eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zownicaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w m. Cetula - etap I.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-07-28



Og³oszenie nr 566966-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Wójt Gminy Wi±zownica: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w m. Cetula - etap I.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wi±zownica, krajowy numer identyfikacyjny 55167400000000, ul. Wi±zownica  208 , 37-522  Wi±zownica, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 016 622-36-31, e-mail ugwiazownica@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.wiazownica.com


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.wiazownica.com


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mo¿na sk³adaæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub przesy³k± kuriersk±
Adres:
Urz±d Gminy Wi±zownica ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica, Sekretariat pok. nr 22 I p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w m. Cetula - etap I.
Numer referencyjny: IZ.271.9.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i t³ocznej z przy³±czami w m. Cetula - etap I, wraz z w³±czeniem do istniej±cej sieci kanalizacyjnej w m. Piwoda, zgodnie z warunkami technicznymi przy³±czenia do sieci, wydanymi przez Zak³ad Gospodarki Komunalnej Gminy Wi±zownica. 2.2 Sieæ kanalizacji sanitarnej nale¿y wykonaæ z rur PVC (kana³y g³ówne) typu "N" o ¶rednicy 200 mm. i PVC typu "N" o ¶rednicy 160 mm, natomiast przy³±cza do budynków wykonaæ z rur PVC typ"N" o ¶rednicy 160 mm. Odcinki kanalizacji z rur PVC o ¶rednicy 200 mm., które bêd± uk³adane na g³êboko¶ci poni¿ej 2,5 m. nale¿y wykonaæ z rur kanalizacyjnych z wyd³u¿onym kielichem. 2.3 Do wykonania kanalizacji nale¿y zastosowaæ rury kanalizacyjne o jednolitej strukturze litej. Zabrania siê stosowania rur o strukturze spienionej. 2.4 Rury kanalizacji sanitarnej uk³adaæ w wykopach otwartych z zachowaniem odpowiednich spadków wg. profili pod³u¿nych, z wy³±czeniem odcinków, gdzie projektowana kanalizacja stanowi przekroczenia pod drogami o nawierzchni utwardzonej, przekroczenia rowów melioracji wodnych szczegó³owych oraz odcinków uk³adanych wzd³u¿ nawierzchni asfaltowej, gdzie nale¿y zastosowaæ metodê przewiertu sterowanego. 2.5 Przy³±cza kanalizacji sanitarnej wykonaæ z rur o ¶rednicy 160 mm. typu "N" 2.6 Ruroci±gi t³oczne nale¿y wykonaæ z rur PE 80 SDR11 PN 10 O 160x6,6 mm. 2.7 Zakres robót do wykonania obejmuje nastêpuj±ce elementy: ? ruroci±gi sanitarne z rur PVC o 160 mm. typ "N" 832 m. ? ruroci±gi sanitarne z rur PVC o 200mm. typ "N" 2 623 m. ? ruroci±gi sanitarne z rur PE 80 SDR 11 PN 10 o 160 mm. 3 710 m. ? pompownia ¶cieków (kompletna) o ¶r. 2000 mm. z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±, monitoringiem i wizualizacj± 1 szt. ? zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia) 1 kpl. ? studnie kaskadowe betonowe o ¶r. 1200 mm. 23 szt. ? studnie inspekcyjne PE o ¶r. 1200 mm. 11 szt. ? studnia rozprê¿na PE o ¶r. 1000 mm. 1 szt. ? studzienki kanalizacyjne systemowe o ¶r. 400 mm. 111 szt. ? zasilanie energetyczne pompowni - instalacja odbiorcza, ? przy³±cza (przykanaliki) kanalizacji sanitarnej z rur PVC o ¶r. 160 mm. typu "N". 173 m. ? przekroczenia (przej¶cia) pod drogami, ? roboty rozbiórkowe i odtworzenie nawierzchni asfaltobetonowych, 2.8 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowi±ce integraln± czê¶æ siwz. 2.9 Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane opisane w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.10 Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia ( projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiary robót) nale¿y traktowaæ, jako wzajemnie siê uzupe³niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbie¿no¶ci, wieloznaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci, Wykonawca nie mo¿e ograniczaæ zakresu swojego zobowi±zania wynikaj±cego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.11 Wymagany minimalny okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane (materia³y i robociznê) wynosi 36 miesiêcy, od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego, chyba ¿e wykonawca zaoferowa³ d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232440-8
45232423-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy oraz dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na wezwanie zamawiaj±cego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie), tj. wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. polegaj±c± na budowie kanalizacji sanitarnej o warto¶ci co najmniej: 1 100 000 z³. brutto. 2) Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca dysponuje co najmniej: a) 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±cym uprawnienia do kierowania budow± i robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im inne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w powy¿szym zakresie. b) 1 osob± (kierownik robót elektrycznych) posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadaj±ce im inne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w powy¿szym zakresie. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy oraz dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na wezwanie zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i op³atach lokalnych, 4) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. 2) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, 3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji robót, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie budow± i robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³. nr 1 do SIWZ z podaniem ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia, 2) Parafowany wzór umowy, 3) Dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy), 4) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( je¿eli dotyczy) Wraz z ofert± wykonawca powinien za³±czyæ: 1) O¶wiadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie ze wzorem podanym w za³. do SIWZ, 2) O¶wiadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - zgodnie ze wzorem podanym w za³. do SIWZ, 3) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upowa¿nionych do reprezentacji Wykonawcy - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em (je¿eli dotyczy), 4) Pe³nomocnictwo je¿eli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
