Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Gniezno: Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych
Numer ogłoszenia: 56435 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Gnieźnie , ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4237700, faks 061 4264885.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przejmowania dokumentów z wielkopolskich urzędów skarbowych obejmujące następujące czynności: a)Przejęcie uporządkowanych i zewidencjonowanych dokumentów z urzędów skarbowych i przekazanie do WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 - około 2 140 mb akt, wg załączonego wykazu - załącznik nr 1 b)Sprawdzenie zgodności opisu teczek z treścią w spisie zdawczo - odbiorczym. c)Załadunek akt. d)Przewóz akt z urzędów skarbowych do WSAS w Gnieźnie. e)Oznakowanie i nadanie sygnatury. f)Rozładunek i ułożenie akt na regały. g)Potwierdzenie przyjęcia akt wraz z protokołem. h)Wprowadzenie danych przejętych akt do programu komputerowego obsługującego WSAS. i)Wprowadzenie topografii magazynowej do ewidencji i programu komputerowego WSAS. j)Sporządzenie raportu z przyjęcia akt. k)Sporządzenie raportu o zajętych i wolnych powierzchniach magazynowych. l)Planowanie przejmowania akt w roku następnym, przyjmowanie zgłoszeń z wielkopolskich urzędów skarbowych i ustalanie terminów przejmowania akt. 2.Brakowania akt w WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 obejmujące następujące czynności: a)Analiza ewidencji zasobu aktowego pod kątem wydzielenia akt przeterminowanych i inicjacja brakowania akt - około 2 140 mb. b)Ustalenie terminów przejmowania akt w porozumieniu z urzędami skarbowymi. c)Uzyskanie pisemnej zgody wielkopolskich urzędów skarbowych na brakowanie akt. d)Przesłanie wniosków o brakowanie akt do właściwych urzędów skarbowych. e)Sprawdzenie zgodności zaakceptowanych przez urzędy skarbowe protokołów brakowania akt. f)Sukcesywne brakowanie akt, dla których upłynął okres przechowywania obejmujące czynności: - wyjęcie z regałów akt przeznaczonych do brakowania, - załadunek na samochód, - przeprowadzenie zniszczenia akt w minimum 3 klasie tajności zgodnie z normą DIN. g)Potwierdzenie wybrakowania akt protokółem zniszczenia zgodnie ze zleceniem. h)Sporządzenie raportu o brakowaniu akt - zdjęcia ze stanu magazynowego. 3. Pozostałe czynności związanych z obsługą WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 w tym: a)Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na wypożyczenia i udostępnienia akt. b)Przygotowanie akt (wyjęcie ze stanu magazynowego) do wypożyczenia na umówiony dzień i wypisanie kart wypożyczeń. c)Wypożyczenie lub udostępnienie akt wnioskującym dwa razy w tygodniu po osiem godzin dziennie. d)Wprowadzenie danych o wypożyczeniach i udostępnieniach do rejestrów i programu komputerowego obsługującego WSAS. e)Sporządzanie raportu z wydania akt, czyli zdjęcia ich ze stanu magazynowego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych e) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem od co najmniej 5 lat licząc od terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą (spełnia,nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 10 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oferty, która winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. d) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym w przedmiocie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Gnieźnie,
ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Gnieźnie, ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno, pok 250 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.