Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-24
Ogłoszenie nr 566429-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.
Dom Pomocy Społecznej "Borówek" im. Krystyny Bochenek: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Borówek" im. Krystyny Bochenek, krajowy numer identyfikacyjny
31043300000000, ul.
Borówek
56
,
99-423
Bielawy, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 392 114, e-mail
dpsborowek@poczta.onet.pl, faks
468 392 114.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsborowek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna powiatu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dpsborowek.pl/bip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Borówek 56, 99-423 Bielawy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
Numer referencyjny:
DPS.IV.3710.3.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w miarę potrzeb Zamawiającego dostawa artykułów żywnościowych wraz z rozładunkiem i wniesieniem na wskazane miejsce do Domu Pomocy Społecznej Borówek im. Krystyny Bochenek . Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań . Zadanie nr 1 Różne artykuły spożywcze 1.Cukier op. 1kg,kg2700; 2Mąka pszenna Szymanowska lub równoważna, op. 1 kg ,kg 1300; 3. Mąka ziemniaczana op.1kg, kg 30 4. Sól warzona, jodowana, spożywcza op.1kg, kg 400; 5.Kasza jęczmienna wiejska, średnia, Select Horea lub równoważna op. 5 kg ,kg 264; 6.Kasza gryczana op. 1-10 kg, kg 68; 7. Kasza manna płońska Polskie Młyny lub równoważna op. 1 kg, kg 146; 8. Ryż biały długoziarnisty, Aro lub równoważny, op. 1 kg , kg 369; 9.Pieprz ziołowy Aro lub równoważny, op. 20-30 g, kg 0,5; 10. Pierz mielony czarny naturalny prawdziwy Aro lub równoważny, op. 20-30 g, kg 7; 11.Pieprz czarny ziarnisty, cały, Select Horea lub równoważny, op.15-16 g, kg 1,4; 12. Kwasek cytrynowy Aro lub równoważny, op. 20 g, kg 1; 13. Liść laurowy Aro lub równoważny op.5-7g, kg 0,5; 14. Majeranek otarty, Aro lub równoważny op.100-120g, kg 4; 15. Przyprawa do potraw Aro lub równoważna, op 1 kg, kg 80; 16.Przyprawa magii Knorr lub równoważna op. 200-220 ml , l 70; 17. Barszcz biały w płynie, Kuchnia Polska lub równoważny, op.480-500 ml, l 60; 18. Rozpuszczalna kawa zbożowa Inka lub równoważna op. 80-150 g, kg 35; 19. Groch połówki Aro lub równoważny, op. 5 kg, kg 40; 20.Fasola Jaś średni, Select Horea lub równoważny, op. 5 kg, kg 200; 21. Ocet spirytusowy 10%- op 0,5 -1 l, l 60; 22.Olej uniwersalny Aro lub równoważny, op.1- 5 l, l 410; 23. Musztarda, sarepska, Aro lub równoważna, op 1-10 kg, kg 150; 24. Syrop owocowy o smaku malinowym, Herbapol lub równoważny, op. 2,85-5 l, l 170; 25. Makaron kolanka, świderki, nitki, Aro lub równoważny. Sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, zachowuje naturalny zapach i kolor, op. 2,5-5 kg , kg 1100; 26. Wafelki kakaowe w czekoladzie, Aro lub równoważne, op. 40 g, kg 40; 27.Herbata granulowana, Golden Tea lub równoważna, op. 80-100 g, kg 150; 28.Płatki kukurydziane Aro lub równoważne, op. 1 kg ,kg130 29.Płatki owsiane zwykłe Halina lub równoważne, op.400-500 g, kg 190; 30.Płatki jęczmienne błyskawiczne Halina lub równoważne, op. 400 g, kg 170; 31. Groszek konserwowy Aro lub równoważny, op. 375-400 g netto, kg 120; 32. Kukurydza konserwowa Aro lub równoważna, op. 340-400 g netto, kg 35; 33. Chrzan tarty Aro lub równoważny, op. 170 g., kg 20; 34. Majonez Aro lub równoważny, op. 1-10 kg, kg 130; 35.Ketchup Aro lub równoważny, op. 1-10 kg, kg 150;36. Ćwikła z chrzanem Rolnik lub równoważna, op. 290-350 g, kg 20; 37.Koncentrat pomidorowy Dawtona lub równoważny, op. 1 kg, kg 240; 38. Budyń czekoladowy, waniliowy, śmietankowy