Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Drygały: Rozbudowa budynku mieszkalnego wraz z przebudową poddasza na działce nr 3125/9 w miejscowości Drygały .
Numer ogłoszenia: 56626 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku mieszkalnego wraz z przebudową poddasza na działce nr 3125/9 w miejscowości Drygały ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka części budynku ( dobudówki pełniącej funkcję garażu ) , rozbudowa budynku mieszkalnego wraz z przebudową poddasza oraz wykonaniem instalacji wewnętrznych i przyłączy . Dane techniczne projektowanej rozbudowy z przebudową : Powierzchnia zabudowy - Pz=85,10 m2 ; powierzchnia użytkowa - Pu=125,30 m2 ; kubatura V= 335,80 m3 .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10000 zł (PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. 04.19.177 z późn. zmianami ) , i spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ustawy pzp. 1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. d) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania na terenie powiatu piskiego robót związanych z usuwaniem eternitu . 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , polegających na wykonywaniu : robót budowlanych w zakresie wykonywania budynków , robót instalacyjnych w zakresie wykonywania instalacji : wodociągowo-kanalizacyjnych , centralnego ogrzewania , elektrycznych , robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych , o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł (PLN) , z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówień , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , iż zamówienia te zostały wykonane należycie . b) wykaz osób i podmiotów , które wykonywać będą zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu robót wykonywanego przez podwykonawców oraz wskazaniem osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia , posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej , elektrycznej , z dokumentami potwierdzającymi : posiadanie uprawnień , aktualnie opłacone składki wynikające z przynależności do właściwej izby budowlanej 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca dostarczy : a) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - 300 tys. złotych ( PLN ) . b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , nie mniejszą niż 100 tys. złotych ( PLN ) , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , Ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę art. 22 ust. 1 ustawy pzp e) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy pzp g) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , polegających na wykonywaniu : robót budowlanych w zakresie wykonywania budynków , robót instalacyjnych w zakresie wykonywania instalacji : wodociągowo-kanalizacyjnych , centralnego ogrzewania , elektrycznych , robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych ( PLN ) brutto , z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówień , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , iż zamówienia te zostały wykonane należycie . h) wykaz osób i podmiotów , które wykonywać będą zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu robót wykonywanego przez podwykonawców oraz wskazaniem osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia , posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej , elektrycznej , z dokumentami potwierdzającymi : posiadanie uprawnień , aktualnie opłaconą składkę przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego . i) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - 300 tys. złotych ( PLN) . j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , nie mniejszą niż 100 tys. złotych ( PLN ) , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . k) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania na terenie powiatu piskiego robót związanych z usuwaniem eternitu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały , Drygały ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Drygały , Drygały ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.