Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Knurów: Dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 56453 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici, siatki, staplery, ładunki oraz klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zszywki do staplerów były tytanowe. Dotyczy Załącznika nr 7 Formularza cenowego: w kolumnie KOD PRODUKTU należy podać kod zgodny z kodem, który będzie podawany na wystawianych fakturach w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w załączniku nr 7 Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Ilości podane w Załączniku nr 7 Formularz cenowy przez Zamawiającego są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje do granic kwoty przedmiotowej umowy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na każdej saszetce nici widniała data przydatności do użycia oraz kod produktu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 24 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 8 miesięcy licząc od: daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 25.03.2011 r. - dotyczy części II, III, IV, V, VI, VII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XIX, XXI, XXII, XXIII 08.04.2011 r. - dotyczy części I, VIII, XVIII, XX, XXIV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 193000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik nr 2. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia lub nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik nr 2. raz dokument o którym mowa w pkt. 8.1 b SIWZ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik nr 5. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia lub nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik nr 2. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia lub nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik nr 2. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia lub nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik nr 2. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia lub nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a)opisy (np. katalogi, instrukcje użytkowania) oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów, z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami zawierające parametry fizykochemiczne, w tym dla szwów wchłanialnych, czas wchłaniania i okres podtrzymania tkankowego; b)Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późń. zm.). Wymagane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. Część nr poz. nr), oraz muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). c)próbki oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego (dla każdej pozycji w Części od I do VII, IX, XI, XVI, XIX, XXI, XXII, XXIII, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w trakcie postępowania dostarczenia próbek do pozostałych części). Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Pzp) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; b)Formularz cenowy - Załącznik nr 7 - wypełniony i podpisany, c)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; d)Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; e)W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej; f)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej, konsorcjum pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę producenta towarów będących przedmiotem umowy pod warunkiem zachowania umówionej ceny, parametrów technicznych i jakości oraz dostarczenia dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego, że produkt został dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), dostarczenia próbek do testowania. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. b)Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań od oferowanych w Formularzu cenowym. Zamiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, a Wykonawca zobligowany jest do przeliczenia ceny, przy czym nie może być wyższa od oferowanej w Formularzu cenowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje gąbki żelatynowe hemostatyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje ładunki do staplerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część VIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część IX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje siatki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część X.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje siatki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje siatki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XIV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XVI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje roztwór przeciwmgielny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XVII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje staplery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XVIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XIX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje staplery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XXI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XXII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XXIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje staplery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy do SIWZ - część XXIV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.