Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Czaplinek: Zakup przenośnej sceny plenerowej o wymiarach 8m x 6m z zadaszeniem osłaniającym scenę, antypoślizgowymi podestami scenicznymi, podestami na nagłośnienie, schodków z poręczami przystosowanymi do szybkiego i łatwego mocowania z podestami scenicznymi, poręczy ochronnych (trzy boki), osłon bocznych i tylnej wraz z jednorazowym montażem próbnym i przeszkoleniem obsługi. Zakup finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu Gminy Czaplinek.
Numer ogłoszenia: 56346 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, faks 0-94 3754361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup przenośnej sceny plenerowej o wymiarach 8m x 6m z zadaszeniem osłaniającym scenę, antypoślizgowymi podestami scenicznymi, podestami na nagłośnienie, schodków z poręczami przystosowanymi do szybkiego i łatwego mocowania z podestami scenicznymi, poręczy ochronnych (trzy boki), osłon bocznych i tylnej wraz z jednorazowym montażem próbnym i przeszkoleniem obsługi. Zakup finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu Gminy Czaplinek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SCENA - o wymiarach 8 m x 6 m, zbudowana z uniwersalnych podestów scenicznych spełniających poniższe wymagania techniczne: a)wymiary zewnętrzne sceny: 8 m x 6 m. (48m2) b)podesty sceniczne o wymiarach (pojedynczego elementu)1000x2000mm z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji (waga 1 podestu max. 45 kg) c)podesty o konstrukcji aluminiowej, wypełnione sklejką o grubości 18 mm, pokrytą powierzchnią antypoślizgową, trwale mocowaną do ram podestów, wodoodporna, atestowana, d)podesty umożliwiają różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie wpływa na stabilność i bezpieczeństwo, e)zewnętrzne obrzeże podestu wykonane z profili aluminiowych o szerokości min.100 mm wewnętrznie wzmocnionego gęstym użebrowaniem, f)narożniki podestów powinny być wzmocnione stalowymi okuciami zapewniającymi stabilność podestów oraz wytrzymałość, g)na zewnątrz profilu obrzeżowego powinien znajdować się rowek w kształcie litery T- umożliwiający montaż różnych akcesoriów scenicznych np. kotar, bannerów reklamowych itp. h)nogi demontowane, teleskopowe o płynnej regulacji w zakresie 0,9 m do 1,6 m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. i)wytrzymałość: min 750 KGm2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń j)certyfikaty (deklaracja zgodności) jakości i bezpieczeństwa k)w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu ZADASZENIE osłaniające scenę o wymiarach 8 x 6 m (szerokość x głębokość). Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę: a)konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych w postaci prostokątnej ramy o wymiarach zewnętrznych 8 x 6 m. (zgodnie z zaoferowaną sceną) b)kopuła zadaszenia uzupełniona dźwigarami i kształtownikami podpierającymi plandekę wykonanymi z aluminium c)plandeka powinna być gęsto podparta - (podparcia zapobiegające gromadzeniu się dużej ilości opadów atmosferycznych) odległość pomiędzy krokwiami zadaszenia nie większa niż 1,2 m d)całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów za pomocą wyciągarek posiadających dopuszczenie techniczne (konieczne oznaczenia CE dla wciągarek) e)słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w koła i podpory regulowane f)słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz ( z boków) ramy nośnej, nie wchodząc w światło sceny g)łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy np. klinowo - stożkowe umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz dużą wytrzymałość h)żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 3 m i)wymagany minimalny prześwit pod konstrukcją zadaszenia 6 m j)oplandekowanie dachu wodoszczelne wykonane z materiału PCV w kolorze niebieskim lub granatowym, posiadające wymagane atesty (trudno zapalności oraz ciężar właściwy około 650 gm2) k)możliwość zawieszenia na rampach nośnych oświetlenia o łącznym ciężarze do 650 kg l)w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony ścian bocznych i tylnej oraz podestu sceny z 4 stron, wykonane z siatki plandekowej, przy czym koniecznie należy zachować ich pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon taki sam jak plandeki zadaszenia m)w komplecie muszą się znajdować także wszystkie elementy połączeniowe, napinacze, odciągi wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu, nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp. n)na wszystkie elementy konstrukcji zadaszenia Wykonawca przedstawi Certyfikaty jakości i bezpieczeństwa. PORĘCZE ochronne (z trzech stron sceny), spełniające wymogi przepisów budowlanych i bezpieczeństwa, montowane w łatwy sposób do sceny. SCHODY - 2 komplety, o wysokości regulowanej w tym samym zakresie co wysokość sceny z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej. Mocowanie schodów do ramy sceny. W komplecie należy dostarczyć także poręcze do schodów o regulowanej długości oraz niezbędne uchwyty. WYMAGANIA DODATKOWE: a)transport; długość elementów max. 300 cm, wymagane są również nosidła do pokrycia i osłon. b)skrzynka narzędziowa: wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu, dołączone instrukcje obsługi c)gwarancja i serwis: - okres gwarancji: min. 24 miesiące - czas reakcji serwisowej: maximum 3 dni - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 10 lat od upływu gwarancji. d)parametry (czas) montażu - demontażu: nie dłuższy niż 4 h w wykonaniu max. 4 osób e)aprobaty techniczne, atesty, oraz zgodność z przepisami prawa f)dostawa estrady obejmuje transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego, pokazowy montaż połączony ze szkoleniem obsługi. g)Oferenci dołączają do oferty - Katalog podestów scenicznych zawierający zdjęcia, dane techniczne oraz rozwiązania konstrukcyjne, - Rysunek konstrukcji zadaszenia zawierające główne wymiary umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności konstrukcji z wymaganiami zawartymi w SIWZ, - Katalogi, zdjęcia lub rysunki służące do oceny estetyki estrady. Podstawą przekazania będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu zdawczo- odbiorczego wszelkie dokumenty które umożliwiają eksploatację przedmiotu zamówienia publicznego, tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności, certyfikat z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, DTR-ki urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy zobowiązani są wykazać wykonanie min. 1 dostawy o wartości 80.000 zł. brutto, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu ze składkami , wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać minimum 1 dostawę o wartości 80.000 złotych brutto, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. 6) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 3
ul. Rynek 6
78-550 Czaplinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu Gminy Czaplinek..
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.