Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Przemyśl: wykonanie remontu i przebudowy nawierzchni dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 56399 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750025, fax 016 6750022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i przebudowy nawierzchni dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. Nr 1 - wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2096R Grochowce-Witoszyńce km 0+450 - 0+500 zad. Nr 2 - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2097R Hermanowice-Stanisławczyk km 1+100 - 1+320 zad. Nr 3 - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2245R Łętownia-Ujkowice km 0+000 - 0+500 zad. Nr 4 - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2095R Kniażyce-Hermanowice km 4+983-5+358 zad. Nr 5 - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2081R Łętownia-Bełwin-Świst km 2+000-3+800 zad. Nr 6 - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2121R Przemyśl-Łuczyce-Rożubowice km 2+965-3+750
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia ( co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym ( sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunku z punktu 1. Wykonawca potwierdza: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Spełnianie warunku z punktu 2. Wykonawca potwierdza: 1) wykazem osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje (uprawnienia , świadectwo przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - dot. kierownika budowy ) 2) wykazem sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia Spełnianie warunku z punktu 4. Wykonawca potwierdza: 1) złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy 2) złożeniem oświadczenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę, wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą ( wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) Wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia : - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i świadectwa przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( dot. kierownika budowy ) oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 5 ) wraz z informacją o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tego sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonania przedmiotowego zamówienia - układarka mas bitumicznych - 1 szt., walec gumowo-stalowy - 1 szt., walec stalowy wibracyjny - 2 szt. Wykonawca musi dysponować dostępem do wytwórni mas bitumicznych. 4. Zakres powierzonych do wykonania podwykonawcom części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia na formularzu stanowiącym - załącznik nr 6 do specyfikacji Jeżeli zostanie wybrana oferta podmiotów występujących wspólnie (o których mowa w art. 23 PzP) Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) spełniającą wymogi zawarte w niniejszej specyfikacji. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej określone są w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie, oświadczenia i dokumenty (wymogi): - określone w punktach 1, 2 , - muszą złożyć - każdy oddzielnie - określone w punktach 3, 4, - mogą złożyć - wspólnie Dokumenty wymienione w pkt. 1. - 4. mogą być złożone w formie oryginałów kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, p. Nr 54 Ip..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, p. Nr 54 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2096R Grochowce-Witoszyńce km 0+450 - 0+500.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2096R Grochowce-Witoszyńce km 0+450 - 0+500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2097R Hermanowice-Stanisławczyk km 1+100 - 1+320.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2097R Hermanowice-Stanisławczyk km 1+100 - 1+320.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2245R Łętownia-Ujkowice km 0+000 - 0+500.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2245R Łętownia-Ujkowice km 0+000 - 0+500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2095R Kniażyce-Hermanowice km 4+983 - 5+358.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2095R Kniażyce-Hermanowice km 4+983 - 5+358.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2081R Łętownia-Bełwin-Świst km 2+000 - 3+800.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2081R Łętownia-Bełwin-Świst km 2+000 - 3+800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2121R Przemyśl-Łuczyce-Rożubowice km 2+965 - 3+750.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy nawierzchni drogi powiatowej Nr 2121R Przemyśl-Łuczyce-Rożubowice km 2+965 - 3+750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.