Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Korfantów: Sukcesywne dostawy artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 5663 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji , ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, faks 077 4319019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne pieluchomajtki i podkłady higieniczne opatrunki specjalistyczne nici chirurgiczne opatrunki opatrunki operacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Pakiet nr I - 1.100,00 (jeden tysiąc sto złotych), Pakiet nr III - 1500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) Pakiet nr IV - 1200,00 zł (jeden tysiąc dwieście złotych) Pakiet nr V - 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Pakiet VI - 1300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy zadania o charakterze złożoności porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 Ustawy pzp), 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : a)Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896), b)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514), c)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie kwalifikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 100, poz. 1027), d)Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy PZP zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: a.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na polskim rynku i posiadają stosowne dokumenty określone w: 1)ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 ), 2)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz. 2514 ), 3)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie kwalifikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1027), 4)Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych.. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie - załącznik nr 4. b.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi odpowiednie katalogi, foldery lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z SIWZ. c.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek dla każdej pozycji wskazanej w ofercie, na każdym etapie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
ul. Wyzwolenia 11
48-317 Korfantów
tel. (077) 43 44 000 fax (077) 4344 004
zamowieniapubliczne@ocr.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11 48-317 Korfantów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAkiet nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki i podkłady higieniczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki operacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.