Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 565432-N-2018 z dnia 2018-05-29 r.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o.: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
8101821500000, ul.
Długa
1
,
67-410
Sława, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 356 63 90, , e-mail
sekretariat@zwik.slawa.pl, , faks
68 356 53 05.
Adres strony internetowej (URL): www.zwik.slawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zwik.slawa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pomocą operatora pocztowego lub osobiście za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. / ul. Długa 1 / 67-410 Sława
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnobranżowe wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą "Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie". Teren pod zabudowę obejmuje działkę nr 448, obręb Sława, jednostka ewidencyjna Sława miasto - oznaczenie działki TERYT: 081201_4.0001.448. Na przedmiot zamówienia dnia 7 maja 2018 r. została wydana Decyzja Starostwa Powiatowego we Wschowie - Decyzja nr 112/2018, zatwierdzająca projekt budowlany i wydająca pozwolenie na budowę. Przedmiot zamówienia wykonywany winien być przede wszystkim w oparciu o wytyczne Zamawiającego oraz obowiązujące w Polsce przepisy i normy techniczne. Budynek projektowany jest w technologii tradycyjnej na terenie boiska sportowego zlikwidowanej szkoły podstawowej przy ul. Henryka Pobożnego w Sławie. W ramach inwestycji boisko o nawierzchni asfaltowej podlega wyburzeniu. Budynek jest obiektem 3-kondygnacyjnym nie całkowicie podpiwniczonym. Część mieszkalna podzielona została na 2 klatki (od strony wschodniej i zachodniej), całkowicie podpiwniczona z garażem podziemnym. Nie jest podpiwniczona część usługowa, do której wejście prowadzi wprost z poziomu terenu, od strony północnej. Obie części nie są ze sobą funkcjonalnie połączone. Wjazd i wyjazd z garażu (dwukierunkowy) znajduje się od strony zachodniej. Funkcja budynku - w przeważającej części mieszkalna, uzupełniona o część usługową, tj. biura administracyjne Zamawiającego; w piwnicy garaż dla 20 samochodów, komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne. Strop części usługowej i części mieszkalnej jest na tym samym poziomie. Wysokość części usługowej w świetle 3,185 m (do spodu sufitu podwieszonego). Wysokość części mieszkalnej w świetle 2,60 m. Minimalna wysokość użytkowa części usługowej wynosi 3,185 m Do części usługowej prowadzi jedno wejście wspólne dla pracowników i klientów, od strony północnej budynku. DANE OGÓLNE Ilość kondygnacji mieszkalnych 3 Ilość kondygnacji piwnicznych 1 Ilość klatek schodowych 2 Ilość mieszkań 31 Długość elewacji frontowej (wejściowej) 42,24 m Długość elewacji bocznej wschodnia/zachodnia 26,69 m Wysokość przy wejściu do klatki schodowej K1 11,31 m Wysokość przy wejściu do klatki schodowej K2 10,64 m Wysokość maksymalna 11,31 m Powierzchnia zabudowy 1 581,14 m^2 W tym: Powierzchnia zabudowy budynku 860,70 m^2 Powierzchnia zabudowy tarasu 720,44 m^2 Powierzchnia użytkowa łącznie 2 617,94 m^2 W tym: Powierzchnia użytkowa części usługowej 404,07 m^2 Powierzchnia użytkowa części mieszkalnej 2 213,87 m^2 Kubatura 11 500 m^3 Poziom parteru znajduje się na rzędnej o wysokości 64,48 m n.p.m. Ilość projektowanych miejsc postojowych na terenie 29 Ilość projektowanych miejsc postojowych w garażu 20 ZAKRES PRAC OKREŚLA PRZEDMIAR ROBÓT, KTÓRY WINIEN BYĆ WIODĄCYM DOKUMENTEM W PROCESIE OKREŚLANIA ZAKRESU ROBÓT DO WYKONANIA ORAZ OKREŚLANIA CENY ZA WYKONANIE ZADANIA. PROJEKT BUDOWLANY WRAZ Z PROJEKTEM WYKONACZYM PRZEDSTAWIAJĄ DOCELOWY STAN BUDYNKU. Przedmiary nie obejmują standardu wykończenia części usługowej ZWiK Sława, dlatego Wykonawca określając cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia, musi samodzielnie uwzględnić koszty związane z wykończeniem części usługowej zgodnie z projektem wykonawczym, stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się zmiany w zakresie wykończenia lokalu usługowego określone w projekcie wykonawczym w zakresie określonym w SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45211000-9 |
45223500-1 |
45111200-0 |
45261210-9 |
45410000-4 |
45420000-7 |
45430000-0 |
45443000-4 |
45332000-3 |
45331000-6 |
45321000-3 |
45333000-0 |
45331110-0 |
45311000-0 |
45310000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobne roboty budowlane polegać miałyby na realizacji części projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Sława" realizowanego dzięki dofinansowaniu ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Roboty polegać będą na dobudowie garażu do istniejącego budynku administracyjnego ZWiK Sława (Sława, ul. Długa 1) oraz modernizacji tego budynku.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł (jednego miliona pięciuset złotych).
