eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/19/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawami analizatorów, wyposażeniem i akcesoriami dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Łódź: ZP/19/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawami analizatorów, wyposażeniem i akcesoriami dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 56628 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawami analizatorów, wyposażeniem i akcesoriami dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Odczynniki do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych CMV metodą molekularną wraz z dzierżawą analizatora.
1. Ilościowy test do oznaczania DNA CMV posiadający CE i IVD - 310 ozn.
2. Dzierżawa analizatora do RT-PCR wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem, instruktażem stanowiskowym, ubezpieczeniem, obsługą serwisową, przeglądami technicznymi i podłączeniem do LAB 3000. - 12 m-cy
3. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań
Pakiet nr 2 - Odczynniki do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych metodą influenza molekularną wraz z dzierżawą analizatora.
1. Jakościowy, kompletny test FLU A wykrywający RNA wirusa grypy typu A, B, A/H1N1 bezpośrednio z materiałów klinicznych - 80 ozn.
2. Dzierżawa analizatora do RT-PCR wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem, instruktażem stanowiskowym, ubezpieczeniem, obsługą serwisową, przeglądami technicznymi i podłączeniem do LAB 3000. - 12 m-cy
3. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań
Pakiet nr 3 - Odczynniki do oznaczeń immunoenzymatycznych ELISA do diagnostyki chorób infekcyjnych i inwazyjnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora ELISA.
1. anty-HCV Test 4 generacji do wykrywania przeciwciał dla wirusa Żółtaczki typu C. - 960 ozn.
