Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Świętoszów: Wykonanie przeglądów technicznych F4 pojazdów Mercedes Benz dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 5652 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2399 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. (075) 735 51 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10bkpanc.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów technicznych F4 pojazdów Mercedes Benz dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Zamawiającego przeglądów technicznych F4 pojazdów: Mercedes 1017 - 150 szt., Mercedes 1300L Unimog - 49 szt., Mercedes 250GD Wolf - 25 szt., zgodnie z kartami przeglądowymi dla poszczególnych rodzajów pojazdów. Wzory kart (zakresy przeglądów) stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że posiada 3 (trzy) stanowiska obsługowe, które zostaną udostępnione Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy dla realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nieodpłatnie przekaże Wykonawcy za pokwitowaniem materiały MPS (płyny eksploatacyjne, oleje, smary) niezbędne do wykonania przeglądów. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie części i materiały eksploatacyjne (filtry, wkłady filtrujące, uszczelnienia itp.). Części i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Wykonawca jest zobowiązany udzielić 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przegląd oraz użyte części i materiały eksploatacyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.12.00 - Usługi kontroli technicznej samochodów 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium przez przystępujących do przetargu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie; 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji przedmiotu zamówienia osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wymagania Zamawiającego: co najmniej 3 mechaników samochodowych, 1 kierownik grupy (osoba kierująca zespołem pracowników), 1 elektryk lub elektromechanik samochodowy. Osoby te winny mieć wykształcenie kierunkowe, dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom mistrzowski, świadectwo czeladnicze lub inne równorzędne) oraz potwierdzone na piśmie uprawnienia do obsługi pojazdów MERCEDES Benz; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17) na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 44 uPzp Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: 1.1. podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (wraz z dowodem wpłaty składki). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2. W przypadku osób prawnych: aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10bkpanc.sow.mil.pl ; przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2399
Komórka ds. zamówień publicznych
ul. Sztabowa 1
59-726 Świętoszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2399 Kancelaria Jawna ul. Sztabowa 1 59-726 Świętoszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.02.2010.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.