eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa- 15 szt. rejestratorów ze stacjami dokującymi, - 15 szt. drukarek termicznych z modułem bluetooth

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Legnica: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 15 szt. rejestratorów ze stacjami dokującymi, - 15 szt. drukarek termicznych z modułem bluetooth
Numer ogłoszenia: 56673 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8767020, 8767021, fax 076 8767020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 15 szt. rejestratorów ze stacjami dokującymi, - 15 szt. drukarek termicznych z modułem bluetooth.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 15 szt. rejestratorów ze stacjami dokującymi, - 15 szt. drukarek termicznych z modułem bluetooth

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy o swobodzie działalności oraz posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w okresie 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów i drukarek o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, ze dostawy zostały wykonane należycie. 4) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie przez swoich pracowników uprawnień do wykonania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) udzielą minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,, spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt. 8 : Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zawierający nazwisko i imię, informacje o funkcji jaką będzie spełniać dana osoba w wykonaniu zamówienia, lata doświadczenia oraz opis posiadanych uprawnień i kwalifikacji, Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie poprzez swoich pracowników uprawnień do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego załącznik 5. 4) Dokumenty, potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 5) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy(oferta - zał. nr 2.) 6) Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciagu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierający rodzaj i miejsce wykonania dostawy, całkowitą wartość brutto dostawy, datę wykonania zamówienia oraz nazwę zamawiającego. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów o wartości brutto nie mniej niż 50 000 zł każda, załącznik nr 6. 7) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie stanowiącej minimum 70 000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 70 000 zł. wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/?aid=606&pid=2572

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Legnica ul. Pawicka nr 4 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Legnica ul. Pawicka nr 4 59-220 Legnica Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.