Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Mikołów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 56475 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 pakietów: pakiet nr 1 - strzykawki pakiet nr 2 - cewniki, dreny, kaniule noworodkowe,rurki, zgłębniki pakiet nr 3 - igły , kaniule, przyrządy do leków, krwi, płynów infuzyjnych, kaniule, zestawy do kaniulacji pakiet nr 4 - rękawice jałowe pakiet nr 5 - opaski dla niemowląt, pensety jednorazowe, woreczki na mocz sterylne dla noworodków, zaciskacz do pępowiny pakiet nr 6 - dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka pakiet nr 7 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń pakiet nr 8 - wzierniki ginekologiczne pakiet nr 9 - zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi pakiet nr 10 - zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi pakiet nr 11 - probówki do OB wraz z dzierżawą aparatu pakiet nr 12 - super elastyczna opaska podtrzymująca typu PEHA-CREPP pakiet nr 13 - przyrządy do z worka typu Viaflo pakiet nr 14 - zestawy do dezynfekcji, do opatrunku, do założenia szwów, igły wielokrotnego użytku z kulką pakiet nr 15 - ostrza do nakłuwania (lancety) pakiet nr 16 - wielorazowa prowadnica do trudnej intubacji, maski krtaniowe, tubusy anoskopowe i proktoskopowe pakiet nr 17 - elektrody do EMG pakiet nr 18 - urządzenie do usuwania zszywek do skóry, jednorazowe 2.System zamknięty próżniowy do pobierania krwi: - kompatybilny z analizatorem KONELAB PRIME 30 ISE - wszystkie elementy systemu muszą być kompatybilne - probówki ze znacznikiem poboru krwi - probówki na etykietach oznaczone kodem partii lub serii, - probówki plastikowe, w pakiecie nr 11 plastikowe lub szklane - data ważności co najmniej 6 miesięcy dla pozycji 4 z pakietu 9 (koagulologia) oraz 9 miesięcy dla pozostałego sprzętu liczone od daty dostawy, data podana na etykietach - fabrycznie kalibrowana próżnia 3.Dzierżawa aparatu do odczytu OB APARAT do odczytu OB z czytnikiem kodów paskowych - co najmniej 10 miejsc pomiarowych - transmisja dwukierunkowa (transmisja dwukierunkowa to pobieranie zleceń z systemu przez aparat (do aparatu) a po wykonaniu badania przesyłanie wyników z aparatu do systemu, integracja z systemem InfoMedica) - aparat podłączony zostanie przez Dostawcę - na jego koszt, do funkcjonującego w Laboratorium systemu informatycznego INFO MEDICA (tel. 32 776 10 19) - dostawa aparatu nie starszego niż z 2013 roku wraz z instalacją i jednorazowym bezpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie eksploatacji aparatu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2. 2. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 1 - dla pozycji 7 dokument potwierdzający, że proponowane strzykawki są zalecane przez producenta pomp ASCOR b) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 2 - dla pozycji 1, 16 i 30 opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów c) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 4 - dla pozycji 1 - 5 dokumenty potwierdzające normę EN 455 1-3, dla poz. 1,2, 4 normę ASTM F1671 d) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 9, 10 i 11 - próbki całego asortymentu zgodnie z zapisami w pkt. II.2. i pkt. II. 3. SIWZ e) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 9, 10 i 11 -dokument/oświadczenie Wykonawcy potwierdzający fabrycznie kalibrowaną próżnię w probówkach f) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 16 dla poz. 4 i 5 opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów g) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 17 opis zaproponowanego towaru w postaci folderów, katalogów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty b) zestawienie asortymentowo-cenowe - załącznik nr 1 c) jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen towarów w przypadku zmian stawek podatków, na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian i następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt ilościowych w przedmiocie zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb w granicach do - 15% ilości określonych w ofercie. 3. W przypadku chwilowego braku na rynku, wycofania z rynku lub zakończenia produkcji produktu będącego przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia innym odpowiednikiem, zamianę na inny produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.