Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Łódź: W4/2012/3 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę aparatury i sprzętu komputerowego do prac naukowo-badawczych na potrzeby projektów i grantów , w podziale na zadania.
Numer ogłoszenia: 56607 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W4/2012/3 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę aparatury i sprzętu komputerowego do prac naukowo-badawczych na potrzeby projektów i grantów , w podziale na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę aparatury i sprzętu komputerowego do prac naukowo-badawczych na potrzeby projektów i grantów , w podziale na zadania: Zadanie 1: Oscyloskop cyfrowy do analizy sygnałów wielkiej częstotliwości. Zadanie 2: Zestawy ewaluacyjne wraz z oprogramowaniem specjalistycznych układów scalonych. Zadanie 3: Wektorowy analizator obwodów wraz z zestawem kalibracyjnym Zadanie 4: Program do symulacji elektromagnetycznych Zadanie 5: Stacja robocza do obliczeń elektromagnetycznych Zadanie 6: Półautomat do montażu układów scalonych w obudowach BGA Zadanie 7: Stacja lutownicza Zadanie 8: Projektor multimedialny Zadanie 9: Dostawa doposażenia sprzętu komputerowego: listew antyprzepięciowych,myszy, klawiatur , pendrive USB, prezenterów USB, drukarki Zadanie 10 : Dostawa podzespołów bazowych, monitora i routera Zadanie 11: Zestaw komputerowy składający się z : komputera z zintegrowanym monitorem, drukarki, switcha i kabli internetowych Zadanie 12. Dostawa komputera stacjonarnego i monitora Zadanie 13: Dostawa drukarki kolorowej ze skanerem i kopiarką szt 2, monitora, pendrive - szt 3 i dysków zewnętrznych - szt 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.70.00.00-3, 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.90.00.00-4, 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 38.34.00.00-4, 38.97.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia -nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia -nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia -nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia -nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia -nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a. zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d. zmiany stawki podatku VAT; e. zmiany numeru katalogowego produktu/materiału przy zachowaniu jego parametrów; f. zmiany przedmiotowej - produkt/materiał zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu/materiału z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu/materiału zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;. Zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po jego akceptacji przez Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna wprowadzenia zmian w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 ul. Żeromskiego 116, 90 - 924 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Biogratex zad.9, Projekt Foresight zad.8.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Oscyloskop cyfrowy do analizy sygnałów wielkiej częstotliwości..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop cyfrowy do analizy sygnałów wielkiej częstotliwości wykorzystywany będzie do badania sygnałów elektrycznych wielkiej częstotliwości. Dzięki szerokiemu pasmu i analizie FFT przyrząd umożliwi analizę parametrów warstwy fizycznej protokołu telekomunikacyjnego zaimplementowanego w radiowych modułach nadawczych. Ponieważ projektowane w ramach projektu urządzenia wymagają wykorzystania jednocześnie sygnałów w postaci analogowej a także ich cyfrowymi odpowiednikami po przetworzeniu konieczny jest oscyloskop MSO (Mixed Signal Oscilloscope) od dużej pojemności pamięci..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadnie 2: Zestawy ewaluacyjne wraz z oprogramowaniem specjalistycznych układów scalonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy ewaluacyjne wraz z oprogramowaniem specjalistycznych układów scalonych zostaną zakupione w celu opracowania oprogramowania urządzeń wykorzystujących układy programowalne oraz mikrokontrolery. Układy programowalne będą koordynować pracę układów pomiarowych, akcelerometrów oraz interfejsu radiowego. Wykorzystywane będą również do obróbki sygnałów uzyskiwanych z czujników parametrów życiowych (puls, saturacja)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.97.