Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-08-04
Og³oszenie nr 563869-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.
Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni: Roboty budowlane zwi±zane z remontem nawierzchni przy ul. Warszawskiej i ul. Wejherowskiej w Gdyni.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
360995521, ul.
Warszawska
67 A
,
31-309
Gdynia, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
58 621 02 70, , e-mail
biuro@abk4-gdynia.com.pl, , faks
58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.abk4gdynia. com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.abk4gdynia. com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.abk4gdynia. com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81309 Gdynia (pokój nr 12)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty budowlane zwi±zane z remontem nawierzchni przy ul. Warszawskiej i ul. Wejherowskiej w Gdyni.
Numer referencyjny:
ZP/8/R/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie nawierzchni przy ul. Warszawskiej i ul. Wejherowskiej w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci: 1) CZÊ¦Æ 1: Remont nawierzchni przy ul. Warszawskiej 1-3 w Gdyni. 2) CZÊ¦Æ 2: Remont nawierzchni przy ul. Wejherowskiej 18-34 w Gdyni. 3. Roboty budowlane prowadzone bêd± na terenie w wielorodzinnych budynków mieszkalnych. Celem prowadzonych robót bêdzie u³o¿enie nowej nawierzchni w miejsce obecnie istniej±cej. 4. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewni³ prowadzenie robót budowlanych w sposób niezak³ócaj±cy porz±dku, z zachowaniem zasad bezpieczeñstwa, 2) zorganizowa³ prace wynikaj±ce z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniaj±cy korzystania z istniej±cej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, us³ugowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonuj±cych w s±siedztwie lub pobli¿u prowadzonych robót budowlanych, 3) zapewni³ niezbêdne pozwolenia i dope³ni procedur w przypadku konieczno¶ci wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciê¿arowych w strefach ruchu, 4) zagwarantowa³ w³a¶ciwe oznaczenia miejsca realizacji robót budowlanych i zabezpieczy³ wszelkie wykopy i tymczasowe ubytki w nawierzchni powsta³e w ramach prowadzonych prac, 5) prowadzi³ wszelkie prace z poszanowaniem istniej±cej infrastruktury zielonej, tj. trawników, krzewów, drzew, kwiatów. W przypadku gdy w wyniku robót budowalnych zostanie uszkodzony element infrastruktury zielonej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia tego elementu. 5. Wykonawca odpowiada za realizacjê przedmiotu umowy zgodnie z przepisami BHP i ppo¿, oraz z poszanowaniem zasad obowi±zuj±cych w s±siaduj±cych budynkach mieszkalnych, dotycz±cych przede wszystkim niezak³ócania ciszy nocnej oraz przestrzegania porz±dku. 6. Wykonawca zapewni w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powsta³ymi w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. 7. Roboty budowalne polegaæ bêd± na realizacji miêdzy innymi nastêpuj±cych prac: 7.1) CZÊ¦Æ I. Remont nawierzchni przy ul. Warszawskiej 1-3. a. rozebranie istniej±cej nawierzchni betonowej; b. wykonanie koryta; c. obsadzenie obrze¿y betonowych 30 cm x 8 cm; d. wykonanie podbudowy z kruszbetu gr 15 cm po zagêszczeniu; e. wykonanie podsypki cementowo piaskowej; f. u³o¿enie koski betonowej gr 8 cm 10 cm x 20 cm; g. wywiezienie i utylizacja gruzu. 7.2) CZÊ¦Æ II. Remont nawierzchni przy ul. Wejherowskiej 18-34. a. rozebranie istniej±cej nawierzchni ( p³yty chodnikowe, obrze¿a, podbudowa); b. wykonanie koryta; c. obsadzenie obrze¿y betonowych 20 cm x 6 cm; d. wykonanie podsypki cementowo piaskowej; e. u³o¿enie koski betonowej gr 6 cm 10 cm x 20 cm; f. wywiezienie i utylizacja gruzu. 8. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp. okre¶laj± przedmiot zamówienia, daj± Wykonawcom pe³n± wiedzê o zamówieniu umo¿liwiaj±c± z³o¿enie kompletnej oferty. Zamawiaj±cy przekazuje wraz z SIWZ przedmiar robót bran¿y budowlanej. UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest dla u³atwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporz±dzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Powy¿sze dotyczy zarówno czê¶ci pierwszej jak i drugiej postêpowania. STWiORB, dokumentacja projektowa oraz przedmiar zawieraj± elementy osobno dla ka¿dej czê¶ci postêpowania. 9. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót bez zastrze¿eñ i uwag ze strony Zamawiaj±cego albo po odebraniu przez Zamawiaj±cego wad i usterek zg³oszonych podczas odbioru koñcowego. Szczegó³owe informacje dotycz±ce gwarancji zawiera wzór umowy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ d³u¿szy termin gwarancji, ani¿eli minimalny okre¶lony w niniejszym postêpowaniu o czym stanowi rozdzia³ niniejszej SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu rêkojmi na wykonane roboty zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 11. Je¿eli w dokumentacji, stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia b±d¼ w SIWZ pojawi± siê wskazania dla niektórych technologii, materia³ów lub urz±dzeñ, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, zapisy te rozumieæ nale¿y jako uzasadnione specyfikacj± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci stworzyæ opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dok³adne i precyzyjne okre¶lenia. W takich przypadkach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, wskazuj±c, i¿ minimalne wymagania, jakim maj± odpowiadaæ rozwi±zania równowa¿ne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powy¿sze oznacza, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ lub technologii równowa¿nych o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zosta³y wskazane w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu. Obowi±zek wykazania równowa¿no¶ci le¿y po stronie Zamawiaj±cego (tj. spe³nienia wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwi±zania równowa¿ne winny zapewniaæ uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwi±zañ wskazanych w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materia³y, urz±dzenia lub technologie zosta³y zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwi±zania, podaj±c ich parametry techniczne. 