eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikstatPrzygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem



Og³oszenie z dnia 2019-06-27



Og³oszenie nr 566070-N-2019 z dnia 2019-06-27 r.

Szko³a Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie, krajowy numer identyfikacyjny 56217500000000, ul. ul. Grabowska  , 63-510  Mikstat, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 62 731 00 25, e-mail przetargi@mikstat.pl, faks 62 731 00 25.
Adres strony internetowej (URL): www.spmikstat.szkolnastrona.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Szko³a Podstawowa Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.spmikstat.szkolnastrona.pl/bip


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.spmikstat.szkolnastrona.pl/bip


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie przez Wykonawcê ¿ywienia zbiorowego dla szkó³ gminy Mikstat na nastêpuj±cych zasadach: Codzienne przygotowywanie w kuchni szkolnej w godzinach od 7.00 do 15.00 i wydawanie ok. 70 obiadów dla dzieci w wieku szkolnym. Posi³ki bêd± przygotowywane w kuchni Szko³y Podstawowej w Mikstacie przez piêæ roboczych dni tygodnia z uwzglêdnieniem organizacji roku szkolnego. Posi³ki dla dzieci ze Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, ze Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz ze szko³y w Biskupicach Zabarycznych bêd± rozwo¿one w termosach wg ustalonego z kierownikiem ¶wietlicy planu. 2. Obiad powinien sk³adaæ siê z zupy, drugiego dania, surówki i kompotu oraz byæ przygotowany ze ¶rodków spo¿ywczych dopuszczonych do stosowania w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w jednostkach o¶wiatowych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach. 3. Jad³ospis dekadowy podlegaæ bêdzie kontroli Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do przedstawienia jad³ospisów na kolejne 10 dni najpó¼niej trzy dni robocze przed terminem obowi±zywania jad³ospisu. Na wniosek Dyrektora SP w Mikstacie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznej zmiany zakwestionowanego jad³ospisu. 4. Czas wydawania posi³ków bêdzie zarezerwowany dla dzieci w nastêpuj±cych godzinach: ? 11.30 obiad dla klas I - IV, ? 12.30 obiad dla klas V - VIII. ? od ok. 11.30 rozwo¿enie w termosach obiadów do szkó³ w Kaliszkowicach Kaliskich, Kaliszkowicach O³obockich, Biskupicach Zabarycznych. 5. Zamawiaj±cy zamierza udostêpniæ Wykonawcy, wy³onionemu w drodze przetargu nieograniczonego, na podstawie odrêbnej umowy najmu, pomieszczeñ kuchni szkolnej i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem w budynku Szko³y Podstawowej w Mikstacie. 6. Przedmiot zamówienia ma byæ realizowany na nastêpuj±cych zasadach: 6.1. Przygotowywanie posi³ków dla dzieci musi byæ zgodne z norm± ¿ywieniow± i racjami pokarmowymi, okre¶lonymi dla dzieci w wieku szkolnym. Posi³ki musz± byæ ¶wie¿e, posiadaæ walory smakowe i estetyczne. Wa¿na jest równie¿ estetyka podawania ich dzieciom. 6.2. Wykonawca dostarczy obiady do szkó³ podstawowych w Kaliszkowicach Kaliskich, Kaliszkowicach O³obockich i Biskupicach Zabarycznych w naczyniach jednorazowych oraz sztuæcach jednorazowego u¿ytku, przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±. Takie same warunki powinny spe³niaæ ¶rodki transportu i termosy s³u¿±ce do przewo¿enia posi³ków. 6.3. Obiady Wykonawca dostarczaæ bêdzie w³asnym transportem, na w³asne ryzyko - pojazdem przystosowanym do przewozu ¿ywno¶ci, w specjalistycznych termosach, gwarantuj±cych utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jako¶ci przewo¿onych potraw. 6.4. W pomieszczeniach kuchni i sto³ówki oraz na terenie u¿ytkowym - porz±dek i czysto¶æ ma odpowiadaæ wymogom odpowiednich s³u¿b. 6.5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przygotowywania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i z bezpieczeñstwem zgodnie z wymogami Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowi±zuj±cych w tym zakresie aktów prawnych. Dlatego te¿ wykonawca winien posiadaæ przeszkolenie z systemu HACCP w placówkach ¿ywienia zbiorowego, z zakresu BHP oraz aktualne ksi±¿eczki zdrowia. 6.6. Wykonawca zapewnia urozmaicenie jad³ospisów. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczaæ dekadowe jad³ospisy do wcze¶niejszego zatwierdzenia co najmniej trzy dni przed terminem jego realizacji. Wszelkie zmiany w menu sugerowane przez szko³ê, bêd± dla niego wi±¿±ce. 6.7. Ilo¶æ posi³ków bêdzie siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od zamówieñ i frekwencji dzieci. 6.8. Wykonawca odpowiada prawnie za ¿ywienie dzieci przed Powiatowym Inspektorem Sanitarnym. 6.9. Wykonawca odpowiada prawnie za ochronê p/po¿. oraz przegl±dy wydzier¿awionych pomieszczeñ i urz±dzeñ znajduj±cych siê w tych pomieszczeniach. Koszty z tym zwi±zane pokrywa wykonawca. 6.10. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie dokonywanie comiesiêcznych rozliczeñ za wydane posi³ki. 6.11. Wykonawca i jego personel zobowi±zani s± uwzglêdniaæ i wprowadzaæ w ¿ycie uwagi Zamawiaj±cego - dotycz±ce sposobu wykonywania us³ug - osoba upowa¿nion± do przekazywania uwag jest Kierownik ¦wietlicy i Dyrektor Szko³y Podstawowej w Mikstacie. 6.12. W ramach nadzoru nad jako¶ci± ¶wiadczonych us³ug, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny posi³ków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szcz±tkowych degustacji sporz±dzanych w szkole dañ. Wnioski wynikaj±ce z takowych degustacji bêd± wi±¿±ce dla Wykonawcy. 6.13. Reklamacje jako¶ciowe zg³aszane bêd± bezpo¶rednio na linii Kierownik ¦wietlicy lub Dyrektor Szko³y - Wykonawca. 6.14. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji cen posi³ków w ka¿dym roku szkolnym, w trakcie realizacji umowy jednak nie wiêcej ni¿ o ¶rednioroczny wska¼nik wzrostu towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony przez prezesa GUS . 6.15. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê we w³asnym zakresie dokonywaæ rozliczeñ finansowych z Miejsko - Gminnym O¶rodkiem Pomocy Spo³ecznej za op³acane przez te instytucjê posi³ki. 6.16. Wykonawca ponadto: ? doposa¿y wydzier¿awione pomieszczenia na w³asny koszt w urz±dzenia i wyposa¿enie niezbêdne do prowadzenia przedmiotowej dzia³alno¶ci gospodarczej, ? wykonuje na w³asny koszt konserwacje, remonty bie¿±ce i kapitalne urz±dzeñ i sprzêtu wydzier¿awionego z czêstotliwo¶ci± zgodn± z technologi± ich u¿ytkowania, ? dostosuje i przeprowadzi remonty niezbêdne do prowadzenia przedmiotowej dzia³alno¶ci wydzier¿awionych pomieszczeñ na w³asny koszt, ? uiszcza czynsz oraz op³aty dodatkowe za: energiê elektryczn±, wodê, gaz, odprowadzenie ¶cieków wed³ug wskazañ liczników (podliczników), a tak¿e wywóz nieczysto¶ci sta³ych zwi±zanych z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej. 6.17. Zamawiaj±cy okre¶la czynsz miesiêczny i op³aty za najem pomieszczeñ kuchni wraz z wyposa¿eniem (rycza³towo, miesiêcznie) 500,00 z³ z podatkiem VAT. 6.18. Obiady dla osób pozosta³ych (nie bêd±cych pracownikami w/w szkó³) bêd± wydawane poza godzinami zarezerwowanymi dla dzieci i m³odzie¿y szkolnej. 6.19. Na pro¶bê zainteresowanych osób (rodziców dzieci) obiad bêdzie wydawany do naczyñ na wynos. 6.20. Szko³a mo¿e bezp³atnie korzystaæ z pomieszczeñ kuchni i sto³ówki w przypadku uroczysto¶ci szkolnych. Terminy uzgadnia z dzier¿awc±. 6.21. Wykonawca wszelkie urz±dzenia i sprzêt kuchenny zwróci w stanie technicznym 100% sprawno¶ci. Zostanie to potwierdzone odpowiednimi przegl±dami technicznymi wykonanymi na koszt Wynajmuj±cego przez uprawnione do tego osoby. W przypadku zniszczenia lub zu¿ycia sprzêtu Wynajmuj±cy na w³asny koszt odtwarza wyposa¿enie kuchni i sto³ówki do poziomu takiego jaki zasta³ w dniu podpisania umowy. Stan pocz±tkowy zostanie okre¶lony w protokole zgodnym ze stanem faktycznym i odpowiednimi ksiêgami inwentaryzacyjnymi. ¦ciany zostan± pomalowane, a wszelka budowlana infrastruktura kuchni doprowadzona do stanu z dnia podpisania umowy. 6.22. Wynajmuj±cy nie mo¿e prowadziæ sprzeda¿y ani podawania alkoholu. 6.23. Wynajmuj±cy od dnia podpisania umowy odpowiada za powierzone mu mienie. Zabezpiecza je przed kradzie¿±, dewastacj±, po¿arem, dostêpem osób nieupowa¿nionych. 6.24. Wszelkie remonty, inwestycje i ka¿da ingerencja Wynajmuj±cego w pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wykonywane s± na koszt Wynajmuj±cego w porozumieniu i za zgod± Dyrektora Szko³y. 6.25. Prowadzona dzia³alno¶æ nie mo¿e staæ w sprzeczno¶ci z dobrym imieniem szko³y.

