Ogłoszenie z dnia 2020-07-23
Ogłoszenie nr 565888-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.
Urząd Miasta Imielin: "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Brak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Imielin, krajowy numer identyfikacyjny
27258687400000, ul.
ul. Imielińska
81
,
41-407
Imielin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2255505, 32 2254137, e-mail
przetargi@imielin.pl, faks
32 2254119.
Adres strony internetowej (URL): www.imielin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umimielin.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umimielin.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, osobiście
Adres:
Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 15 - Biuro Obsługi Mieszkańców.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021."
Numer referencyjny:
GK.271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020r. do 25.06.2021 r. na trasach: trasa nr I Imielin - Tychy i trasa nr Il Imielin - Mysłowice (Brzezinka) - Mysłowice (Brzęczkowice). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01 lub zakończenia: 2021-06-25
II.9) Informacje dodatkowe: Brak
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w
postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza: certyfikatu kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonych dokumentów.
Informacje dodatkowe
Brak
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez
Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100
000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego
kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w
którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych. W przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, oświadczenia, że
Wykonawca ubezpieczy się w zakresie j.w, na czas minimum do końca realizacji usługi będącej
przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
Brak
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w
postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowej Zamawiający będzie żądać od
Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: 1. wykazu narzędzi,
wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Warunek
zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem do
przewozu osób niepełnosprawnych: do zadania nr 1 wykonawca musi dysponować pojazdem: o
dostosowanym do przewozu min 7 dzieci niepełnosprawnych; o z fotelami regulowanymi
wyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; o z niezależnym ogrzewaniem
przestrzeni pasażerskiej; o samochód nie może być starszy niż z 2015 roku. do zadania nr 2
wykonawca musi dysponować pojazdem specjalistycznym: o dostosowanym do przewozu min. 15
osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością; o z fotelami regulowanymi wyposażonymi w
bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; o z miejscami na 2 wózki inwalidzkie z
mocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szyny
umożliwiające zamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty); o z
platformą (podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka; o z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie;
o z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej; o samochód nie może być starszy niż z 2015
roku. Wykonawcy składający ofertę jednocześnie na dwa zadania muszą dysponować dwoma
samochodami, spełniającymi określone powyżej warunki. W przypadku awarii samochodu w
trakcie realizacji zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dalszej realizacji zadania pojazdem
spełniającym warunki Zamawiającego, w tym pojazdem nie starszym i o normie emisji spalin nie
niższej niż pojazd zaoferowany w przetargu 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia tego
warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów potwierdzających wymagane przez
zmawiającego kwalifikacje od osób - którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku podpisania umowy z
Wykonawcą do wykonania usługi zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby -
zespół, w którym kierowca będzie posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem zgłoszonym do
przetargu, a opiekun będzie posiadać umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej
potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez uprawnioną instytucję oraz nie
figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 3. oświadczenia na temat
wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;
Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem odpowiednim zdolnościami technicznymi
i zawodowym do wykonania zamówienia jak w postawionych warunkach spowoduje wykluczenie
Wykonawcy. Uwaga: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Brak
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP) -(tj. wystarczającym będzie wstępne oświadczenie w tym zakresie, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i załączone do oferty - nie wymaga się ponownego złożenia). 2. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne obejmujące oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega zakazowi prowadzenia działalności oświatowej. 4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej: Certyfikatu kompetencji zawodowych na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub wypis z licencji na wykonywanie
krajowego transportu drogowego osób. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 2.1.
Dokument opłaconej polisy (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia
spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej: 3.1. Wykaz osób, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat uprawnień do kierowania pojazdami zgłoszonymi do przetargu oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu osób Wykonawcy składają
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W
każdym dwuosobowym zespole (obsługującym każde z zadań będących przedmiotem zamówienia)
opiekun musi posiadać umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej potwierdzone
odpowiednim dokumentem wystawionym przez uprawnioną instytucję oraz oświadczenie, że
wymienione osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (załącznik
nr 4 do SIWZ). W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą do wykonania usługi zostaną
dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby - zespół, w którym kierowca będzie posiadał
uprawnienia do kierowania pojazdem zgłoszonym do przetargu, a opiekun będzie posiadać
umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej potwierdzone odpowiednim dokumentem
wystawionym przez uprawnioną instytucję. Osoby te nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców
Przestępstw na Tle Seksualnym. 3.2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca
musi wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem do przewozu osób
niepełnosprawnych: do zadania nr 1 wykonawca musi dysponować pojazdem: o dostosowanym do
przewozu min 7 dzieci niepełnosprawnych; o z fotelami regulowanymi wyposażonymi w
bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; o z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni
pasażerskiej; o samochód nie może być starszy niż z 2015 roku. do zadania nr 2 wykonawca musi
dysponować pojazdem specjalistycznym: o dostosowanym do przewozu min. 15 osób z różnego
rodzaju niepełnosprawnością; o z fotelami regulowanymi wyposażonymi w bezwładnościowe
biodrowe pasy bezpieczeństwa; o z miejscami na 2 wózki inwalidzkie z mocowaniem
uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szyny umożliwiające
zamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty); o z platformą
(podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka; o z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie; o z
niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej; o samochód nie może być starszy niż z 2015
roku. Do wykazu należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu
rejestracyjnego pojazdu z wpisem o przeznaczeniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
- dotyczy to zadania nr 2, Dla zadania nr 1 wystarczy oświadczenie Wykonawcy, iż samochód jest
dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Brak
Brak
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)-Formularz ofertowy wg. wzoru. -Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Brak
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena jednego wozokilometra (C) | 60,00 |
Wiek pojazdu (T) | 15,00 |
Kryterium społeczne (S) | 20,00 |
Kryterium środowiskowe (E) | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 10:55,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Brak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | trasa nr I Imielin - Tychy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena jednego wozokilometra (C) | 60,00 |
Wiek pojazdu (T) | 15,00 |
Kryterium społeczne (S) | 20,00 |
Kryterium środowiskowe (E) | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Brak
Część nr: | 2 | Nazwa: | trasa nr II Imielin - Mysłowice (Brzezinka) - Mysłowice (Brzęczkowice) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena jednego wozokilometra (C) | 60,00 |
Wiek pojazdu (T) | 15,00 |
Kryterium społeczne (S) | 20,00 |
Kryterium środowiskowe (E) | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Brak
INNE PRZETARGI IMIELIN
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie w okresie od 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
więcej: przetargi IMIELIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.