eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinBie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-07-30



Og³oszenie nr 566772-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Gmina ¦wiebodzin: Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2 , 66-200  ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swiebodzin.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania
Numer referencyjny: IZP.271.23.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania: 1.1. Zadanie 1: Strefa I - miasto + Wioski Zachód, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. i/lub 1.2. Zadanie 2: Strefa II - miasto + Wioski Wschód, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. i/lub 1.3. Zadanie 3: Strefa Centrum - miasto, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ wraz z za³±cznikami. 3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7-1 do SIWZ (Zadanie 1), za³±cznik nr 7-2 do SIWZ (Zadanie 2), za³±cznik nr 7-3 do SIWZ (Zadanie 3).

II.5) G³ówny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77314100-5
77342000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-04-01   lub zakoñczenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 2.1.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej: a) Zadanie 1: dwie us³ugi polegaj±ce na utrzymaniu zieleni miejskiej o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da - potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; b) Zadanie 2: dwie us³ugi polegaj±ce na utrzymaniu zieleni miejskiej o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da - potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; c) Zadanie 3: dwie us³ugi polegaj±ce na utrzymaniu zieleni miejskiej o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da - potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. 2.1.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e do realizacji zamówienia skieruj±, co najmniej: a) Zadanie 1: - jedn± osobê, w charakterze kierownika prac, - trzy osoby do wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie utrzymania zieleni; b) Zadanie 2: - jedn± osobê, w charakterze kierownika prac, - trzy osoby do wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie utrzymania zieleni; c) Zadanie 3: - jedn± osobê, w charakterze kierownika prac, - trzy osoby do wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie utrzymania zieleni.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2.1.1) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2.1.2) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1-1 do SIWZ (Zadanie 1), za³±cznik nr 1-2 do SIWZ (Zadanie 2), za³±cznik nr 1-3 do SIWZ (Zadanie 3). 2) O¶wiadczenie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIA£U XI. SIWZ. 3) Pisemne zobowi±zanie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIA£U XII. SIWZ. 4) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 5) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 1) Zadanie 1: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100). 2) Zadanie 2: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100). 3) Zadanie 3: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w SIWZ. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: 1) Zadanie 1: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 1" 2) Zadanie 2: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 2" 3) Zadanie 3: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 3" 5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - porêczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach, nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: 1) Zadanie 1: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 1" 2) Zadanie 2: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 2" 3) Zadanie 3: "Wadium: Utrzymanie zieleni - Zadanie 3" 8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy: a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem, c) kwotê gwarancji lub porêczenia, d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) Zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê; 2) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego; 3) Zwiêkszenia ilo¶ci powierzchni terenów objêtych bie¿±cym utrzymaniem maksymalnie do 10% powierzchni terenów objêtych niniejsza umow± w przypadku; urz±dzenia (zagospodarowania) nowych terenów, nabycia lub uzyskania prawa do w³adania (np. dzier¿awa, u¿yczenie) terenem; 4) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT). Zmiana mo¿e dotyczyæ wy³±cznie p³atno¶ci za wykonane us³ugi po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug (VAT); 5) Powierzenia czê¶ci przedmiotu umowy Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 lub wprowadzenia innych Podwykonawców, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w § 6 dotycz±cych umowy o podwykonawstwo; 6) Zmiany podmiotu, na którego zasobach polega³ Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zmiana jest mo¿liwa, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiaj±cemu spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w takim samym lub wiêkszym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie oraz braku podstaw do wykluczenia okre¶lonym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Wy³±czenie powierzchni lub ograniczenie ilo¶ci powierzchni terenów objêtych bie¿±cym utrzymaniem w przypadku zajêcia powierzchni przez innych wykonawców dla potrzeb realizacji dzia³añ inwestycyjnych lub remontowych lub czasowe zajêcie powierzchni przez innych u¿ytkowników, b±d¼ na skutek ich sprzeda¿y lub dzier¿awy powierzchni objêtej umow±, stanowi zmianê umowy tylko wówczas, gdy zmiana powierzchni terenów bêdzie trwaæ d³u¿ej ni¿ jeden okres rozliczeniowy. Zmiana krótsza nie wymaga zmiany umowy, a wy³±cznie uzgodnienia pomiêdzy stronami. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania lub wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.23.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie 1: Strefa I - miasto + Wioski Zachód
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania - Zadanie 1: Strefa I - miasto + Wioski Zachód, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ wraz z za³±cznikami. 3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7-1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-04-01
data zakoñczenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.23.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie 2: Strefa II - miasto + Wioski Wschód
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania - Zadanie 2: Strefa II - miasto + Wioski Wschód, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ wraz z za³±cznikami. 3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7-2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-04-01
data zakoñczenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.23.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie 3: Strefa Centrum - miasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy ¦wiebodzin z podzia³em na 3 zadania - Zadanie 3: Strefa Centrum - miasto, obejmuj±ce m.in. utrzymanie zieleni miejskiej, pielêgnacja rabat i gazonów, przyciêcie i formowanie ¿ywop³otów i krzewów. 2. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ wraz z za³±cznikami. 3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7-3 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-04-01
data zakoñczenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.23.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.