Ogłoszenie z dnia 2005-10-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wymiana domków letniskowych w Ośrodku Wypoczynkowym w Jastarni
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole, do kontaktów: mgr inż. Piotr Młodkowski mgr inż. Andrzej Rzeszutek inż. Jolanta Mościchowska, ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541, e-mail: opole@lasykatowice.com.pl, www.lasykatowice.com.pl/opole. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana domków letniskowych w Ośrodku Wypoczynkowym w Jastarni. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie w technologii drewnianej 10 domków letniskowych na terenie ośrodka wypoczynkowego położonego w Jastarni przy ul. Leśnej 8 działka nr 17/5. Rozebranie domków istniejących i postawienie w ich miejsce nowych obiektów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 84-140 Jastarnia ul. Leśna 8 powiat Puck. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ośrodków wypoczynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 520 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 148;
III.1) Wymagane wadium: 15.500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania i budowy budynków w technologii drewnianej, posiadają niezbędne do wykonania zamówienia środki techniczne - wymagane jest posiadanie lub dostęp do urządzeń do wznoszenia budowli z drewna, dysponują pracownikami mającymi ważne uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie konstrukcji drewnianych oraz osobami mającymi ważne uprawnienia budowlane niezbędne do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (kierowania robotami budowlanymi), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, zgodnie z proponowanym harmonogramem prac tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wynoszącej co najmniej równowartość oferowanej ceny wykonania połowy zadania -nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1,2.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.12.2005, cena - 30.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.12.2005, godzina 10:30, Sala konferencyjna w siedzibie PGL LP Nadleśnictwa Opole w Opolu ul. Groszowicka 10 (parter).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Zakup, dostawa, uruchomienie, wdrożenie (konfiguracja) stosu przełączników rdzeniowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa wraz z dystrybucją energii elektrycznej
- Zakup i dostawa aparatów USG wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi urządzenia dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Żołnierskiej 55 w Szczecinie na potrzeby RCUS wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Modernizacja sieci dróg w powiecie stargardzkim
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.