Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-06-19
Og³oszenie nr 563362-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.
Urz±d Gminy Bia³y Dunajec: "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Brata Alberta w Sierockiem".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Brata Alberta w Sierockiem
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy Bia³y Dunajec, krajowy numer identyfikacyjny
53225700000000, ul.
ul. Jana Paw³a II
312
,
34-425
Bia³y Dunajec, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
182 073 197, e-mail
sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks
182 073 124.
Adres strony internetowej (URL): www.bialydunajec.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bialydunajec.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bialydunajec.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Bia³y Dunajec, ul. Jana Paw³a II 312, 34-425 Bia³y Dunajec, sekretariat (od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7:30 do 15:30.)`
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Brata Alberta w Sierockiem".
Numer referencyjny:
ZP.271.19.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦wiêtego Brata Alberta w Sierockiem. Zakres robót obejmuje: 1. roboty budowlane: 1.1. ocieplenie ¶cian budynku p³ytami styropianowymi; 1.2.rozebranie nawierzchni wokó³ budynku, odkopanie ³aw fundamentowych oraz ocieplenie ¶cian piwnic p³ytami polistyrenowymi wraz z odtworzeniem nawierzchni; 1.3.czê¶ciowe rozebranie pokrycia dachowego oraz wykonanie docieplenia poddasza styropianem oraz we³n± mineraln±, 1.4. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej PCV i aluminiowej; 2. instalacje cieplne; 2.1. demonta¿ istniejacej kot³owni; 2.2. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 2.3. wymiana grzejników na grzejniki p³ytowe; 2.4. dostawa i monta¿ kompletnej gruntowej pompy ciep³a wraz z wykonaniem 17 odwiertów oraz instalacji obiegu pierwotnego pompy ciep³a; 3. instalacje elektryczne: 3.1. demonta¿ starych oraz monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych; 3.2. wykonanie pomiarów rezystencji izolacji instalacji elektrycznej; 3.3. dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej wraz z pomiarami; 4. roboty remontowe; 4.1. malowanie czê¶ci pomieszczeñ szko³y; 4.2. remont balkonu; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót, który jest za³±cznikiem do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45443000-4 |
45410000-4 |
45421000-4 |
45421130-4 |
45261210-9 |
45321000-3 |
45262100-2 |
45310000-3 |
45311000-0 |
45316000-5 |
45331000-6 |
45331100-7 |
45420000-7 |
45440000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Rozpoczêcie w dniu podpisania umowy (w dniu podpisania umowy wykonawca musi przed³o¿yæ inwestorowi do zatwierdzenia harmonogram prac zgodny z wymaganymi terminami). 2. Termin zakoñczenia ca³o¶ci prac - do dnia 30.06.2020r., z tym, ¿e w 2019 roku nale¿y wykonaæ ca³o¶æ robót zwi±zanych z dociepleniem budynku, wymian± stolarki okiennej i drzwiowej oraz ca³o¶æ prac zwi±zanych z instalacj± o¶wietlenia oraz monta¿em i pod³±czeniem paneli fotowoltaicznych. Do dnia 31.08.2019r. zaleca siê wymianê stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz z obróbkami od strony wewnêtrznej, poniewa¿ po rozpoczêciu roku szkolnego roboty te bêd± mog³y byæ wykonywane tylko i wy³±cznie w dni wolne od zajêæ szkolnych lub po zakoñczeniu lekcji pod warunkiem, ¿e wszystko musi byæ uporz±dkowane i posprz±tane w taki sposób, aby nastêpnego dnia mo¿na by³a prowadziæ lekcje. Od dnia 02.09.2019r. Wykonawca musi odpowiednio wydzieliæ i oznaczyæ doj¶cia do szko³y w sposób zapewniaj±cy bezpieczne doj¶cie oraz korzystanie z pomieszczeñ szkolnych, poniewa¿ roboty bêd± trwa³y jednocze¶nie z zajêciami szkolnymi.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1.Posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê w zakresie robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 tys. z³otych.
2. Dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji:
2.1. Kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2.2. Kierownika robót sanitarnych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2.3. Kierownika robót elektrycznych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy z funkcj± kierownika robót pod warunkiem spe³nienia przez tê osobê ³±cz±c± funkcjê wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których mowa, s± po¶wiadczenia, referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów. 3. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ. 4. Stosowne pe³nomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowi±zanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (je¿eli dotyczy). 7. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³otych (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmian korzystnych dla zamawiaj±cego, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 2. Przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania robót (prac) dodatkowych koniecznych, o ile nie jest mo¿liwe równoleg³e wykonywanie robót (prac). 3. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 4. Wynagrodzenie umowne mo¿e ulec zmianie w przypadku ograniczenia lub przez zamawiaj±cego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego kierownika budowy. 6. Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê kierownika budowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych kierownika budowy, 2) niewywi±zywania siê kierownika budowy z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, 3) je¿eli zmiana kierownika budowy stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). 7. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od wykonawcy zmiany kierownika budowy, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla danego specjalisty. 9. Wykonawca obowi±zany jest zmieniæ kierownika budowy zgodnie z ¿±daniem zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku zamawiaj±cego. 10. Wykonawca za zgod± zamawiaj±cego, mo¿e zawrzeæ umowê dotycz±c± przedmiotu zamówienia z podwykonawc± nie zg³oszonym w tre¶ci oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±. 11. Wykonawca, za zgod± zamawiaj±cego, mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia zamawiaj±cego, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ: 1) przekazania terenu budowy, 2) zawieszenie robót przez Zamawiaj±cego, 3) przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiaj±cy by³ zobowi±zany), 4) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczonej dokumentacji, 5) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, 6) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie budowy. 12. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, w formie aneksu za zgod± zamawiaj±cego, na wniosek wykonawcy z uwzglêdnieniem przepisów o finansach publicznych, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez zamawiaj±cego, 2) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych trwaj±cych co najmniej przez 3 kolejne dni (np. intensywne opady atmosferyczne, ujemna temperatura) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ - przed³u¿enie umowy ka¿dorazowo o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków, 3) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiaj±cego (lub wykonawcy) o termin uzgodniony miedzy stronami a niezbêdny do wprowadzenia zmian, 4) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 13. Wykonawca mo¿e siê domagaæ zmiany umowy w przypadku: 1) wyst±pienia warunków Terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 14. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do wnioskowania o przed³u¿enia umowy, je¿eli w zakresie, w jakim uchybienie by³o spowodowane przez jakikolwiek b³±d lub opó¼nienie z jego strony, w³±cznie z b³êdem lub opó¼nionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. 15. Zmiana postanowieñ umownych mo¿e nast±piæ w razie konieczno¶ci wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, odstêpuj±cych w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê i wymagaj±cych dope³nienia procedur art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego. 16. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegn± wy³±cznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI BIA£Y DUNAJEC
wiêcej: przetargi BIA£Y DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej p³ywalni 'B³ekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zu¿ytych central wentylacji mechanicznej obs³uguj±cych halê basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczno¶ci"
- Modernizacja budynku w miejscowo¶ci Mrzyg³ód z przeznaczeniem na wypo¿yczalniê
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.