Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 565611-N-2019 z dnia 2019-06-26 r.
Urząd Gminy Sadowie: Zwiększenie dostępności osób niesamodzielnych do usług asystenckich, opiekuńczych i specjalistycznych w środowisku domowym, tworzenie małych placówek opieki dziennej i całodobowej oraz podnoszenie kompetencji opiekunów poprzez stworzenie klubów seniora w świetlicach wiejskich w miejscowościach Wszechświęte i Łężyce, oraz mieszkań wspomaganych w miejscowości Biskupice w Gminie Sadowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "Program wsparcia osób niesamodzielnych i wykluczonych społecznie w gminie Sadowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Sadowie, krajowy numer identyfikacyjny
54990900000000, ul.
Sadowie
86
,
27-580
Sadowie, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
015 8692437, 8692436, e-mail
urzad@sadowie.com.pl, faks
158 692 437.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sadowie.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.sadowie.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=1286&x=4&y=83
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.sadowie.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=1286&x=4&y=83
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Sadowie Sadowie 86, 27-580 Sadowie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie dostępności osób niesamodzielnych do usług asystenckich, opiekuńczych i specjalistycznych w środowisku domowym, tworzenie małych placówek opieki dziennej i całodobowej oraz podnoszenie kompetencji opiekunów poprzez stworzenie klubów seniora w świetlicach wiejskich w miejscowościach Wszechświęte i Łężyce, oraz mieszkań wspomaganych w miejscowości Biskupice w Gminie Sadowie
Numer referencyjny:
DG.271.ZP.04.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępności osób niesamodzielnych do usług asystenckich, opiekuńczych i specjalistycznych w środowisku domowym, tworzenie małych placówek opieki dziennej i całodobowej oraz podnoszenie kompetencji opiekunów poprzez stworzenie klubów seniora w świetlicach wiejskich w miejscowościach Wszechświęte i Łężyce, oraz mieszkań wspomaganych w miejscowości Biskupice w Gminie Sadowie Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 poniższe części: Część 1 - "Klub Seniora" Zadanie 1 - Klub Seniora w świetlicy wiejskiej w Łężycach Zakres budowlanych prac adaptacyjnych przewiduje następujące czynności : 1 OBUDOWY PODDASZA Z PŁYT G/K - okładziny więźby dachowej poddasza płytami G/K/F, Izolacje cieplne i paroizolacje połaci dachowych, obudowy elementów konstrukcyjnych i instalacyjnych płytami G/K/F. 2 STOLARKA DRZWIOWA - montaż ościeżnic obwiedniowych, montaż skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych, montaż włazu strychowego z drabina nożycową. 3 PODŁOŻA I POSADZKI - izolacje akustyczne termiczne i przeciwwilgociowe, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej zbrojonej, podłoga z paneli podłogowych AC5 z listwami przyściennymi na wkładce przeciw akustycznej i przeciwwilgociowej. 4 ROBOTY MALARSKIE - malowanie powierzchni wewnętrznych farbami lateksowymi. 5 INSTALACJE ELEKTRYCZNE instalacja osprzętu oświetlenia, gniazd, wentylacji i ogrzewania elektrycznego grzejnikami konwektorowymi stacjonarnymi bryzgoszczelnymi, montaż wentylatorów wentylacyjnych. 6 INSTALACJA WODY montaż instalacji wodnej z PE z płaszczem aluminiowym jako zasilanie kabiny natryskowej wraz z podejściami. 7 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ WEWNĘTRZNEJ - kompletna kabina natryskowa wraz z podejściami. 8 MONTAŻ OSPRZĘTU I UCHWYTÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH- uchwyty podtrzymujące i siedzisko składane przy urządzeniach sanitarnych Zadanie 2 - Klub Seniora Wszechświęte Zakres budowlanych prac adaptacyjnych przewiduje następujące czynności : 1 ROBOTY MALARSKIE - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża. 2 CZYSZCZENIE I KONSERWACJA POSADZKI Z PŁYTEK GRESOWYCH - mycie i konserwacja zabrudzonych posadzek gresowych z natryskiem kwarcowym antypoślizgowych odnośnymi preparatami dedykowanymi do tego rodzaju prac. 3 INSTALACJA WODY - montaż baterii natryskowej wraz z instalacją i podejściami 4 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ WEWNĘTRZNEJ - kompletna kabina natryskowa wraz z podejściami. 