eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek.



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Jasło: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek.
Numer ogłoszenia: 56373 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4483189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle, materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek. Część I - jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek, ( liczba szt. 105), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do siwz. Część II - sukcesywna dostawa materiałów biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 20.12.51.10 - 20.12.51.10 22.60.00.00 - Tusz 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I-jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych(tuszy i tonerów) do drukarek komp. urządzeń wielofunk. i kopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTL SYSTEM Tomasz Lachowicz, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5935,98

  • Oferta z najniższą ceną: 5935,98 / Oferta z najwyższą ceną: 12446,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - sukcesywna dostawa materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Duet Papier s. c Andrzej Stachaczyński Wojciech Warywoda, ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8390,45

  • Oferta z najniższą ceną: 8390,45 / Oferta z najwyższą ceną: 9754,29

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 69-70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.