każde warunki pogodowe - możliwość zadaszenia pokładu; 9) Opiekę medyczną - obecność lekarza w czasie trwania trzech etapów rejsów. 10) Ubezpieczenie NW, NNW, ASS, KL za granicą przy minimalnej sumie ubezpieczenia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tys. zł) podczas rejsu oraz przejazdów autokarowych dla uczestników rejsów i regat TTSR 2014; 11) Możliwość organizacji na pokładzie żaglowca imprez o charakterze promocyjnym, odbywających się w poszczególnych portach w ramach organizowanych przez Sail Training International regat The Tall Ships Races 2014. Termin organizacji tych imprez zostanie uzgodniony z wykonawcą do 30 maja 2014 roku. 12) Udział uczestników rejsu w imprezach odbywających się w trakcie regat TTSR 2014; 2.3. Wykonawca pokrywa koszty związane z eksploatacją jednostki pływającej, opłatami portowymi, pilotażowymi, paliwem oraz rzeczami i usługami wyszczególnione w siwz. 2.4. Wykonawca pokrywa również wszelkie inne koszty, które są niezbędne do poniesienia dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, także te, których nie można było przewidzieć w czasie zawierania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 główne usługi. Za usługę główną zamawiający uzna: zorganizowanie rejsu edukacyjnego dla młodzieży.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 5, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Informacje o żaglowcu według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ 8. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, wg wzoru załącznika nr 1; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac.szczecin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Młodzieży - Pomorskie Centrum Edukacji, al. Piastów 7, 70-327 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Pałacu Młodzieży Pomorskim Centrum Edukacji w Szczecinie 70-327 Szczecin al. Piastów 7 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Trzecie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Zajęcia reedukacyjne
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.