To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-21
Giżycko: DOSTAWA WYKŁADZIN, MATERIAŁÓW DO REMONTU SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 56345 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33013 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYKŁADZIN, MATERIAŁÓW DO REMONTU SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. CZĘŚĆ NR 1 (ZADANIE 1) DOSTAWA WYKŁADZIN: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładzin określonych wg CPV w grupie 441 według asortymentu i ilości podanych w tabeli (załącznik nr 2 do siwz), od lp. nr 1 do lp. nr 3. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB. Dostawa do magazynów według wykazu odbiorców adresatów. 2. CZĘŚĆ NR 2 (ZADANIE 2) DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów materiały do remontu sprzętu określonych wg CPV w grupie 301,391,395, 441, 443, 445, według asortymentu i ilości podanych w tabeli (załącznik nr 3 do siwz), od lp. nr 1 do lp. nr 23. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB. Dostawa do magazynów według wykazu odbiorców adresatów. 3. CZĘŚĆ NR 3 (ZADANIE 3) DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH; Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych określonych wg CPV w grupie 195, 249, 441, 445, 448, 449 według asortymentu i ilości podanych w tabeli (załącznik nr 4 do siwz), od lp. nr 1 do lp. nr 121. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB. Dostawa do magazynów według wykazu odbiorców adresatów. 4. W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ (opisach przedmiotu zamówienia) nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów czy też artykułów budowlanych, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły budowlane, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 7. Warunki dostawy: 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały-wyroby: a. są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub b. nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach nr 2, 3 do siwz lub c. dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy:a. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 39.15.70.00 - Części mebli 44.52.30.00 - Zawiasy, mocowania i osprzęt 44.19.11.00 - Sklejka 44.19.14.00 - Płyta pilśniowa 44.55.00.00 - Sprężyny 30.19.50.00 - Tablice 44.11.11.00 - Cegły 44.11.12.00 - Cement 44.17.40.00 - Folia 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.36.00 - Bitum i asfalt 44.92.11.00 - Gips 44.83.10.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA WYKŁADZIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMFORTOWE PODŁOGI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMFORTOWE PODŁOGI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KOMFORTOWE PODŁOGI SP. Z O. O. SP. K., UL. WYSZYŃSKIEGO 1, 10-457 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18777,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59677,14
Oferta z najniższą ceną: 35138,03 / Oferta z najwyższą ceną: 91512,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalzbyt - Hurt Sp. z o.o., UL. BARDOWSKIEGO 2, BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98000,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122002,99
Oferta z najniższą ceną: 122002,99 / Oferta z najwyższą ceną: 122483,03
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalzbyt-HURT Sp. z o. o., UL. BARDOWSKIEGO 2, BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195797,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100502,51
Oferta z najniższą ceną: 100502,51 / Oferta z najwyższą ceną: 100502,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie"
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- Sukcesywna dostawa produktów kawiarnianych oraz wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- "Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury "
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Wykonanie oklejenia szyb folią termiczną w budynku łóżkowym i budynku hotelowym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania "na gorąco"
- "Sukcesywne dostawy mieszanki betonowej i piasku stabilizowanego cementem do realizacji robót drogowych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.