Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Kraków: Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r., w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 56524 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie , ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r., w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie druków promocyjnych (plakatów, afiszy ulotek itp.) dla Zamawiającego wg parametrów określonych w zał. nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia (część I - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie, część II - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu, część III - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu). c) Szczegółowe informacje formalne i techniczne: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego (ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków), koszty transportu ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usług drukowania, przy czym wartość zamówienia (zgodnie z zawartą umową) nie może być mniejsza niż: 15 000,00 złotych brutto dla części I, 10 000 zł brutto dla części II oraz 8 000 złotych brutto dla części III. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienioną usługę wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające jej należytą realizację, a w wykazie podać jej wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług drukowania, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz Oferty - wzór formularza stanowi zał. nr 2 do SIWZ; b) szczegółową kalkulację cenową - wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ; c) wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego
31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22, p. 219.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego ( ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków), koszty transportu ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego (ul. Braniborska 59, 53-680 Wrocław), koszty transportu ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego ( ul. Piłsudskiego 24a, 41-902 Bytom), koszty transportu ponosi Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz "Lubelska kuźnia talentów"
- Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego materiałów informacyjnych i promocyjnych (mały format) na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.