Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Gliwice: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej
Numer ogłoszenia: 56526 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej; poniżej 207 tyś euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia 1) w terminie składania ofert próbek dla każdej pozycji w zad. 3-9 w ilości 1 szt. Zamawiający może żądać złożenia próbek do zad.1 i 2 po terminie składania ofert w ilości i w terminie ustalonym przez Zamawiającego 3) kart charakterystyki na wszystkie zaoferowane odczynniki, na żądanie Zamawiającego, po terminie składania ofert, a firma, z którą Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia dostarczy je wraz z pierwszą dostawą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość wg parametrów ocenianych - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przyjmują, co następuje: 1) Ilości wyrobów umownych podane w specyfikacji asortymentowo-cenowej są ilościami szacunkowymi, 2) Jeżeli z powodu mniejszego niż założono zużycia wyrobów umownych okaże się, że szacunkowe ilości wyrobów objętych zamówieniem nie zostaną wykupione w terminie realizacji niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza jej zmianę poprzez przedłużenie terminu realizacji umowy, nie dłużej jednak niż o 12 kolejnych miesięcy. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że w tak wydłużonym okresie umowy obowiązywać będzie zasada wykupienia przez niego tylko takich ilości produktów, jakie odpowiadać będą jego rzeczywistym potrzebom, 3) Strony dopuszczają też taką możliwość, że w przypadku niewykorzystania w ogóle lub niewykorzystania w całości danej pozycji asortymentowej Zamawiający uprawniony będzie do zakupu większej niż przewidziano w specyfikacji asortymentowo-cenowej ilości innej pozycji asortymentowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie w stanie zrealizować dostawę odczynników/sprzętu laboratoryjnego z danej pozycji asortymentowej w ilości zwiększonej w stosunku do określonej w specyfikacji, przy czym wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. 2. Strony ustalają, że podane w Ofercie ceny jednostkowe obowiązują przez cały okres trwania umowy. W przypadku istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy przez Wykonawcę w wyniku zmiany: 1) zmiany stawek podatkowych lub celnych, 2) istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy przez Wykonawcę w wyniku zmiany kursów walut o więcej niż 5%, utrzymującego się przez okres co najmniej 30 dni (za istotną zmianę kosztów nabycia uważa się zmianę obejmującą zwiększenie kosztów nabycia powyżej 5%). Zmiana cen przedmiotu umowy w przypadkach wskazanych powyżej w pkt 1-2 może nastąpić w stopniu nie większym niż wielkość zaistniałych zmian. Zmiany cen wprowadzone zostaną aneksem do umowy. 3. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, c) numeru katalogowego produktu, d) nazewnictwa produktu, e) wprowadzenia na rynek nowego produktu w miejsce wycofanego, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, a także przydatności dla potrzeb Zamawiającego, f) zmiany producenta, i dostarczania produktu produkowanego przez innego producenta, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu dotychczasowego producenta, będącego produktem analogicznym do produktu objętego zamówieniem, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: - zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, - zerwanie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca . Wprowadzone zmiany nie mogą powodować konieczności modyfikacji przez Zamawiającego stosowanych przez niego procedur wykonania oznaczeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.