2. Oznaczanie p/ciał klasy IgG/IgM Ascaris lumbricoides - 1728 ozn.
3. Oznaczanie p/ciał klasy IgG/IgM Toxocara canis - 1056 ozn.
4. Wykrywanie antygenów rozpuszczalnych Giardia intestinalis w kale - 288 ozn.
5. CMV IgA Test do oznaczania przeciwciał klasy IgA dla wirusa CMV. - 480 ozn.
6. Parwovirus B19-IgG Test ilościowy do oznaczania przeciwciał IgG swoistych dla wirusa B19. - 960 ozn.
7. Parwovirus B19-IgM Test ilościowy do oznaczania przeciwciał IgM swoistych dla wirusa B19. - 960 ozn.
8. RSV-IgG Test do ilościowego oznaczania przciwciał klasy IgG dla wirusa RSV. - 288 ozn.
9. RSV-IgM Test do ilościowego oznaczania przciwciał klasy IgM dla wirusa RSV. - 288 ozn.
10. Adenovirus-IgG Test do ilościowego oznaczania przciwciał klasy IgG dla wirusa ADENO. - 288 ozn.
11. Adenovirus-IgM Test do ilościowego oznaczania przciwciał klasy IgM dla wirusa ADENO. - 288 ozn.
12. Bordetella IgG Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgG przeciwko pałeczkom krztuśca. - 576 ozn.
13. Bordetella IgM Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgM przeciwko pałeczkom krztuśca. - 576 ozn.
14. Bordetella IgA Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgA przeciwko pałeczkom krztuśca. - 576 ozn.
15. Chl. trachomatis IgG Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgG dla Chl. Trachomatis. - 384 ozn.
16. Chl. trachomatis IgM Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgM dla Chl. Trachomatis. - 384 ozn.
17. Chl. trachomatis IgA Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgA dla Chl. Trachomatis. - 384 ozn.
18. Chl.pneumoniae Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgG dla Chl. Pneumoniae. - 960 ozn.
19. Chl. pneumoniae Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgM dla Chl. Pneumoniae. - 960 ozn.
20. Chl.pneumoniae Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgA dla Chl pneumoniae. - 960 ozn.
21. Heliko IgG Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgG dla Helicobacter pylori. - 672 ozn.
22. Heliko IgA Test ilościowy do oznaczania przeciwciał klasy IgA dla Helicobacter pylori. - 672 ozn.
23. Oznaczanie p/ciał klasy IgG typ 1/2 HSV - 480 ozn.
24. Oznaczanie p/ciał klasy IgM typ 1/2 HSV - 480 ozn.
25. Oznaczanie p/ciał klasy IgG typ 2 HSV - 480 ozn.
26. Oznaczanie p/ciał klasy IgG typ Mycoplasma - 1152 ozn.
27. Oznaczanie p/ciał klasy IgM typ Mycoplasma - 1152 ozn.
28. Oznaczanie p/ciał klasy Borelia IgG - 480 ozn.
29. Oznaczanie p/ciał klasy Borelia IgM - 480 ozn.
30. EBV-IgM Ilościowe oznaczanie przeciwciał IgM dla wirusa EB mononukleoza - 480 ozn.
31. VCA-IgG Ilościowe oznaczanie przeciwciał IgG dla kapsydu EB mononukleoza - 480 ozn.
32. EBNA-IgG Ilościowe oznaczanie przeciwciał IgG dla Ag jądrowych EB mononukleoza - 480 ozn.
33. HBsAg Wykrywanie antygenu s wirusa B, test przesiewowy dla sub. ad i ay, jakościowy, jednostopniowy - 384 ozn.
34. Dzierżawa analizatora wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem, instruktażami stanowiskowymi, ubezpieczeniem, obsługą serwisową przeglądami technicznymi i podłączeniem do LAB 3000. - 12 m-cy
35. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań
Pakiet nr 4 - Odczynniki do diagnostyki metodą WESTERN BLOTT
1. Borrelia IgG WB Test jakościowy do potwierdzania obecności przeciwciał IgG dla Borrelia - 80 ozn.
2. Borrelia IgM WB Test jakościowy do potwierdzania obecności przeciwciał IgM dla Borrelia - 120 ozn.
Pakiet nr 5 - Testy immunoenzymatyczne płytkowe z możliwością zastosowania w systemie otwartym, przy odczycie absorbancji w zakresie: 400-750 nm i temp. 25°C lub 37oC
1. Oznaczanie przeciwciał klasy IgM przeciw T.gondii - 384 ozn.
2. Oznaczanie przeciwciał klasy IgA przeciw T.gondii - 768 ozn.
3. Oznaczanie przeciwciał klasy IgG przeciw T.gondii - 384 ozn.
Pakiet nr 6 - Testy nie wymagające urządzeń do odczytu automatycznego.
1. Wykrywanie antygenu Pneumocystis w wydzielinie z drzewa oskrzelowego - zestaw - 2000 ozn.
Pakiet nr 7 - Preparaty mikrobiologiczne do kontroli jakości.