12. W celu wype³nienia swoich zobowi±zañ, Wykonawca winien zapewniæ do¶wiadczone oraz wykwalifikowane osoby, co bêdzie warunkowa³o prawid³ow± realizacjê przedmiotowego zamówienia. Zamawiaj±cy w rozdziale VI ust.1 pkt. 2 ppkt 2.3 lit. b wskaza³ wymagania minimalne stawiane na etapie oceny ofert wzglêdem osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do uwzglêdnienia w ofercie konieczno¶æ uzupe³nienia grona specjalistów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w³a¶ciwymi decyzjami i postanowieniami, które warunkuj± prawid³ow± realizacjê przedmiotu niniejszego zamówienia. 13. Zamawiaj±cy przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia w ramach danego etapu, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê (a tak¿e Podwykonawcê) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegó³owe informacje w tym zakresie zawiera rozdzia³ III. ust. 6 niniejszej SIWZ. 14. Wizja lokalna Zamawiaj±cy umo¿liwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych, w celu rozeznania wszelkich uwarunkowañ w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie przeprowadzenia wizji, o której mowa w zdaniu powy¿ej, nale¿y skontaktowaæ siê z pracownikiem Zamawiaj±cego - Mariol± Jaks (mariola@abk4-gdynia.com.pl). Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przeprowadzenie wizji lokalnej bêdzie mo¿liwe do dnia 14.08.2017 r. Zg³oszenie przeprowadzenia wizji lokalnej musi nast±piæ z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233140-2 |
45233222-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 60
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a. dotycz±ce do¶wiadczenia Wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie jedn± robotê budowlan± w zakresie budowy, remontu lub przebudowy nawierzchni z kostki brukowej na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿:
? minimum 20 000,00 z³ brutto w przypadku czê¶ci pierwszej postêpowania,
? minimum 40 000,00 z³ brutto w przypadku czê¶ci drugiej postêpowania.
Niniejszy warunek Wykonawca musi spe³niæ stosowanie dla ka¿dej czê¶ci postêpowania w której bierze udzia³.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania warunku ³±cznie dla kilku czê¶ci postêpowania tj. Wykonawca wykazuj±cy spe³nienie niniejszego warunku ³±cznie musi wykazaæ, ¿e nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie jedn± robotê budowlan± w zakresie budowy, remontu lub przebudowy nawierzchni z kostki brukowej na ³±czn± kwotê stanowi±c± minimum sumê warto¶ci wymaganych dla tych czê¶ci.
b. dotycz±ce osób, którymi dysponuje Wykonawca:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej b±d¼ w specjalno¶ci drogowej (Zamawiaj±cy nie wskazuje rodzaju ograniczeñ w zakresie uprawnieñ). W przypadku Wykonawcy bior±cego udzia³ w czê¶ci pierwszej oraz drugiej postêpowania Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dysponowania t± sam± osob± dla obu czê¶ci postêpowania.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. ODPIS Z W£A¦CIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie ust 1 przedk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Informacje dotycz±ce o¶wiadczeñ i dokumentów zawiera SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.
1) W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU DOTYCZ¡CYCH ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ ZAMAWIAJ¡CY ¯¡DA Z£O¯ENIA NASTÊPUJ¡CYCH DOKUMENTÓW I O¦WIADCZEÑ:
a. Za³±cznik nr 4 do SIWZ - WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
b. Za³±cznik nr 5 do SIWZ - WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczeni, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedmiotowe zobowi±zanie Wykonawca winien przed³o¿yæ w formie orygina³u wraz z ofert±. 2. w tre¶ci SIWZ okre¶lono zasady w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci:
1) W PRZYPADKU CZʦCI PIERWSZEJ POSTÊPOWANIA: 1 000,00 z³
2) W PRZYPADKU CZʦCI DRUGIEJ POSTÊPOWANIA: 2 000,00 z³
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu (przelew bankowy),
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (porêczenie lub gwarancja) musi byæ sporz±dzony zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê oraz wskazanie siedziby: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), oraz gwaranta/porêczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu porêczaj±cego),
2) okre¶lenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotê,
4) termin wa¿no¶ci,
5) mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, bez po¶rednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) byæ nieodwo³alny,
7) obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a tak¿e obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w SIWZ.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: Roboty budowlane zwi±zane z remontem nawierzchni przy ul. Warszawskiej i ul. Wejherowskiej w Gdyni - ZP/8/R/2017
"Wadium do przetargu: Czê¶æ : .... (nale¿y podaæ numer czê¶ci postêpowania której dotyczy wadium)."
