Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Dobczyce: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury w Strefie Przemysłowej w Dobczycach w ramach projektu - Wzmocnienie zdolności przyjęcia nowych inwestorów przez rozbudowę infrastruktury Strefy Przemysłowej
Numer ogłoszenia: 56592 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, faks 012 2712993.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury w Strefie Przemysłowej w Dobczycach w ramach projektu - Wzmocnienie zdolności przyjęcia nowych inwestorów przez rozbudowę infrastruktury Strefy Przemysłowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Część nr I składa się z następujących zadań: A - Budowa drogi gminnej dojazdowej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach. Droga obok oczyszczalni - Etap I B - Budowa kanalizacji sanitarnej i opadowej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - Etap I b) Część nr II składa się z następujących zadań: C - Budowa chodników i ścieżek rowerowych w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - ul. Jagiellońska, ul. Garncarska, ul. Towarowa D - Przebudowa pobocza na chodnik w Strefie Przemysłowej Niezdów - ul. Przemysłowa - Etap I E - Przebudowa drogi gminnej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - ul. Towarowa G - Przebudowa kanalizacji deszczowej zlewni ul. Towarowej w Dobczycach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na część I Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Na część II Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2.1 warunek dla części nr I: 1.2.1.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi wraz z podbudową minimum 2500 m2 o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (netto). 1.2.1.2 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy minimum 200 mm i długości minimum 400 mb o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (netto). 1.2.2 warunek dla części nr II: 1.2.2.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu chodników wraz z podbudową minimum 1000 m2 o wartości co najmniej 90 000,00 PLN (netto). 1.2.2.2 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi wraz z podbudową w minimum kategorii gminnej minimum 2500 m2 o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (netto). 1.2.2.3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o średnicy minimum 800 mm i długości minimum 300 mb o wartości co najmniej 250 000,00 PLN (netto). 1.2.2.4 Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego Przebudowa kanalizacji deszczowej zlewni ul. Towarowej w Dobczycach przez uprawniony do tego podmiot posiadający w tym zakresie minimalne doświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową z zakresu sieci kanalizacji deszczowej o średnicy minimum 800 mm i długości minimum 300 mb.. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3.1 warunek dla części nr I: 1.3.1.1 wymagana jest osoba, która kierowała robotami drogowymi polegającymi na wykonaniu drogi wraz z podbudową w minimum kategorii gminnej, minimum 1200 m2 oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3.1.2 wymagana jest osoba, która kierowała robotami sanitarnymi polegającymi na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy minimum 400 mm i długości minimum 300 mb oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3.2 warunek dla części nr II: 1.3.2.1 wymagana jest osoba, która kierowała robotami drogowymi polegającymi na wykonaniu chodników i ścieżek rowerowych wraz z podbudową minimum 1000 m2 oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3.2.2 wymagana jest osoba, która kierowała robotami drogowymi polegającymi na przebudowie poboczy na wykonaniu chodników wraz z podbudową minimum 500 m2 oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3.2.3 wymagana jest osoba, która kierowała robotami drogowymi polegającymi na wykonaniu drogi wraz z podbudową w minimum kategorii gminnej, minimum 1000 m2 oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3.2.4 wymagana jest osoba mogąca sprawować samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w branży robót sanitarnych posiadająca uprawnienia do projektowania, która wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową z zakresu sieci kanalizacji deszczowej o średnicy minimum 800 mm i długości minimum 300 mb oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4 Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł na każdą część. Składając ofertę na jedną część Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Składając ofertę na dwie części Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony załącznik nr 1 Oferta. b) Wypełniony załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. c) Wypełniony załącznik nr 3 - wykaz osób oraz wykaz podmiotów. d) Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania. e) Dowód wniesienia wadium. f) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (np. polisę). g) Parafowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5A lub/i 5B. h) Wypełniony załącznik nr 6 - doświadczenie Wykonawcy wraz z dokumentami uzupełniającymi. i) Wypełnione tabele elementów rozliczeniowych dla poszczególnych zadań. j) Wypełnioną Zbiorczą Tabelę Rozliczeniową stanowiącą załącznik nr 8. k) Harmonogram rzeczowo - finansowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 11:00, miejsce: w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Wzmocnienie zdolności przyjęcia nowych inwestorów przez rozbudowę infrastruktury Strefy Przemysłowej, który uzyskał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na warunkach określonych w umowie MRPO.04.03.02-12-218-09-XVI-187-FE-10 zawartej w dniu 07.04.2010 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury w Strefie Przemysłowej w Dobczycach w ramach projektu - Wzmocnienie zdolności przyjęcia nowych inwestorów przez rozbudowę infrastruktury Strefy Przemysłowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Część nr I składa się z następujących zadań: A - Budowa drogi gminnej dojazdowej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach. Droga obok oczyszczalni - Etap I B - Budowa kanalizacji sanitarnej i opadowej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - Etap I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury w Strefie Przemysłowej w Dobczycach w ramach projektu - Wzmocnienie zdolności przyjęcia nowych inwestorów przez rozbudowę infrastruktury Strefy Przemysłowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b) Część nr II składa się z następujących zadań: C - Budowa chodników i ścieżek rowerowych w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - ul. Jagiellońska, ul. Garncarska, ul. Towarowa D - Przebudowa pobocza na chodnik w Strefie Przemysłowej Niezdów - ul. Przemysłowa - Etap I E - Przebudowa drogi gminnej w Strefie Przemysłowej w Dobczycach - ul. Towarowa G - Przebudowa kanalizacji deszczowej zlewni ul. Towarowej w Dobczycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Grześczyka wraz z odcinkiem ulicy Pussaka w Ostrowie Wielkopolskim
- "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzegu Dolnym - Etap I"
- Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.