5 MONTAŻ OSPRZĘTU I UCHWYTÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH- uchwyty podtrzymujące i siedzisko składane przy urządzeniach sanitarnych 6 INSTALACJE ELEKTRYCZNE - instalacja osprzętu oświetlenia, gniazd, elementów wentylacji i ogrzewania elektrycznego grzejnikami konwektorowymi stacjonarnymi bryzgoszczelnymi, montaż wentylatorów. Część 2 - "Mieszkania aktywizujące" Zadanie 1 -Dostosowanie budynku dawnej rady gminnej pod potrzeby mieszkań aktywizujących dla 7 osób w miejscowości Biskupice 34. Zakres budowlanych prac adaptacyjnych przewiduje następujące czynności : PARTER - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIE DLA 3 OSÓB, WRAZ Z WĘZŁEM SANITARNYM I ANEKSEM KUCHENNYM 1.1 ścianki działowe z płyt g/k 1.2 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 1.3 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 1.4 okładziny podłóg - ceramiczne i z paneli mdf V kl. ścieralności 1.5 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe (zabudowy stałe, przewody i kratki wentylacyjne) 1.6 roboty elektryczne - okablowanie, wymiana osprzętu, montaż kuchenki indukcyjnej, inst. internet, TV, dzwonek. PIERWSZE PIĘTRO - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIE dla 4 OSÓB, WRAZ Z WĘZŁEM SANITARNYM I ANEKSEM KUCHENNYM 2.1 ścianki działowe z płyt g/k 2.2 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 2.3 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 2.4 okładziny podłóg - ceramiczne i z paneli mdf V kl. ścieralności 2.5 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe (zabudowy stałe, przewody i kratki wentylacyjne) 2.6 roboty elektryczne - okablowanie, wymiana osprzętu, montaż kuchenki indukcyjnej, inst. internet, TV, dzwonek. CZĘŚĆ WSPÓLNA DLA DWÓCH MIESZKAŃ W KTÓREJ WYKONANE ZOSTANĄ : 2.7 okładziny podłóg 2.8 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 2.9 roboty elektryczne okablowanie, wymiana osprzętu, 2.10 instalacja wody z rur PE z płaszczem aluminiowym wraz z armaturą 2.11 kanalizacja wewnętrzna z rur PCV z armaturą 2.12 instalacja centralnego ogrzewania - rurociągi z rur stalowych cienkościennych ocynkowanych o połączeniach zaprasowywanych, grzejniki stalowe konwektorowe z zaworami termoregulacyjnymi, głowicami z nastawą oraz zaworami odcinającymi, grzejniki łazienkowe drabinkowe lakierowane. 2.13 kotłownia wewnętrzna z kotłem dwufunkcyjnym na biomasę (pellet) 17kW, klasa czystości spalin euro 5, podgrzewacz wody z podwójną wężownicą V=500m3, pompa cyrkulacyjna, naczynia wzbiorcze, zmiękczacz wody, regulator pogodowy. PODJAZD DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - posadowiony na gruncie z policzkami z palisady betonowej, nawierzchnia kostki betonowej grub.6cm na podsypce piaskowej, podbudowie z tłucznia 0-31,5 warstwie odcinającej z piasku i geowłókniny. Obarierowanie z rur stalowych 0 50mm na zabetonowanych słupkach. Zadanie 2 -Dostosowanie budynku starej szkoły pod potrzeby mieszkań aktywizujących dla 10 osób w miejscowości Biskupice 33 Mieszkania zostaną zlokalizowane w miejscowości Biskupice w budynku dawnej szkoły murowanej. Zakres budowlanych prac adaptacyjnych przewiduje następujące czynności : 1 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO - zakres prac: Rozbiórka istniejącego pokrycia; Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej; Łacenie połaci dachowych; Zamocowanie membrany wiatrowej; Wykonanie podbitki z blachy T8; Pokrycie dachów blachodachówką; Montaż systemu rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi . 2 ROBOTY MURARSKIE NA DACHU BUDYNKU - Zakres prac : Odtworzenie czapek kominowych; Przemurowanie kanałów i trzonów kominowych; Montaż siatek przeciwko ptakom; Wykonanie kanału spalinowego. 3 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIE NR 1 DLA 3 OSÓB, WRAZ Z WĘZŁEM SANITARNYM I ANEKSEM KUCHENNYM 3.1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki 3.2 ścianki działowe z płyt g/k 3.3 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 3.4 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 3.5 okładziny podłóg - ceramiczne i z paneli mdf V kl. ścieralności 3.6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe (zabudowy stałe, przewody i kratki wentylacyjne) 3.7 roboty elektryczne- okablowanie, wymiana osprzętu, montaż kuchenki indukcyjnej, inst. internet, TV, dzwonek. 