1. Kontrola pierwotniakowa - 10 szt.
1. Kontrola Pneumocystis - 10 szt.
Pakiet nr 8 - Paski do oznaczania MIC drobnoustrojów - E-testy
1. Ampicillin/Sulbactam (2/1) (0.016-256) - 30 szt.
2. Azytromycyna (0,002-32) lub (0.016-256) - 30 szt.
3. Ampicillin (0.016-256) - 60 szt.
4. Cefotaxime (0.02-32) - 60 szt.
5. Ceftazidime (0.016-256) - 60 szt.
6. Ceftriaxone (0.002-32) - 60 szt.
7. Chloramphenicol (0.016-256) - 30 szt.
8. Clarytromycyna (0.002-32) lub (0.016-256) - 30 szt.
9. Colistin (0.064-1024) lub (0.016-256) - 60 szt.
10. ESBL cefotaxime/cefotaxime + clav.acid (4u/ml) (0.5-32/0.064-4) lub (0.25-16/0.016-1) - 60 szt.
11. ESBL ceftazidime/ceftazidime + clav.acid (4m/ml) (0.5-32/0.064-4) - 60 szt.
12. ESBL cefepim/cefepim + clav.acid (4u/ml) (0.25-16/0.064-4) - 60 szt.
13. Imipenem (0.002-32) - 90 szt.
14. MBL imipenem/imipenem + EDTA (4-256/1-64) - 110 szt.
15. Meropenem (0.002-32) - 90 szt.
16. Penicillin (0.002-32) - 60 szt.
17. Teicoplanin (0.016-256) - 60 szt.
18. Ticarcillin/Clavulanic acid (2u/ml) (0.016-256) - 90 szt.
19. Vancomycin (0.016-256) - 60 szt.
Pakiet nr 9 - Odczynniki do analizatora ATB Expresion - własność Instytutu
1. ID 32 GN - 300 ozn.
2. ID 32 Staph - 100 ozn.
3. Rapid ID 32E - 300 ozn.
4. Rapid ID 32 Strep - 175 ozn.
5. Rapid ID 32 A - 175 ozn.
6. ID 32 C - 200 ozn.
7. ATB Fungus 2 - 200 ozn.
8. API NH - 80 ozn.
9. API Listeria - 10 ozn.
10. Api Coryne - 36 ozn.
11. API 20 Strept - 50 ozn.
12. Api NE - 25 ozn.
13. ATB ANA - 150 ozn.
14. Mycoplasma IST 2 - 200 ozn.
15. FB - 50 szt.
16. NIN - 6 szt.
17. VP1 + VP2 - 16 szt.
18. VP A + VPB - 40 szt.
19. NIT1 + NIT2 - 40 szt.
20. JAMES - 50 szt.
21. PYZ - 2 szt.
22. NaCl 0,85%Medium - 4 300 szt.
23. Suspension Medium - 2 700 szt.
24. Sterile tips - 3 000 szt.
25. Mineral oil - 750 szt.
26. ZYM A - 6 szt.
27. ZYM B - 6 szt.
28. API 10 S - 1 600 ozn.
29. Dzierżawa analizatora zapasowego - 12 m-c
30. Dzierżawa pipet elektronicznych (2 szt.) - 12 m-c
Pakiet nr 10 - Przeciwciała alergenowo-swoiste w klasie IgE do analizatora Immunelite 2000 XPi
1. D.pteronyssimus - 640 ozn.
2. D.farine - 560 ozn.
3. Cladosporium - 320 ozn.
4. Aspergillus - 200 ozn.
5. Candida albicans - 200 ozn.
6. Alternaria tenis - 400 ozn.
7. Olcha - 360 ozn.
8. Leszczyna - 360 ozn.
9. Brzoza - 200 ozn.
10. Dąb - 80 ozn.
11. Tymotka - 600 ozn.
12. Zboża - 440 ozn.
13. Kot nabłonek - 440 ozn.
14. Pies nabłonek - 360 ozn.
15. Pies łupież - 120 ozn.
16. Mleko - 1 000 ozn.
17. Alfa laktoalbimina - 200 ozn.
18. Beta laktoalbumina - 200 ozn.
19. Kazeina - 200 ozn.
20. Serwatka - 100 ozn.
21. Białko jaja - 760 ozn.
22. Wieprzowina - 240 ozn.
23. Wołowina - 240 ozn.
24. Kurczak - 280 ozn.
25. Pomidor - 200 ozn.
26. Marchew - 320 ozn.
27. Ziemniak - 200 ozn.
28. Pietruszka - 180 ozn.
29. Seler naciowy - 280 ozn.
30. Jabłko - 240 ozn.
31. Banan - 200 ozn.
32. Dorsz - 200 ozn.
33. Pszenica - 400 ozn.
34. Żyto - 200 ozn.
35. Jęczmień - 180 ozn.
36. Owies - 180 ozn.
37. Ryż - 280 ozn.
38. Soja - 240 ozn.
39. Orzech ziemny - 200 ozn.
40. Pomarańcza - 160 ozn.
41. Gluten - 360 ozn.
42. Jad pszczoły - 80 ozn.
43. Jad osy - 80 ozn.
44. Żółtko - 240 ozn.
45. Mleko gotowane - 120 ozn.
46. Czekolada - 200 ozn.
47. Orzech włoski - 40 ozn.
48. Orzech laskowy - 80 ozn.
49. Amoxicilin - 40 ozn.
50. Ovalbumin - 40 ozn.
51. Ovomucin - 40 ozn.
52. Jogurt - 80 ozn.
53. Cladosporium herbarum - 40 ozn.
54. Enterotoxin A (s.aureus) - 20 ozn.
55. Enterotoxin B (s.aureus) - 20 ozn.
56. Ascaris - 40 ozn.
57. Kakao - 60 ozn.
58. Kukurydza - 40 ozn.
59. Sezam - 20 ozn.
60. Truskawka - 40 ozn.
61. Makrela - 20 ozn.
62. Cytryna - 20 ozn.
63. Królik - 20 ozn.
64. Jajko - 20 ozn.
65. Ogórek - 20 ozn.
66. Nasiona kopru - 20 ozn.
67. Dynia - 20 ozn.
68. Malina - 20 ozn.
69. Łupież konia - 40 ozn.
70. Komar - 20 ozn.
71. Lateks - 40 ozn.
72. Życica - 40 ozn.
73. Kostrzewa - 20 ozn.
74. Wierzba - 20 ozn.
75. Topola - 20 ozn.
76. Bylica - 80 ozn.
77. Mniszek lekarski - 20 ozn.
78. Lebioda - 20 ozn.
79. Panel: białko jaja, mleko, dorsz, pszenica, orzech ziemny, soja - 40 ozn.
80. Panel: białko jaja, mleko, pszenica, ryż, orzech ziemny, soja - 40 ozn.
81. Panel: F73, wołowina, kurczak, F88 - 40 ozn.
82. Materiał kontrolny, części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.
    ----- dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
    -- CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    -- Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    lub
    -- Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożymy stosowne OŚWIADCZENIE, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    ---- dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
    -- CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    -- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    -- WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożymy stosowne OŚWIADCZENIE, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów.
    2.1. Aktualne karty charakterystyk odczynników***
    2.2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim
    2.3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora (-ów) oraz skrócona (-e) instrukcja (-e) obsługi w języku polskim. (Pakiet nr 1, 2, 3, 9)
    3. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji. - Oświadczenie Wykonawcy
    *** Dokumenty mogą być składane:
    a. w formie pisemnej, lub
    b. w formie elektronicznej opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, lub
    c. Wykonawca może złożyć pisemne oświadczenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania wskazanych ilości odczynników w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy, w tym przedłużenie czasu pracy przedmiotu dzierżawy wraz z wyposażeniem, akcesoriami i obsługą serwisową;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. zmiany przedmiotu umowy poprzez zmianę producenta dostarczanych odczynników przy zachowaniu ich dotychczasowych parametrów.
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.