Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Łódź: Nr sprawy 1/2010. Komputerowy System Pozyskiwania, Recenzowania i Przetwarzania Zadań Testowych dla Centrum Egzaminów Medycznych
Numer ogłoszenia: 56395 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Egzaminów Medycznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2722030, faks 042 2722031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cem.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 1/2010. Komputerowy System Pozyskiwania, Recenzowania i Przetwarzania Zadań Testowych dla Centrum Egzaminów Medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie, przetestowanie i wdrożenie Informatycznego Systemu Wspomagającego Proces Tworzenia Egzaminów Medycznych dla potrzeb Centrum Egzaminów Medycznych (CEM) w Łodzi. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do zakupionego systemu, łącznie z prawem na udzielania zezwoleń na wykonywania zależnego prawa autorskiego oraz przeniesienie praw majątkowych do kodów źródłowych w stosunku do nowoutworzonego systemu i możliwości ich swobodnej modyfikacji na Centrum Egzaminów Medycznych. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.22.42.00 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy: 1) stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 1 do wniosku) oraz 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (wymagana minimum 1 usługa) w zakresie: - zaprojektowania i - tworzenia i - wdrożenia systemów informatycznych, o równowartości minimum 150.000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający dopuszcza rozbicie warunku równowartości min. 150.000 PLN na części: projektowania, tworzenia i wdrożenia pod warunkiem, że każda z tych usług będzie o równowartości minimum 50.000 PLN, 3) dokument/dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum jednej usługi z wykazu w zakresie: - zaprojektowania i - tworzenia i - wdrożenia systemów informatycznych, o równowartości min. 150.000 PLN. Zamawiający dopuszcza rozbicie warunku równowartości min. 150.000 PLN na części: projektowania, tworzenia i wdrożenia pod warunkiem, że każda z tych usług będzie o równowartości minimum 50.000 PLN. W przypadku, gdy wartości usług określone są w walucie obcej, należy do wykazu wpisać równowartość usługi wyrażoną w PLN obliczoną na podstawie średniego kursu NBP ogłoszonego na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/ w Tabeli A lub Tabeli B w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu lub najbliższym możliwym dniu przed opublikowaniem ogłoszenia. Analogicznie będzie sprawdzany warunek dotyczący wartości w dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usługi. Wymagania należy przedstawić w postaci tabeli, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 3 do wniosku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 1 do wniosku).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy: 1) stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 1 do wniosku) oraz 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich: - kwalifikacji zawodowych i - doświadczenia i - wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi i kontrolę jakości posiadały: - kwalifikacje zawodowe potwierdzone certyfikatami nadanymi przez uznane organizacje międzynarodowe w zakresie: kierowania projektem (project manager), projektowania/analityka (designer/architect), kierowania procesem testowania (test manager), projektowania testów i/lub wykonywania testów (test designer, tester) i programowania (developer). Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca w wykazie osób wykaże min. 3 osoby posiadające przynajmniej po jednym certyfikacie w 3 różnych zakresach, o którym mowa w poprzednim zdaniu; - doświadczenie zawodowe - warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby z wykazu brały udział w pracach przy projektowaniu lub tworzeniu bądź testowaniu przynajmniej w 1 zadaniu tworzenia systemu informatycznego (odpowiedniego do pełnionej funkcji), - posiadały wykształcenie kierunkowe - warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby z wykazu posiadają wykształcenie techniczne z zakresu informatyki bądź zbliżone (adekwatne do pełnionej funkcji). Wymagania należy przedstawić w postaci tabeli, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 4 do wniosku).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku, wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.plzakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (załącznik nr 1 do wniosku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: -reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo -reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 3, zamawiający dokona oceny wykonawców na podstawie ilości wykazanych w wykazie osób z tabeli (wzór znajduje się na stronie internetowej http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM - załącznik nr 4 do wniosku), certyfikatów uznanych organizacji międzynarodowych, nadając punktację za certyfikaty związane z: kierowaniem projektem (project manager) - 5 pkt , projektowaniem/analityka (designer/architect) - 3 pkt, kierowaniem procesem testowania (test manager) - 5 pkt., projektowania testów i/lub wykonywania testów (test designer, tester) - 3 pkt i programowania (developer) - 1 pkt. Zamawiający weźmie do oceny spełnienia warunku osoby wykonujące niepowtarzalne między sobą czynności w maksymalnej ilości 11 osób w tym: 1 kierownik projektu, 1 projektant/analityk, 1 kierownik procesu testowego, 2 projektantów testów i/lub wykonawców testów i 3 programistów. Do oceny będą brane maksymalnie 2 certyfikaty/osobę (w tym jeden związany z pełnieniem funkcji w zadaniu). Trzech wykonawców z największą ilością punktów zostanie zaproszonych do dalszej części postępowania. Jeżeli nie będzie można wyłonić trzeciego wykonawcę ze względu na fakt, że jest więcej niż jeden wykonawca z tą samą ilością punktów, w takim przypadku, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców z trzeciego miejsca.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Funkcjonalność - 20
- 3 - Serwis - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy wraz z projektem umowy będą dostarczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia po przeprowadzonym dialogu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona zostanie po przeprowadzonym dialogu wybranym wykonawcom.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań zamawiającego znajduje się na stronie internetowej: http://www.cem.edu.pl zakładka Komunikaty pod hasłem Komputerowy system pozyskiwania, recenzowania i przetwarzania zadań testowych dla CEM (Opis potrzeb i wymagań).
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: zamawiający nie przewiduje nagrody.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat pok. 4 Centrum Egzaminów Medycznych (CEM) w Łodzi, ul. Rzgowska 281/289..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 4/TP/ZP/RB/2025 Dostawa i ułożenie wykładziny PCV oraz wykładziny prądoprzewodzącej z wywinięciem na ścianę o wys. 10 cm na wylewce samopoziomującej grubości 3÷10 mm.
- DEA OZPA 272.01.2025 DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
- Cyberbezpieczny samorząd
- "Gmina Wińsko - cyberbezpieczny samorząd"
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji umożliwiającej uzyskanie świadectwa uznania w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz certyfikacji z normą ISO
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Zakup sprzętów i wdrożenie systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "E-transformacja i bezpieczeństwo cyfrowe Gminy Murowana Goślina" programu Cyberbezpieczny samorząd.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.