II.5) G³ówny kod CPV: 55000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55320000-9
55321000-6
55322000-3
55521100-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-09-03   lub zakoñczenia: 2022-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: warunek ten bêdzie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 100.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: warunek ten bêdzie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na przygotowaniu i dostarczaniu w sposób ci±g³y przez okres minimum 6 miesiêcy posi³ków dla minimum 70 osób dziennie przez 5 dni w tygodniu wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.) 2.2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.) 2.3. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.)

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ; (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.) 1.2 Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu- za³±cznik nr 4 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.) 1.3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê co najmniej 100 000,00 z³. (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie winno byæ z³o¿one przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wykonawców, na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
termin p³atno¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w szczególno¶ci gdy: 4.1. nast±pi± istotne zmiany przepisów lub norm maj±cych zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 4.2. nast±pi± zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, ulec zmianie mo¿e cena w takim zakresie w jakim bêdzie to wynika³o z przepisów; 4.3. w wyniku zaistnienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili podpisania umowy; 4.4. Wprowadzenie zmian dotycz±cych tre¶ci o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbêdnym do realizacji Umowy, w szczególno¶ci zmian dotycz±cych numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, zmiany osób upowa¿nionych do komunikowania siê, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawid³owej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp. nie s± zmianami istotnymi i zawsze dopuszczalne za porozumieniem stron. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 4 jest niewa¿na. 5. Okoliczno¶ci przewidziane powy¿ej w ustêpach od 2 do 4 stanowi±ce podstawê zmiany Umowy stanowi± uprawnienie Zamawiaj±cego, a nie jego obowi±zek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.