Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Wieliczka: Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 56667 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29459 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Wieliczce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: - rozbiórka istniejącej sali gimnastycznej, przebudowa istniejącego stropodachu przylegającej do sali części budynku szkoły, przebudowa dwóch sanitariatów w istniejącym budynku i remont pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyny. - dobudowa przy Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce sali gimnastycznej o pow. użytkowej 852,50m2 i kubaturze 7 310,9m3 z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, c.o., elektryczną i wentylacją mechaniczną wraz z zapleczem szatniowym, sanitarnym, technicznym i przyłączem linii teletechnicznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, - zaprojektowanie i budowa przy szkole boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 20mx40m z 2 koszami do koszykówki i 4 koszami bocznymi treningowymi do koszykówki, z uniwersalnymi słupkami do siatkówki i tenisa, z bramkami do piłki nożnej wraz z piłkochwytami wokół boiska o wys. 6m, wraz uzyskaniem odpowiednich decyzji zgodnie z załączonym do SIWZ PFU. -zaprojektowanie i wykonanie odrębnego zasilania w wodę i energię elektryczną sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym, z odrębnymi licznikami tych mediów zgodnie z załączonym do SIWZ PFU. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją budowlaną, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz w formule zaprojektuj i wybuduj z PFU na boisko o nawierzchni poliuretanowej i z PFU na zasilanie w wodę i energię. Uwaga. Zamawiający zgodnie z załączonym przedmiarem oczekuje podłogi sportowej o gr klepki 22mm - 3 lamele, montowanej na pióro i wpust na podwójnych legarach ze sklejki z podkładami elastomerowymi, ułożonej na foli polietylenowej i na piance PU grubości 12 mm. Podłoga powinna posiadać certyfikat na cały system oraz znak CE. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2. Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy. 3. Zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwałe ogrodzenie. 4. Zapewnienie ochrony placu budowy w czasie realizacji zadania i odpowiednie zabezpieczenie z uwagi na prowadzone zajęcia lekcyjne w czynnej szkole. 5. Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia. 6. Wykonać dokumentację powykonawczą techniczną i geodezyjną zaklauzulowaną wraz z technicznymi protokołami odbiorów dotyczących wszystkich wykonanych robót. 7. Odtworzenie i przywrócenie terenów sąsiednich zajętych pod inwestycję do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 8. Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 9. Stały nadzór i obsługa geodezyjna, prowadzona dla wszystkich robót przez podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia. 10. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu na cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. 11. Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy. 12. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru. 13. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 14. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy. 15. Opracowania przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru. 16. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ. 17. Przygotowanie dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Starostwie Powiatowym dla budowy boiska po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dotyczącej zastosowanych rozwiązań i lokalizacji boska oraz składanie zawiadomień o zmianach zgodnie z obowiązującym prawem do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 18. W dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy. 19. Uczestniczenie w naradach z Zamawiającym Kierownika Budowy, który przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiającego. 20. Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 21. Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 22. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane 23. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 24. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok). 25. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych. 3.3. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.4. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru końcowego robót. 3.5. Zgłaszając wykonane roboty do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. wyniki wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu; 2. deklaracje właściwości użytkowych wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.); 3. udzieloną pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały; 4. dokumentację powykonawczą obiektów budowlanych wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika budowy, nadzór autorski i Inspektora nadzoru inwestorskiego; 5. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; 6. protokoły odbiorów przyłączeń do sieci podpisane przez właścicieli tych sieci; 7. pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych, wg której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację właściwości użytkowych albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. CPV: 45212222-8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45442100-8 Roboty malarskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45442300-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232411-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.23.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.50.00-8, 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.12.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.11-6, 45.23.13.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Józef Firmuga "MATEO" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE USŁUGOWO-HANDLOWE
- MATEO Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe Józef Firmuga, ul. Lwowska 134, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4691428,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2848000,00
Oferta z najniższą ceną: 2848000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4245749,99
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.