Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Inowrocław: Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
Numer ogłoszenia: 56385 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 358 13 00, faks 52 358 13 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje Sukcesywną dostawę środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ) Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ) Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ) 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załączniki od 4 do 6 UWAGA Podane w wykazie asortymentowo cenowym przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załącznikach. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę oraz dołączyć wymagane dokumenty. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: 4.1. nazwę produktu, 4.2. termin ważności, 4.3. masę netto, 4.4. warunki przechowywania, 4.5. nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5.Warunki dodatkowe: a. Dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b. Dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. c. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu produktów - dotyczy wszystkich pakietów. d. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk (dot. poz. 1-18 - oprócz poz.13) i ulotki produktowe oferowanych środków dot. poz. 1-18, e. Dotyczy wszystkich pakietów - do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe, zgodnie z wytycznymi w załączniku 4,5 i 6 do SIWZ, f. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. 6, 9, 12, g. Dotyczy wszystkich pakietów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy, h. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dla produktu określonego w poz. 6 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje jedno urządzenie dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20 m węża, który powinien być zakończony pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnie. Dla produktu określonego w poz. 3 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje urządzenia dozujące chemię w ilości według wskazań Zamawiającego. i. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Wykonawca dla produktu w poz. 11,16 i 23 nieodpłatnie zamontuje centralny system dozowania. j. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Oferowane produkty z poz. 1 do 11 nie mogą zawierać NTA oraz muszą być przeznaczone do obiektów zbiorowego żywienia, ponadto produkty poz. 1-9 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. k. Dotyczy wszystkich pakietów - dostawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego, potwierdzonych kartą szkolenia, l. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących dostarczonych i zamontowanych przez niego nieodpłatnie, potwierdzony kartą serwisową. m. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca dla produktu z poz. 1 i 2 zamontuje dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego do 2 zmywarek kapturkowych, które posiada zamawiający. n. Dotyczy wszystkich pakietów - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie wszystkie niezbędne instrukcje stanowiskowe i higieniczne do zaproponowanych środków, o. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Dostarczane produkty dla pozycji 11, 16 i 23 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. p. Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji - do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4, 39.80.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu. 2 Pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ, 3. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ, 4.Atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, ulotki produktowe - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ Inne załączniki do SIWZ 1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Oferta cenowa na poszczególne pakiety załącznik nr 4,5 i 6 do SIWZ , 5.Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ, 6.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SIWZ 7.Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa załącznik nr 9 do SIWZ, 8.Podwykonawcy Załącznik nr 10 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków myjąco - dezynfekcyjnych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków do dezynfekcji dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków chemicznych do utrzymania czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.