10.1 Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiaj±cy okre¶la wadium w kwocie 20 000 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). 10.2 Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca mo¿e za³±czyæ orygina³ wadium w formie gwarancji do oferty. 10.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicz. (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), tj.: 1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w BS Jaros³aw o/Wi±zownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 poz. 1804).. 10.4 Je¿eli wadium zostanie wniesione w pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Jaros³awiu o/Wi±zownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001. Wykonawca do³±cza do oferty wydruk (kopiê) wp³aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu nale¿y wpisaæ: "WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.9.2020". W pozosta³ych przypadkach wymagane jest do³±czenie orygina³u dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiaj±cego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. musz± zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego bêd± traktowane jako nie spe³niaj±ce wymagañ przetargu i na tej podstawie zostan± odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.7 Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la Ustawa Pzp. 10.8 Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. 10.9 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.10 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spó³ka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu musi zawieraæ zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich cz³onków Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci: 1) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prawid³owe wykonanie robót zgodnie z dokumentacj±, przepisami i obowi±zuj±cymi normami, przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonywania odbiorów, tj. d³ugotrwa³e opady deszczu lub spadek temperatur powietrza, je¿eli konieczno¶æ wykonania tych prac w tym czasie nie wynika³a z okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 2) zmiany spowodowane konieczno¶ci± wykonania zamówieñ (robót) dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymuj± lub maj± wp³yw na terminow± realizacjê przedmiotu umowy, 3) zmiany spowodowane klêskami ¿ywio³owymi, przez co rozumie siê zjawiska naturalne zwi±zane z dzia³aniem si³ natury, w szczególno¶ci wy³adowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, d³ugotrwa³e upa³y, 4) odmowy wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, 5) zmiany spowodowane opó¼nienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania wykonawcy terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej, 6) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, 7) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy lub jego czê¶ci przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych wskazanych w dokumentacji, a wynikaj±cych z wad dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwi±zañ grozi³o nieterminowym lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 8) odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, wykopalisk archeologicznych, niewypa³ów niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zainwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów, które skutkowaæ mog± nieterminowym wykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) z powodu dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy ¿adnej ze stron umowy, 10) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT, 11) ograniczenia zakresu robót objêtych zamówieniem z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, je¿eli oka¿e siê , ¿e niektóre elementy robót bêd± zbêdne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego, przy czym rozliczenie wy³±czonych elementów robót nast±pi na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy, 12) zmiany podwykonawców, niewymienionym w ofercie, którym wykonawca powierzy³ wykonanie czê¶ci zamówienia, je¿eli taka zmiana zostanie zaakceptowana przez zamawiaj±cego. 13) zmiany osób realizuj±cych przedmiot zamówienia na osoby inne ni¿ wskazane w ofercie Wykonawcy na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wy³±cznie w przypadku wyst±pienia zdarzeñ losowych rozumianych jako zdarzenia nieprzewidywalne, niemo¿liwe do unikniêcia nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci tj. nieszczê¶liwy wypadek powoduj±cy d³ugotrwa³± niezdolno¶æ do pracy, d³ugotrwa³a choroba, ¶mieræ. Zmiana osoby wskazanej w ofercie mo¿e siê odbyæ wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, a nowa osoba powinna posiadaæ kwalifikacje nie gorsze ni¿ wymagane w SIWZ. 14) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Nie dotyczy
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.