Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Łódź: Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 56541 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162862, faks 042 6162854.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 600, 00 ton soli drogowej do zimowego utrzymania dróg (34.92.71.00- sól drogowa). 2. Podana ilość dostawy jest orientacyjna i służy do ustalenia ceny ofertowej, będącej kryterium wyboru Wykonawcy oraz maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego. Szczegółowy zakres ilościowy dostaw zostanie uściślony przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb w granicach wynagrodzenia umownego. 3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie etapami po uprzednim pisemnym (fax) zamówieniu (min 100 Mg na 1 zamówienie). 4. Realizacja zamówień częściowych następować będzie w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w normie PN-86/C-84081/02. 6. Skład soli drogowej powinien być następujący: a) antyzbrylacz - 40 mg/kg b) ziarna poniżej 1 mm - max 20 % c) ziarna powyżej 6 mm - max 10 % d) zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max 8 % Inne wymagane parametry przedmiotu zamówienia: - produkt krystaliczny - barwa biało - szara 7. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca ma obowiązek przedstawiać na każde żądanie Zamawiającego deklaracje zgodności przedmiotu zamówienia z normą PN-86/C-84081/02..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROAD SOLUTION Sp. z o.o., ul. Rydza Śmigłego 1, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 306270,00
Oferta z najniższą ceną: 306270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 306270,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający do 31.12.2010 r. korzystał z umowy podpisanej na czas 3 lat z dostawcą soli wyłonionym w postępowaniu przeprowadzonym w 2007 roku, z której mógł napełnić swój magazyn solą, której w normalnych warunkach atmosferycznych wystarczyłoby do końca stycznia 2011 r. Natomiast z powodu nagłego ataku zimy, który miał miejsce około 28 listopada 2011 r. Zamawiający już w dniu 30.11.2010 r. wszczął postępowanie na dostawę soli do zimowego utrzymania dróg, tj. wysłał ogłoszenie do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (po wstępnym rozstrzygnięciu przetargu na zimowe i letnie utrzymanie dróg w Mieście Łodzi, organizowany przez Zarząd Dróg i Transportu, w którym Zamawiający występował w charakterze Wykonawcy). Jednak w dniu 07.01.2011 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Kolejne postępowanie zostało wszczęte 12.01.2011 r. (w procedurze pełnej, lecz na mniejszą ilość soli, gdyż sytuacja atmosferyczna w całym kraju wymagała szybkiego działania). Zamawiający, w celu dopełnienia procedur przetargowych w dniu 14.01.2011 r. wszczął niezależnie kolejne postępowanie, poprzez wysłanie ogłoszenia do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Otwarcie ma mieć miejsce w dniu 24.02.2011 r. Do tego czasu niezbędna jest sól drogowa, ponieważ usługa zwalczania śliskości na ulicach miasta Łodzi jest wykonywana przez ZDiI sp. z o.o. w sposób ciągły. Podstawa prawna - art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup motocykli przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych) z części wspólnych budynków.
- Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych w Parku Chojny - Zatorze.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.