Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Koszalin: Wykonanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury medycznej; ocena techniczna aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 56633 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury medycznej; ocena techniczna aparatury i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania, respiratory, defibrylatory, kardiomonitory- 15 szt.., Mikroskopy - 14 szt., Aparaty do hemodializy, uzdatniacze wody RO- 19 szt., Stoły operacyjne- 18 szt., Pompy infuzyjne- 14 szt., Aparatura okulistyczna- 13 szt, Cieplarki i suszarki laboratoryjne i sterylizatory elektryczne- 17 szt., Defibrylatory- 10 szt., Aparaty EKG- 26 szt., Inkubatory- 16 szt., Unity stomatologiczne- 2 szt., Lampy operacyjne sufitowe i statywowe- 2 szt., Aparatura do fizykoterapii- 20 szt., Wirówki laboratoryjne- 15 szt., Kardiomonitory- 50 szt., Inhalatory ultradźwiękowe- 43 szt., Narzędzia chirurgiczne i inny drobny sprzęt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) Certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń uprawniających do obsługi serwisowej aparatury medycznej;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3 - Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych pok nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, dział Zamówień Publicznych pok nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparaty do znieczulania, respiratory, defibrylatory, kardiomonitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania, respiratory, defibrylatory, kardiomonitory- 15 szt...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskopy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskopy - 14 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparaty do hemodializy, uzdatniacze wody RO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do hemodializy, uzdatniacze wody RO- 19 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stoły operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne- 18 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzine - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pompy infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne- 14 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparatura okulistyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura okulistyczna- 13 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cieplarki i suszarki laboratoryjne i sterylizatory elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarki i suszarki laboratoryjne i sterylizatory elektryczne- 17 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Defibrylatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Defibrylatory- 10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparaty EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Aparaty EKG- 26 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inkubatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory- 16 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Unity stomatologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unity stomatologiczne 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lampy operacyjne sufitowe i statywowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy operacyjne sufitowe i statywowe- 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Aparatura do fizykoterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura do fizykoterapii- 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wirówki laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówki laboratoryjne- 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materaiłu - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kardiomonitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory- 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Inhalatory ultradźwiękowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalatory ultradźwiękowe- 43 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 r/h - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne i inny drobny sprzęt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne i inny drobny sprzęt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
- 3. Cena brutto za 1 roboczogodzinę - 10
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Okulistyki
- "Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego na ulicach miasta Koszalina"
- "Dostawa środków czystości do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie" - sprawa nr 05/25.
- Mikrotom rotacyjny automatyczny
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Politechniki Koszalińskiej pn. "Projektowanie uniwersalne" w ramach projektu "Politechnika Koszalińska kształci kadry dla transformacji energetycznej"
- Remont pomieszczeń lekarskich (III)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gwarancyjne utrzymanie w ruchu poprzez wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz walidacji urządzeń Centralnej Sterylizatornii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej - postępowanie uzupełniające
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.