eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Mikołów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 56475 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 pakietów: pakiet nr 1 - strzykawki pakiet nr 2 - cewniki, dreny, kaniule noworodkowe,rurki, zgłębniki pakiet nr 3 - igły , kaniule, przyrządy do leków, krwi, płynów infuzyjnych, kaniule, zestawy do kaniulacji pakiet nr 4 - rękawice jałowe pakiet nr 5 - opaski dla niemowląt, pensety jednorazowe, woreczki na mocz sterylne dla noworodków, zaciskacz do pępowiny pakiet nr 6 - dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka pakiet nr 7 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń pakiet nr 8 - wzierniki ginekologiczne pakiet nr 9 - zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi pakiet nr 10 - zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi pakiet nr 11 - probówki do OB wraz z dzierżawą aparatu pakiet nr 12 - super elastyczna opaska podtrzymująca typu PEHA-CREPP pakiet nr 13 - przyrządy do z worka typu Viaflo pakiet nr 14 - zestawy do dezynfekcji, do opatrunku, do założenia szwów, igły wielokrotnego użytku z kulką pakiet nr 15 - ostrza do nakłuwania (lancety) pakiet nr 16 - wielorazowa prowadnica do trudnej intubacji, maski krtaniowe, tubusy anoskopowe i proktoskopowe pakiet nr 17 - elektrody do EMG pakiet nr 18 - urządzenie do usuwania zszywek do skóry, jednorazowe 2.System zamknięty próżniowy do pobierania krwi: - kompatybilny z analizatorem KONELAB PRIME 30 ISE - wszystkie elementy systemu muszą być kompatybilne - probówki ze znacznikiem poboru krwi - probówki na etykietach oznaczone kodem partii lub serii, - probówki plastikowe, w pakiecie nr 11 plastikowe lub szklane - data ważności co najmniej 6 miesięcy dla pozycji 4 z pakietu 9 (koagulologia) oraz 9 miesięcy dla pozostałego sprzętu liczone od daty dostawy, data podana na etykietach - fabrycznie kalibrowana próżnia 3.Dzierżawa aparatu do odczytu OB APARAT do odczytu OB z czytnikiem kodów paskowych - co najmniej 10 miejsc pomiarowych - transmisja dwukierunkowa (transmisja dwukierunkowa to pobieranie zleceń z systemu przez aparat (do aparatu) a po wykonaniu badania przesyłanie wyników z aparatu do systemu, integracja z systemem InfoMedica) - aparat podłączony zostanie przez Dostawcę - na jego koszt, do funkcjonującego w Laboratorium systemu informatycznego INFO MEDICA (tel. 32 776 10 19) - dostawa aparatu nie starszego niż z 2013 roku wraz z instalacją i jednorazowym bezpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie eksploatacji aparatu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2. 2. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 1 - dla pozycji 7 dokument potwierdzający, że proponowane strzykawki są zalecane przez producenta pomp ASCOR b) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 2 - dla pozycji 1, 16 i 30 opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów c) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 4 - dla pozycji 1 - 5 dokumenty potwierdzające normę EN 455 1-3, dla poz. 1,2, 4 normę ASTM F1671 d) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 9, 10 i 11 - próbki całego asortymentu zgodnie z zapisami w pkt. II.2. i pkt. II. 3. SIWZ e) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 9, 10 i 11 -dokument/oświadczenie Wykonawcy potwierdzający fabrycznie kalibrowaną próżnię w probówkach f) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 16 dla poz. 4 i 5 opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów g) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 17 opis zaproponowanego towaru w postaci folderów, katalogów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty b) zestawienie asortymentowo-cenowe - załącznik nr 1 c) jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen towarów w przypadku zmian stawek podatków, na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian i następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt ilościowych w przedmiocie zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb w granicach do - 15% ilości określonych w ofercie. 3. W przypadku chwilowego braku na rynku, wycofania z rynku lub zakończenia produkcji produktu będącego przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia innym odpowiednikiem, zamianę na inny produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.