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Wektorowy analizator obwodów wraz z zestawem kalibracyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wektorowy analizator obwodów wraz z zestawem kalibracyjnym służy pomiarów parametrów elektrycznych anten tekstylnych, które będą opracowywane w ramach projektu, wymagane jest wykorzystanie wektorowego analizatora obwodów pracującego w zakresie częstotliwości pokrywającym z zapasem pasmo badanych elementów. Przyrząd powinien stanowić analizator laboratoryjny pracujący w szerokim zakresie częstotliwości od 10 MHz do 14 GHz. Dopuszczalny jest zakup egzemplarza powystawowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.90.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Program do symulacji elektromagnetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do symulacji elektromagnetycznych XFDTD 7 stanowi rozwiniętą wersję programu XFDTD 6.3, który jest wykorzystywany w projekcie. Nowa wersja programu XFDTD 7 będzie umożliwiać wykonywanie obliczeń elektromagnetycznych za pomocą stacji roboczej wyposażonej w kartę do obliczeń wieloprocesorowych. Program umożliwi symulacje bardziej złożonych struktur, w krótszym czasie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Stacja robocza do obliczeń elektromagnetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja robocza - zestaw komputerowy - do obliczeń elektromagnetycznych powinna być kompatybilna z programem XFDTD 7. W celu przyspieszenia symulacji komputerowych, które wykonywane będą w projekcie stacja robocza będzie umożliwiać wykonywanie obliczeń na wieloprocesorowych kartach graficznych (ang. GPU computing). Powinna umożliwiać, wraz z programem XFDTD7, opracowanie dokładnych modeli numerycznych anten wykonanych z cienkich materiałów tekstylny oraz ich efektywną analizę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Półautomat do montażu układów scalonych w obudowach BGA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półautomat do montażu układów scalonych w obudowach BGA powinien umożliwiać montaż płytek prototypowych. Jest niezbędny na etapie uruchomienia prototypów urządzeń elektronicznych projektowanych w projekcie. Umożliwi demontaż i wymianę podzespołów elektronicznych uszkodzonych w czasie testów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Stacja lutownicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja lutownicza powinna umożliwiać wykonanie poprawek i wymianę wadliwych podzespołów elektronicznych na płytkach prototypowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Projektor multimedialny ( projekt FORESIGHT).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny do zadań prezentacyjnych i dydaktycznych - szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Dostawa elementów doposażenia sprzętu komputerowego: listew antyprzepięciowych, myszy, klawiatur , pendrive USB, prezenterów USB, drukarki ( projekt BIOGRATEX).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA ZBIORCZA: Lp Nazwa sprzętu komputerowego Ilość: szt/op. 1.Listwa antyprzepięciowa filtrująca (5-gniazdowy filtr przeciwprzepięciowy) długości >=2,5m -szt5 2.Listwa antyprzepięciowa filtrująca (5-gniazdowy filtr przeciwprzepięciowy) długości >=4m szt 5 3.Mysz optyczna PS szt5 4. Mysz optyczna USB szt5 5. Klawiatura tradycyjna PS szt 5 6.Pamięć USB typu pendrive szt 5 7.Drukarka atramentowa kolorowa ze skanerem i kopiarką szt1 8.Prezenter USB z obsługą MS Office szt2 Razem 33.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 : Dostawa podzespołów bazowych, monitora i routera( projekt 3688).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły komputerowe- 1 komplet, urzadzenia peryferyjne: monitor szt 1, router szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Zestaw komputerowy składający się z : komputera z zintegrowanym monitorem, drukarki, switcha i kabli internetowych ( projekt 06840).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy składający się z : komputera z zintegrowanym monitorem szt2, drukarki szt 1, switcha sz1 i kabli internetowych szt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12. Dostawa komputera stacjonarnego i monitora - dla I-41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny szt 1, monitor szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Dostawa drukarki kolorowej ze skanerem i kopiarką szt 2, monitora, pendrive - szt 3 i dysków zewnętrznych - szt 3 na potrzeby WTMiWT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka kolorowa ze skanerem i kopiarką szt 2, monitor szt 1, pendrive - szt 3 , dyski zewnętrzne - szt 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.