eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wycena nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Zielona Góra: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 56331 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości poprzez realizację następujących zadań: 1.1. Zadanie I: lokale mieszkalne; 1.2. Zadanie II: nieruchomości niezabudowane; 1.3. Zadanie III: projekty wydzielenia lokali. 2. W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania I wchodzi określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z wartością prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal. Określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z wartością prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania II wchodzi określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu: zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, nabycia lub zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, sprzedaży na własność na rzecz użytkownika wieczystego, oddania w trwały zarząd lub administrowanie, wniesienia aportem do spółki, aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 13 do SIWZ; 4. W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania III wchodzą projekty wydzielenia lokali (inwentaryzacja) wraz z wyceną lokali. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 14 do SIWZ. 5. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz.2603 - tekst jednolity z późn. zm) , rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r., Nr 207, poz. 2109 z późn. zm) oraz ze Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych; 5.2. operaty szacunkowe należy sporządzić ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się bezstronnością w wycenie nieruchomości; 5.3. w przypadku powstania konieczności potwierdzenia przez Wykonawcę aktualizacji wykonanego przez niego operatu szacunkowego w trybie art. 156 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności bez dodatkowego wynagrodzenia. Potwierdzenie aktualności operatu nastąpi poprzez umieszczenie przez Wykonawcę stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia; 5.4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyciąg z operatu szacunkowego do organu prowadzącego Kataster; 5.5. oraz obowiązki dodatkowe: 5.5.1. dla Zadania I: 5.5.1.1. Operaty szacunkowe określające wartość lokalu należy sporządzić w 1 egzemplarzu, dodatkowo operat musi zawierać potwierdzone przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej następujące załączniki: a) wyrys mapy ewidencyjnej - 1 egz., b) wyrys mapy zasadniczej - 1 egz., c) wypis z rejestru gruntów - 1 egz., oraz d) dokumentację fotograficzną wycenianego lokalu i budynku, w którym znajduje się lokal, e) ogólny opis budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal oraz wszystkich budynków znajdujących się na nieruchomości, f) protokół z wizji na nieruchomości, g) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej; 5.5.1.2. Szkic lokalu wraz z wydanym zaświadczeniem o jego samodzielności należy sporządzić w 5 egz. w tym 1 egzemplarz uzgodniony z właściwą Administracją Budynków Mieszkalnych lub Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Dodatkowo szkic musi zawierać: a) część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., b) rzut poziomy lokalu wykonany na podstawie pomiaru w skali 1:100 lub innej jeżeli nie zmieści się na formacie A-3, c) rzut poziomy budynku zorientowany względem kierunku północy z oznaczeniem położenia lokalu, pomieszczeń przynależnych i w.c. jeżeli jest poza lokalem, d) zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni wg zasad określonych w ustawie z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U., z 2001 r. Nr 71, poz.733 z późn. zm.), e) udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny w oparciu o projekt wydzielenia lokalu lub zestawienia lokali sprzedanych i szkiców pozostałych lokali. 5.5.2. dla Zadania II: 5.5.2.1. Operaty szacunkowe określające wartość lokalu należy sporządzić w 1 egzemplarzu, dodatkowo operat musi zawierać potwierdzone przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej następujące załączniki: a) wyrys mapy ewidencyjnej - 1 egz., b) wyrys mapy zasadniczej - 1 egz., c) wypis z rejestru gruntów - 1 egz., oraz d) dokumentację fotograficzną wycenianego lokalu i budynku, w którym znajduje się lokal, e) protokół z wizji na nieruchomości, f) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej; 5.5.3. dla Zadania II: 5.5.3.1. Projekt wydzielenia lokali musi zawierać: 1) opis ogólny wszystkich budynków i budowli posadowionych na nieruchomości w tym: a) rodzaj budynku b) rok zakończenia budowy oraz rok ostatniej modernizacji ustalone na podstawie dokumentacji prowadzonej przez właściwą administrację (ABM lub ZGKiM), c) kubaturę, d) łączną powierzchnię użytkową wraz z pomieszczeniami przynależnymi wszystkich lokali, e) łączną powierzchnię pomieszczeń wspólnych na wszystkich kondygnacjach z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych, szybów, zgodnie z art. 1a ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, f) liczbę kondygnacji - z wyszczególnieniem podziemnych i nadziemnych, g) pozwolenie na budowę: data i numer oraz pozwolenie na użytkowanie: data i numer, ustalone na podstawie dokumentacji prowadzonej przez właściwą administrację (ABM lub ZGKiM), h) opis ścian zewnętrznych kondygnacji i poszczególnych izb, i) wymiary ścian. 