Ogłoszenie z dnia 2005-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kobyłka: dostawa miału węgla kamiennego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych, ul. Napoleona 2, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 786 23 26, fax 022 786 18 30, e-mail: pimb@pimb.com.pl, www.pimb.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa miału węgla kamiennego 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa miału węgla kamiennego w ilości ok. 900 ton (+/- 20%) o parametrach - sortyment - miał IIA - wartość opałowa - 24 000 [kJ/kg] - zawartość popiołu - do 15% - zawartość siarki - do 0,6% - o wilgotności nie wyższej niż 12%. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kobyłka, ul. Napoleona 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: dostawa miału węgla kamiennego - ok. 900 ton (+/- 20%). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3,5; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 15.04.2006 r.
III.1) Wymagane wadium: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24. ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24. ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw węgla z podaniem ich wartości, ilości, dat wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzajace, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty dołączone jako załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępiowaniu w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela oferenta. 2.1. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich żądał zamawiający. 2.2. Za każdą wykonaną dostawę powyżej 1000 ton, wykazaną w załączniku do wniosku wraz z dokumentem potwierdzajacym, wykonawca otrzyma 1 pkt. Ocena nastąpi w oparciu o ww. dokumentację na zasadzie: spełnia/ nie spełnia*.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15 dni od daty ukazania się ogłoszenia, 10.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.11.2005, godzina 09:00, Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych, ul. Napoleona 2, 05-230 Kobyłka, sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.