Aro lub równoważny, op. 40-42 g, kg 40; 39. Kisiel truskawkowy, wiśniowy Aro lub równoważny, op. 38-40 g, kg 40; 40. Proszek do pieczenia Aro lub równoważny, op. 30 g, kg 3; 41. Herbatniki zwykłe typu Petit Buere aro lub równoważne, op. 100 g, kg 300; 42.Chrupki kukurydziane Aro lub równoważne op 80 g, kg 150; 43. Czekolada mleczna Aro lub równoważna, op. 100 g, kg 20; 44. Kakao ciemne , typu Baraqe Biedronka lub równoważne, op. 200-250 g netto, kg 30; 45. Cukier waniliowy Aro lub równoważny, op. 16 g, kg 1,4; 46. Papryka mielona op 100-500g, smak ostry, kolor czerwony, konsystencja sypka, Aro lub równoważna, kg 1; 47. Rodzynki Aro lub równoważne, op. 100g , kg 7; 48. Konserwa turystyczna, stołowa, krakowska, Mispol lub równoważna, op. 300-400 g netto, kg 150; 49. Konserwa rybna - szprot w pomidorach, Aro lub równoważna, op. 170 g netto, kg 180; 50. Konserwa rybna w oleju- szprot, Aro lub równoważna, op. 170 g netto, kg 60; 51. Paprykarz szczeciński Łosoś Ustka lub równoważny, op 300-310 g netto, kg 50; 52. Konserwa - pasztet drobiowy, Marko lub równoważny, op 290-400 g netto ,kg 70; 53.Koncentrat owocowy w proszku - aronia, naturalny nie słodzony, bez konserwantów, op. 100g, kg 70; 54. Sok w proszku - czarna porzeczka, naturalny, nie słodzony, bez konserwantów, op. 100 g, kg 35; 55. Mak suchy niebieski, kg 10; 56. Mix aromatów spożywczych na bazie spirytusu, Libella lub równoważny, op. 50 fiolek x 4,5 g, l 1,50; 57. Ziele angielskie aro lub równoważne, op.15 g , kg 1; 58. Żelatyna Aro lub równoważna, op. 45-50g,kg 3; 59. Cukier puder Aro lub równoważny, op. 0,4-0,5kg, kg 4,5; 60. Margaryna o zmniejszonej zawartości tłuszczu 60 % Aro lub równoważna, op. 250 g, kg 210; 61. Zacierki op.250 g, kg 120; Herbata ziołowa Hibiscus op. 40 g, kg 19; Cynamon mielony - op. 15 g, kg. 1,5. Zadanie nr 2 Warzywa przetworzone , przetworzone owoce 1. Papryka konserwowa Łowicz lub równoważna, waga >= 660 g netto, kg 100; 2. Sałatka szwedzka Łowicz lub równoważna, waga >= 880 g netto, kg 200; 3. Sałatka łowicka lub równoważna, waga >= 450 g netto ,kg200; 4.Szczaw konserwowy Rolnik lub równoważny, waga >= 320 ml netto, kg 20; 5.Dżem z czarnej porzeczki, truskawkowy, wiśniowy, brzoskwiniowy, wieloowocowy niskosłodzony, Łowicz lub równoważny, waga >= 1 kg netto, kg 610; 6. Powidła śliwkowe ( lub marmolada) Łowicz lub równoważne, waga >= 110 g netto, kg 25; 7. Ogórek konserwowy Łowicz lub równoważny, waga >= 475 g netto, kg 450; 8. Ogórek kiszony - beczka, waga >= 75 kg netto, kg 800; 9. Kapusta kiszona - beczka, waga >= 110 kg netto, kg 900. Zadanie nr 3 Jajka ,kg 1000. Zadanie nr 4 Warzywa 1. Ziemniaki, kształtne, sortowane ,kg 11200; 2. Marchew ,kg 1200; 3. Pietruszka, kg 350; 4. Cebula, kg 750; 5.Seler, kg 350; 6. Por, kg 150; 7. Buraczki czerwone, kg 920; 8. Kapusta biała, kg 720; 9. Kapusta pekińska, kg 100; 10. Kapusta brukselka , kg 50; 11. Pieczarki ,kg 300; 12. Sałata, kg 60; 13. Rzodkiewka, kg 10; 14. Papryka ,kg 60; 15. Kalafior, kg 150; 16.Koper, kg 10; 17. Czosnek, kg 8; 18.Ogórek zielony, kg 1200; 19. Fasola, kg 150; 20. Pomidory, kg 800; kapusta czerwona, kg. 120. Zadanie nr 5 Owoce 1.Jabłka,kg 4600; 2. Arbuzy (sezonowo), kg 400; 3.Truskawki (sezonowo), kg 100; 4. Rabarbar (sezonowo), kg70; 5.Wiśnie (sezonowo), kg 100. Zadanie nr 6 Pieczywo 1.Chleb mieszany nie krojony( 40% mąka żytnia, 60% mąka pszenna), kg 12775; 2. Bułka pszenna 100 g, kg 3520; 3. Bułka słodka drożdżowa z nadzieniem owocowym 300 g, kg 91; 4. Bułka tarta ,kg 100; 5. Chleb razowy 0,5 kg, kg 183. Zadanie nr 7 Produkty mięsne , podroby oraz wędliny i wyroby wędliniarskie 1. Parówki drobiowe, kg 