2) rzuty poziome poszczególnych kondygnacji ( w tym poddaszy mieszkalno - użytkowych) w skali 1:100 (lub innej gdy format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach i oznaczeniem oraz nazwą pomieszczeń wspólnych, 3) zestawienie powierzchni budynków w tym powierzchni użytkowej wszystkich lokali wraz z powierzchnią pomieszczeń przynależnych, 4) tabelę udziałów wszystkich lokali wraz z podaniem udziałów lokali wyodrębnionych, 5) kopię mapy ewidencyjnej i zasadniczej oraz wypis z ewidencji gruntów i budynków, 6) 5 egzemplarzy szkiców lokali w tym 1 egzemplarz uzgodniony z właściwą Administracją Budynków Mieszkalnych lub Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej wykonanych w skali 1:100 z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 2 ust. 3 ustawy o własności lokali, 5.5.3.2. Operaty szacunkowe określające wartość lokalu należy sporządzić w 1 egzemplarzu, dodatkowo operat musi zawierać potwierdzone przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej następujące załączniki: a) wyrys mapy ewidencyjnej - 1 egz., b) wyrys mapy zasadniczej - 1 egz., c) wypis z rejestru gruntów - 1 egz., oraz d) dokumentację fotograficzną wycenianego lokalu i budynku, w którym znajduje się lokal, e) ogólny opis budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal oraz wszystkich budynków znajdujących się na nieruchomości, f) protokół z wizji na nieruchomości, g) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej; 6. Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z nw. przepisami - właściwymi co do celu i przedmiotu opracowania: a. ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 - tekst jednolity z późn. zm.), b. ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005r., Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.), d. ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., nr 80, poz. 903 - tekst jednolity z późn. zm.), e. ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r., nr 31, poz. 266 z późn. zm.), f. ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 - z późn. zm.); g. ustawa z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.), h. rozporządzenie rady ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999 r., nr 112, poz. 1316 z późn. zm.), i. PN70/B-02365 Powierzchnia budynków - Podział, określenia i zasady obmiaru, j. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), k. ustawa z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 121, poz. 844 - tekst jednolity z późn. zm.), l. Standardy Zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych 7. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać: ceny jednostkowe za wykonanie: 7.1. dla Zadania I: a. cenę jednostkową za lokal; b. cenę jednostkową za lokal wraz ze sporządzeniem szkicu lokalu; 7.2. dla Zadania II: cenę jednostkową za wykonanie 1 operatu; 7.3. dla Zadania III: cenę za każdą wymienioną pozycję zgodnie z Tabelą Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 8C do SIWZ. 8. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań: 8.1. dla Zadania I - do 26 kwietnia 2010 r.; 8.2. dla Zadania II - do 20 kwietnia 2010 r.; 8.3. dla Zadania III - do 23 maja 2010 r.. 9. Przewidywane ilości usług dla poszczególnych zadań określone są w Tabelach Elementów Rozliczeniowych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 8A do nr 8C. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu umowy, nie więcej jednak niż do 15 % wartości umowy brutto bez prawa dochodzenia z tego tytułu roszczeń przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1, 71.25.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zadań o minimalnej wartości 15.000,00 zł brutto każde, udokumentowanych, że zostały wykonane lub jest wykonywane należycie, w zakresie określenia między innymi: 1.1. Zadanie I: a) wartość rynkową lokali mieszkalnych i wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal; b) wartość rynkową nieruchomości gruntowych; c) sporządzenia projektów wydzielenia lokali (inwentaryzacji); 1.2. Zadanie II: a) wartość rynkową nieruchomości gruntowych niezabudowanych; 1.3. Zadanie III: a) wartość rynkową lokali mieszkalnych i wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal; b) wartość rynkową nieruchomości gruntowych; c) sporządzenia projektów wydzielenia lokali (inwentaryzacji); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. dysponują co najmniej 2 osobami osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ujętych w dziale V, rozdziale IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 - tekst jednolity z późn. zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) - 6.1.9) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych na formularzu wg załącznika nr 8A do SIWZ (dla zadania I) i/lub wg załącznika Nr 8B do SIWZ (dla zadania II) i/lub wg załącznika Nr 8C do SIWZ (dla zadania III); 4) zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ (dla zadania I) i/lub wg załącznika Nr 10 do SIWZ (dla zadania II) i/lub wg załącznika Nr 11 do SIWZ (dla zadania III); 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z pkt 38 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 13,80 zł (20,90 zł przy przesyłce pocztą).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania I wchodzi określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z wartością prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal. Określenie wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z wartością prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego do ułamkowej części gruntu przypadającego na ten lokal oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 12 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1, 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2010.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomości niezabudowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania II wchodzi określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu: zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, nabycia lub zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, sprzedaży na własność na rzecz użytkownika wieczystego, oddania w trwały zarząd lub administrowanie, wniesienia aportem do spółki, aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1, 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2010.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekty wydzielenia lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji Zadania III wchodzą projekty wydzielenia lokali (inwentaryzacja) wraz z wyceną lokali. Szczegółowy zakres prac określa załącznik Nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1, 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.05.2010.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.