Ocena tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset złotych).
Ocena tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Doświadczenie zawodowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których każda obejmowała swoim zakresem budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego/mieszkalno-usługowego, w technologii tradycyjnej
o powierzchni netto min. 2000 m^2, o wartości brutto każdej z tych robót co najmniej 2 000 000,00 złotych (dwa miliony).
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
b) Kadra techniczna do kierowania robotami budowlanymi
Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego lub równoważnymi z tym uprawnieniami wymaganymi w krajach należących do Unii Europejskiej, tj.:
o co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu funkcji kierownika budowy na robotach budowlanych dotyczących budowy budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego/mieszkalno-usługowego o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 500 000,00 złotych (pięćset tysięcy);
o co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami sanitarnymi dotyczącymi budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego/mieszkalno-usługowego o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy);
o co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami elektrycznymi dotyczącymi budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego/mieszkalno-usługowego o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy);
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków.
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu
o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zmawiającego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - według załącznika nr 5 do SIWZ;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
oraz
Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
oraz
Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełnioną i podpisaną ofertę przetargową - załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca zastrzega nieudostępnianie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii), podpisane przez figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp - podstawy wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp - warunki udziału - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeśli występują) - załącznik nr 4 do SIWZ 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp - według załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości 100.000,00 zł.
Słownie: sto tysięcy złotych 00/100
2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 10.00
3. Wadium można wnieść w następujących formach:
o pieniądzu;
o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych;
o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110)
4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, należy dokonać przelewu na konto Zamawiającego, tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. - nr rachunku bankowego:
55 8669 0001 2009 0092 0845 0001 (Bank Spółdzielczy we Wschowie - oddział w Sławie). Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej
w dniu składania ofert do godz. 10.00.
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu:
o - oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie).
Nie należy spinać oryginału dokumentu wadialnego z ofertą.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach z art. 46 ust. 4A i 5 ustawy pzp
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony
z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
10. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia do umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w stosunku do której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) W zakresie terminów - możliwość przerwania robót, a w konsekwencji przedłużenia terminu realizacji umowy: a) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio zdrowiu lub życiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) w przypadku konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia zmian do projektu budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) w przypadku wykonania dodatkowych badań i ekspertyz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Zmiana umowy w przypadku zmiany kierownika budowy, kierownika robót: a) na żądanie Zamawiającego - w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby, spełniającej warunki zawarte w SIWZ. 3) Zmiana terminu wykonania, wartości przedmiotu umowy, w przypadku konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych. 4) Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów, wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. 5) Zmiana Podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę Podwykonawcy lub Dalszego Podwykonawcy lub rezygnację z ich udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia Podwykonawcy lub Dalszego Podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania. 6) Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia obiektywnych, nie spowodowanych działalnością Wykonawcy, okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI SŁAWA
więcej: przetargi SŁAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.