300; 2.Parówkowa wiedeńska, kg 300; 3. Mortadela, kg 140 ; 4. Kiełbasa średnio rozdrobniona, podwawelska lub równoważna, kg 170 ; 5. Kiełbasa średnio rozdrobniona, krakowska lub równoważna, kg 500; 6. Szynka piwna, kg 100; 7. Kiełbasa średnio rozdrobniona, zwyczajna lub równoważna, kg 400; 8. Kiełbasa czosnkowa, kg 250; 9. Kiełbasa surowa biała, kg 15;10. Baleron wieprzowy wędzony, kg 100; 11.Kiełbasa grubo rozdrobniona, szynkowa/szynka kanapkowa lub równoważna, kg 100; 12.Baleron z indyka, kg 150; 13.Szynka gotowana wędzona, kg 50; 14.Ogonówka, kg 100; 15.Wędzonka chłopska, kg 100 ; 16. Wieprzowina w galarecie, kg 150; 17.Wyroby prasowane, szynka tyrolska lub równoważna, kg 200; 18. Zapiekanka drobiowa, kg 160; 19. Szynka drobiowa, kg 140; 20. Kiełbasa grubo rozdrobniona, żywiecka lub równoważna, kg 200; 21.Polędwica drobiowa, kg 200; 22. Polędwiczka z warzywami, kg 250; 23. Kiełbasa grubo rozdrobniona, zielonogórska lub równoważna, kg 300; 24. Kaszanka, kg 350; 25.Salceson włoski, kg 400; 26.Pasztet domowy, kg 340; 27. Pasztetowa/pasztetowa kremowa, kg 250 ; 28.Pieczeń drobiowa, kg 100; 29.Pieczeń rzymska, kg 180; 30. Kurczak faszerowany, kg 150; 31.Boczek wędzony bez żeberek, kg 250. Zadanie nr 8 Mleko i przetwory mleczarski oraz tłuszcze 1.Masło 200 g ( kostka min, tłuszczu 70% ), kg 1700; 2. Śmietana homogenizowana nie mniej niż 12% (o gramaturze 300-1000 g) , kg 530; 3. Kefir nie mniej niż 1,5% ( o gramaturze 400-1000 g) , kg 1700; 4. Ser twarogowy - próżniowy (zaw. tłuszczu nie mniej niż 3%), kg 800; 5. Ser żółty, Gouda lub równoważny (zaw. tłuszczu w s.m. min. 30% ) , kg 500; 6. Serek topiony ( zaw. tłuszczu min. 30% ), kg 450; 7. Mleko w proszku odtłuszczone granulowane ( zaw. tłuszczu około 0,8-1% ), kg 1700; 8. Jogurt owocowy ( kubek o gramaturze 120 lub 150 g),kg 900; 9. Mix tłuszczowy do smarowania o zawartości tłuszczu 55 % ( w tym 40 % tł. roślinnego i 15 % tł. mlecznego kostka 200g. lub 400 g., kg 300. Zadanie nr 9 Ryby 1. Mrożony filet Miruny 5 SHP, kg 500; 2. Makrela wędzona, kg 384; 3. Solone płaty śledzi, kg 320; zadanie nr 10 Kurczaki i wątróbka drobiowa 1. Kurczaki świeże całe, kg 1800; 2. Wątróbka drobiowa, kg 312. Zadanie nr 11 Półtusze wieprzowe i ćwierci wołowe 1. Półtusze wieprzowe, kg 2700; 2. Ćwierci wołowe, kg 360.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01 lub zakończenia: 2021-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 80,00 |
Termin płatności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Różne artykuły spożywcze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Warzywa przetworzone - przetworzone owoce |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Jajka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Warzywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Owoce |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pieczywo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Produkty mięsne, podroby oraz wędliny i wyroby wędliniarskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Mleko i przetwory mleczarskie oraz tłuszcze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Ryby |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Kurczaki i wątróbka drobiowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Półtusze wieprzowe i ćwierci wołowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
termin płatności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI BIELAWY
więcej: przetargi BIELAWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI V-XII 2025 R, W PODZIALE NA CZĘŚCI: WARZYWA, OWOCE CYTRUSOWE, OWOCE
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.