4 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIE NR 2 dla 3 OSÓB, WRAZ Z WĘZŁEM SANITARNYM I ANEKSEM KUCHENNYM 4.1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki 4.2 ścianki działowe z płyt g/k 4.3 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 4.4 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 4.5 okładziny podłóg - ceramiczne i z paneli mdf V kl. ścieralności 4.6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe (zabudowy stałe, przewody i kratki wentylacyjne) 4.7 roboty elektryczne- okablowanie, wymiana osprzętu, montaż kuchenki indukcyjnej, inst. internet, TV, dzwonek. 5 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIE NR 3 dla 4 OSÓB, WRAZ Z WĘZŁEM SANITARNYM I ANEKSEM KUCHENNYM 5.1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki 5.2 ścianki działowe z płyt g/k 5.3 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 5.4 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 5.5 okładziny podłóg - ceramiczne i z paneli mdf V kl. ścieralności 5.6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe (zabudowy stałe, przewody i kratki wentylacyjne) 5.7 roboty elektryczne- okablowanie, wymiana osprzętu, montaż kuchenki indukcyjnej, inst. internet, TV, dzwonek. 6 CZĘŚĆ WSPÓLNA DLA DWÓCH MIESZKAŃ W KTÓREJ WYKONANE ZOSTANĄ 6.1 okładziny podłóg 6.2 wymiana i montaż stolarki drzwiowej 6.3 wyrównanie ścian- nakładanie powłok kryjących- malowanie- okładziny ceramiczne 6.4 roboty elektryczne- okablowanie, wymiana osprzętu. 6.5 instalacja wody z rur PE z płaszczem aluminiowym wraz z armaturą 6.6 kanalizacja wewnętrzna z rur PCV z armaturą 6.7 instalacja centralnego ogrzewania - rurociągi z rur stalowych cienkościennych ocynkowanych o połączeniach zaprasowywanych, grzejniki stalowe konwektorowe z zaworami termoregulacyjnymi, głowicami z nastawą oraz zaworami odcinającymi, grzejniki łazienkowe drabinkowe lakierowane. 6.8 kotłownia wewnętrzna z kotłem dwufunkcyjnym na biomasę (pellet) 30kW, klasa czystości spalin euro 5, podgrzewacz wody z podwójną wężownicą V=500m3, pompa cyrkulacyjna, naczynia wzbiorcze, zmiękczacz wody, regulator pogodowy. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "Program wsparcia osób niesamodzielnych i wykluczonych społecznie w gminie Sadowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.5) Główny kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45262522-6 |
45453000-7 |
45111100-9 |
45262600-7 |
45421100-5 |
45442000-7 |
45432130-4 |
45450000-6 |
45311200-2 |
45211200-1 |
45332200-5 |
45332300-6 |
45331100-7 |
45331110-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż:
Dla części 1 - 30 000,00 PLN,
Dla części 2 - 200 000,00 PLN,
W przypadku składania oferty na większą ilość zadań wartość te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla części 1
jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem budynku/ów
Wymagana wartość roboty - minimum 30 000,00 zł brutto.
Dla części 2
jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku/ów
Wymagana wartość roboty - minimum 200 000,00 zł brutto.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 2 to minimum 230 000,00 zł).
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla części 1 i 2
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej jednej inwestycji związanej z budowa lub przebudową lub remontem budynku/ów
Tym samym kierownikiem można wykazać się do 2 części.
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ) 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ
3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości:
Część 1 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Część 2 - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości | 20,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 - "Klub Seniora" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261000-4, 45262522-6, 45453000-7, 45111100-9, 45262600-7, 45421100-5, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45311200-2, 45211200-1, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45331110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości | 20,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - "Mieszkania aktywizujące" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261000-4, 45262522-6, 45453000-7, 45111100-9, 45262600-7, 45421100-5, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45311200-2, 45211200-1, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45331110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości | 20,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.