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu, orygina³ dokumentu wadium nale¿y z³o¿yæ za pokwitowaniem w pokoju nr 12 Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni kasie lub przes³aæ poczt± na adres: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81-309 Gdynia, z dopiskiem: Roboty budowlane zwi±zane z remontem nawierzchni przy ul. Warszawskiej i ul. Wejherowskiej w Gdyni - ZP/8/R/2017
7. Wadium wniesione w jednej z form okre¶lonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiaj±cy otrzyma stosowny dokument przed terminem sk³adania ofert.
8. Zaleca siê, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia).
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp
10. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
11. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
12. W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na który Zamawiaj±cy bêdzie móg³ zwróciæ wadium wp³acone w pieni±dzu.
13. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
14. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Termin platno¶ci | 10,00 |
Termin gwarancji | 10,00 |
Termin realizacji | 10,00 |
Wysoko¶æ kar umownych | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca winien zapoznaæ siê z tre¶ci± wzoru umowy oraz w przypadku, gdy nie wnosi ¿adnych zastrze¿eñ dotycz±cych postanowieñ i warunków, okre¶lonych we wzorze umowy, zaakceptowaæ jego tre¶æ na formularzu "Oferta". 3. Zmiany umowy mog± nast±piæ za zgod± obu stron umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej i musz± byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania stron umowy. 5. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotycz±ce: 1) TERMINU: Termin zakoñczenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku wyst±pienia jednej z ni¿ej wymienionej okoliczno¶ci pod warunkiem, ¿e ma ona wp³yw na termin realizacji ca³ego przedmiotu umowy. Okoliczno¶ci mog±ce spowodowaæ zmianê terminu mog± wynikaæ z: a. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, b. dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), c. warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonywanie robót - fakt ten musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru, d. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody, e. ujawnienia siê w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, f. realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania czê¶ci robót, g. przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z przyczyn nie le¿±cych po stronie po Wykonawcy. W okoliczno¶ciach wy¿ej wymienionych Strony ustalaj± nowe terminy umowne, z tym ¿e wielko¶æ zmian musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a. 2) ZAKRESU I WARTO¦CI UMOWY: Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie jedynie w przypadku obni¿enia lub podwy¿szenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowi±zuj±cych przepisów a p³atno¶ci bêd± siê odbywaæ z uwzglêdnieniem stawki VAT obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury. Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i warto¶ci umowy mog± byæ równie¿ roboty dodatkowe, zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest mo¿liwe je¶li: a. jest korzystne dla Zamawiaj±cego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b. sta³o siê konieczne na skutek ujawnienia siê przeszkód w realizacji robót budowlanych w tym b³êdów w dokumentacji projektowej, c. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku, d. pozwol± osi±gn±æ lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych w dokumentacji projektowej e. dotycz± zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiaj±cemu i niedostêpnych w momencie zawarcia umowy, f. zleconych robót dodatkowych, g. konieczno¶æ rezygnacji z tych robót jest niezbêdna dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, h. konieczno¶æ uzyskania dodatkowych niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania decyzji lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, i. udzielenie przez Zamawiaj±cego zamówieñ dodatkowych je¿eli ich realizacja uniemo¿liwia dotrzymanie terminu, zaistnia³y istotne zmiany okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie czê¶ci robót nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3) PODWYKONAWSTWA: a. zmiany osoby podwykonawcy, b. rezygnacji z podwykonywania robót, c. zmiany zakresu podwykonywanych robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nast±pi w pok. nr 15 Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, w dniu 22.08.2017 r. o godz. 10:30 Otwarcie ofert jest jawne. 2. Je¶li wystêpuje pe³nomocnik, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej w niniejszym postêpowaniu Wykonawcê lub pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie)- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Remont nawierzchni przy ul. Warszawskiej 1-3 w Gdyni. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45233140-2, 45233222-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 60
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Termin p³atno¶ci | 10,00 |
Termin gwarancji | 10,00 |
Termin realizacji | 10,00 |
Wysoko¶æ kar umownych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyñskiego Centrum Sportu jednostki bud¿etowej podczas turnieju pi³ki no¿nej halowej
- Obs³uga konserwacyjna w zakresie urz±dzeñ zlokalizowanych na terenie Zespo³u Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- ¦wiadczenie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiektach i na zewn±trz u¿ytkowanych przez Laboratorium Innowacji Spo³ecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie sta³ych urz±dzeñ ga¶niczych w Centrum Zarz±dzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w ¶wietlicy opiekuñczej na rzecz mieszkañców miasta Gdyni w 2025 roku
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- roboty budowlane
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.